Ahoj

HG zjistíš jednoduše pohledem,auto nemá skoro žádnou mezeru mezi blatníkem a gumou.
Většina je bouchlá zepředu, takže prohlídnout pořádně vnitřek pod přední kapotou - jestli je tam štítek, jetli nejsou nové brzdové trubky, svary, lak. Ale s tím nic nenaděláš.

Vzal bych si kamaráda a zkusil se projet a zezadu se díval, jestli to auto není čtyřstopé. HG vpředu a vzadu uvidíš, podívej se jestli není nahoře kolem rantlu nebo kdekoliv pod autem zelená kapalina (ta co tekla jako krev z Predátora

). Motorek stěrače může být zatuhlý.
Vúbec bych neřešil tlumiče, silentbloky, čepy, stejně je vyměníš.
Motor a převodovka. Těžko říct. Buď to pocitově a sluchově pojede nebo ne

Mělo by to slušné řadit.
Po koupi bych udělal (já osobně) :
- výměna oleje motor, převodovka (MTF94), vodní pumpa, kladka, rozvody, filtry. Preventivně, ať majitel říká co chce.
- já bych asi vyměnil kapalinu v HG a nafoukal tak, jak má být. Nemusí se to asi dělat, ale jsem rád, když vím co v autě je.
- zajel na diagnostiku, hlavně jestli nejsou vyhozené kontrolky airbagů
- po nafoukání HG geometrie
- teď už vím, že bych změřil auto na míry od Roveru, jestli není třeba na jedné straně po havárce delší

Je to hrozný rozdíl v jízdních vlastnostech.
Jinak já bych asi do toho inzerátu šel, lákala by mě to druhé na ND.
Uff.

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt