Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

JaRoY
Příspěvky: 238
Registrován: čtv čer 21, 2012 15:59
Bydliště: LM slovakia
Kontaktovat uživatele:

Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od JaRoY » ned zář 16, 2012 13:07

Po styroch mesiacoch pouzivania Rover 75 Tourer som si dovolil sem napisat vsetky moje nespokojnosti a spokojnosti ktore ma momentalne napadnu.
Kedze som mal predtym Skoda Fabia Combi 1.4 16V 74kW tak som porovnaval stym.

Mam 2.0 CDTi 96kW Tourer 2003

Moje nespokojnosti:

Ostrekovace okien funguju tak ze musim drzat asi tri sekundy az kym nezacnu stierace stierat. NA FAbii hned ked som striekal hned stieralo. Zbytocne sa mina viac vody. A ked uz nastriekam tak tie stieraco to tak zotru ze ked mam otvorene okno tak mi to nakvapka do interieru na dvere. SUCHEEEEE

Otvorim zadny kufor a TMA. SUCHEEEEEEEEE,. ak chcem svetlo musis mat zapnute v celom interiery aby som videl nieco v kufri. suche suche suche suche a riadne. nedoriesene

Tempomat ked chcem pouzivat tak vzdy po kazdom nastartovani ho musim zapnut,. Na fabii som si ho nehal zapnuty a nikdy mi ho nevypinalo. ty ho vzdy po vypnuti motora vypne. suche a riadne. A este aj to ovladanie tlacitok tempomatu ja na takom mieste ze nikto tam nikdy nedrzi ruky pri soferovani. Na fabii ovela lepsie doriesene.

Zapinanie zadneho stieraca je zbytocne komplikovane. NA fabii som si posunul packu dozadu a fajne. NA tomto musim pustit volant a vykrucat packu. suche suche suche.

Chcem si dat nabijat mobil a zamknut auto aby mi mobil neukradli, ale ani za mindžu si nemozem, lebo ked chcem aby nabijalo tak musim nehat klucik v zapalovani. Tak mi ukradnu aj mobil aj s autom. suche suche suche a riadne suche , uplne nedoriesene.

Okna mi automaticky nezaviera. NA fabii som si zakodoval a okna mi samo zavrelo. A tu nic. A ked uz chcem zavierat rucne tak na soferovej strane fajne stlacim raz a zavrie. ale co ostatne okna? musim drzat ako debil tlacitko az kym sa okno nezavrie. no to je akoze uz riadne suche toto. nechapem preco to tak uplne zle vymysleli. uplne uplne zle.

Zapnem si svetla a ani neviem ze mam zapnute, ziadna kontrolka zapnutych svetiel. Toto je tiez riadne suche. Iba ked je tma viem ci mam svetla zapnute. Cez den musism pozret na vypinac ci som ich zapol ci nie. to je poriadne suche toto.

Mam 7" navigaciu. A nemozem ju nikde pripnut na okno, lebo ta palubovka je tak spravena sikmo dohora ze ked si pripnem na okno navigaciu tak mi zabere vela miesta vo vyhlade. A do ofukov sa to ani neda zamontovat. Ale uz som si stym nejako poradil.

NA fabii mi pri cuvani automaticky zaplo vnutorny okruch ventilacie, preto aby smrad z vyfuku nesiel do interieru. Tu nic take nieje. tu nic take neexistuje. sucheeeeeeee

Malo odkladacich priestorov. Zislo by sa v opierkach sedaciek nejake kapsy, aj v zadnych dverach by sa zisli kapsy. v prednych su fajne velke. a A nieje tam klimatizovana priehradka na napoje, to som vsetko vo fabii mal. Aspon vyhoda je ta policka pred spolujazdcom.

Ziarovky sa uplne zle menia cez blatnik popri kolese, hned sa clovek zaspini. ale to mi az tak moc nevadi. nieosm fajnovka.

Ked prsi na strechu tak buchot riadny, asi nieje tak dobre strecha vytlmena.

No a mozem teraz napsiat aj spokojnosti.

Fajna spotreba, menej zerie, a lacnejsie palivo.

Svetla fajne svietia, a dialkove este fajnejsie. fajne fajne.

Fajny vykon motora a fajna akceleracia. fajne fajne

Komfort z jazdy fajne,. nic nehadze. nic nekyva. nic neplava ani vo velkej rychlosti.

Kurenie fajne, dvojzonove. digitalne.

DObre tam hra stereo, vykon slaby, ale dal som si subwoofer a new radio.

Kufor fajny velky a este s dvojitou podlahou, tam mi vosiel cely subwoofer, to je fajne spravene.

miesta vzadu pre pasazierov je dost. vsetci su spokojny, okrem jedneho ozrana senilneho.

Zrkadla fajne velke, spokojny som snimi.

Fajne ze ukazuje na pristrojovke kontrolku ked sa vypali ziarovka.

Rychlo odhmlievanie predneho okna, s tym som velmi spokojny.

Celkovo som spokojny s tymto autom. Presiel som z paradneho auta na este lepsie. Tie nespokojnosti si sam doriesim. Hlavne to zavieranie okien to ma tak serie riadne. Nechapem preco to tak uplne zle spravili.

PS: Fabia bola fajna masina.
ROVER 75 TOURER CDTi
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od AnderN » ned zář 16, 2012 14:23

Pěkně ses rozepsal ... zkusím kontrovat na ty tvoje "nespokojnosti", samozřejmě subjektivně.

Ostřikovače -- dává to smysl. Na škodivce mi to dělá stejně jako ta tvoje Fabia a je to k zlosti. Stěrače dřou suché okno dokud tam není dost vody. R75 má okno velké, nejprve ho pokropí, potom stírá. Voda stojí pár šušňů, v provozu auta zanedbatelné. Pokud nechám otevřené okno, kape mi to dovnitř i u škodovky.

Ano, osvětlení kufru je provázané s interiérem. Nevím, jestli se to dá nějak nastavit, ale interiér a tím i kufr máš osvětlený po každém odemknutí, dokud to sám nevypneš. Tak to nevypínej a nebudeš mít v kufru tmu.

Jinde, než u koncernu VW jsem se naopak nesetkal s tím, že bys tempomat zapínat nemusel. A že jsem měl pod zadkem už hodně aut s tempomatem. Tady je Rover celkem standard, víc mi vadí absence ubírání rychlosti (lze pouze přidávat), ale to se dá přežít.

Zadní stěