klapka z 2.0 na 1.8

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od roverny » čtv srp 09, 2012 19:31

a slape jako hodinky... drive: a docela razantne to jde rychleji do otacek a.. priznam se ze jsem necekal takovej narust vykonu... :-D rozdil ve velikostech klapek byl asi 14mm na prumer otevirajici klapky... takze muzeme urcite doporucit...

Ferry
Příspěvky: 86
Registrován: úte lis 02, 2010 8:34
Bydliště: Žatec

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Ferry » pát srp 10, 2012 8:44

Je to mazec no.. taky sem netušil ze to pojede az takhle.. no ještě to chce iridiovy svíčky a pak teprve bude pořádnej rachot............
Rover 200vi - 1.8vvc
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Trunda » pát srp 10, 2012 8:57

.... ty svicky ti predpokladam moc nepomuzou... uz se to tu probiralo stokrat, pokusu uz bylo taky provedeno mnoho, ale jine, nez predepsane svicky, lepe nefunguji.... ale zkus to - treba prekvapis ;-)
S tou klapkou se mi nejak nechce verit v takovy extra ucinek - reakce na pedal lepsi byt muze, to uricte jo.... ale na celkovy vykon to uz z fyzikalniho hlediska, vliv nema mit... resp. jen minimalni. Ja jsem zkusil dát tu vetsi klapku ze ZRka, a zadny zazrak se nekonal, ale na druhou stranu muze to mit spojitost i s ostatnim. Nicmene do budoucna, az budu mit VVCecko v Kupecku zajety, s vetsi klapkou urcite pocitam :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » pát srp 10, 2012 10:03

větší klapka nemá takoví vliv na výkon,ta ti přidá max. 2 koně a to nepoznáš,jde spíš o placebo efekt,který je tim dravějšim zvukem :wink: .Musel by si mít alespon' spasované kanály a jiné sání např. co mam já aby to mělo větší účinek,protože ti tam jde o dost více vzduchu a vstřiky dávají cca stejně paliva,jako se starou klapkou. Bud' rád že to v pohodě pobrala řj a nemáš chudou směs :wink: .

Svíčky jsou zbytečnost,nech tam ty co tam mají být. Já sem kupoval Denso iridium za 1400kč a ted' si řikam,že jsem deb.l,protože to nepoznáš na tom motoru a už vůbec ne na výkonu.Jenom to lépe startuje za studena,ale to všechno.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Trunda » pát srp 10, 2012 10:23

... no pockej Sajfi... kdyby byla blba smes, tak to ECU vyhodnoti (ted nevim jestli je mozne aby z udaju MAP a lambdy) a mnozstvi benzinu upravi, ne?
S tou klapkou budes mit asi pravdu, nicmene VVC sani je o dost sirsi, nez to klasicke a i presto ma seriove tu klasickou malou klapku, takze nejaky efekt to mit muze... ale jak rikam, spis pozna zmenu v reakci na pedal, nez ve vykonu. Troska fyzyky - odpor, ktery klade zuzene misto v potrubi je dan mimo jine hlavne prumerem zuzeni a delkou zuzeneho mista. Takze zruseni jedne takove tenke prekazky v dlouhem potrubi ma opravdu minimalni vliv na celkovy odpor.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » pát srp 10, 2012 10:45

Já nepíšu že má blbou směs,ale že má štěstí že si s tim řj poradila. Bude to mít lepší reakci na plyn ale výkon to nezvedne nijak extrémně :wink: . Řj upraví množství benzinu jen do určité míry ,když to přeženeš s množstvim vzduchu tak už si s tim Ecu neporadí,pak přichází na řadu v lepšim případě chip a v horšim případě jiné vstřiky a k tomu naladit ECU. Protože motory mají ideální poměr palivo/vzduch myslim 1:14,8 a vstřiky mají taky svůj max. průtok :wink: ,ale to se v tomhle případě nestane,protože ta klapka neni o moc větší a zbytek motoru předpokládam že je série. Mně fungovala na tom motoru z Caterhamu a problém sem neměl. Jinak to sání mam větší než má vvc :wink:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Trunda » pát srp 10, 2012 11:09

Si si jisty ze to sani mas vetsi.... podle fotek mi to tak neprislo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » pát srp 10, 2012 11:14

já ho změřim,myslim že bude o něco větší

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Trunda » pát srp 10, 2012 11:19

A s cim to porovnas? Ty mas doma sani z VVC?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » pát srp 10, 2012 11:25

No to nevim s čim to porovnam :D . dlouhý je ke klapce 40cm a to sem ho zkracoval aby se mi tam vešlo :) a šířka 8,5cm (myslim tu část jak je nápis). Koukal sem na fotky tvojeho vvc a vypadá to stejně až na tu délku a nemam tam žádný zúžení a vnitřek je hladkej bez hran.

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od roverny » čtv srp 16, 2012 19:56

me se libi ze nekdo tvrdi jak to je.. kdyz nemel moznost to na vlastni oci posoudit... kdyby jste se nekdy odhodlaly udelat sraz taky blize k nam ...tak si myslim ze se vsichni presvedcite.,a vyvrati se spekulace... ja myslim ze uz jsem nejakej VVC motor mel..respektive auta..tak mam moznost porovnani.. a muzu rict ze ta klapka je podstatne znat... NA VYKONU motoru... jestly jste nekdy jely v honde VTI tak ai takovahle zmena to je.. :-D asi budeme zase udelat nejaky video.... drive:

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od roverny » čtv srp 16, 2012 20:00

jeste pridam ze jsem mel na VVCeku sportovni svicky . a NEVERIM ze originlni svicky jsou lepsi... nemohl jsem si to vynachvalit.. motor sel lepe do otacek... myslim ze kazdy pochopy ze vice jiskricek lepe pali.... logicky. ;) byly to 5 hrotove svicky,jiskry behaly krasne dokola..

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » čtv srp 16, 2012 22:05

Tak změř výkon na brzdě s origo klapkou a s tou z 2.0 :wink: .Motor jde jenom lépe do otáček,ale to neznamená že má větší výkon,ty max. 3 koně ani nepoznáš. Nechci se hádat vvc sem neměl,ale to jsou moje zkušenosti z mého auta :wink:
Svíčky mam denso iridium a poznam to jenom na startování,že lépe chytá,na vytáčení se mi to zdá stejný

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od sajfi » čtv srp 16, 2012 22:20

třeba tady se nato někdo ptá http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... w=previous
vvc neznamená,že klapka přidá koně :wink: ,pořád je to jenom atmosférickej motor. Jestli chcete na sání získat výkon,tak si pohrajte s kanálama,odstrante restrikce v sání atd. pak má smysl dávat klapku aby to něco málo přidalo,nebo přestavte na čtyřklapku a výkon je hned :wink:
Jestli si myslíš,že vim o těhlech věcech h...o,tak si někdy ke mně udělej výlet a uvidíš co všechno mam za sebou a ted' před sebou (závodní auto). Nežiju z toho co jsem vyčet,ale z toho co jsem zkusil a co se i povedlo. Navíc půlka rodiny jsou automechanici,takže si myslim,že vim co píšu... Koukni např. tady co píšou, že přidá AŽ 3 KONĚ a to až tam je napsaný,protože to záleží jestli máš upravený sání u originálu to bude max. 1 poník http://www.atsservis.eu/11554-mgroverlo ... apka-52mm/
Ale jak sem psal,nechci se hádat a ani nemam chut' si o tom psát po internetu

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klapka z 2.0 na 1.8

Příspěvek od Trunda » pát srp 17, 2012 9:30

No ja bych to mirnil tim, ze dusledek zmeny kluci vnimaji jako subjektivni plus.... a v nekterych ohledech to plus byt skutecne muze, ale subjektivne nelze rozeznat, v cem ten plus skutecne je... obecne to muze clovek vnimat jako plus vykonove, nicmene subjektivne vnimany vykon auta neni to samy jako meritelny VYKON... takze se tu v podstate bavime o dvou vecech :-) ... pokud kluci chteji dokazat a potvrdit svuj subjektivni vjem, zajedou nekam na brzdu.
U VVC bych si dokazal predstavit zmenu diky vetsi klapce napriklad v tom, ze vykonostni krivka, resp. krouticiho momentu, nastupuje rychleji... je pravda, ze seriova klapka je tam ponekud podcenena... ale nastup krivky na maximalni vykon vliv mit nebude. Na druhou stranu zlepseny prubeh krivky vykonu je nekdy lepsi, nez ono maximum...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět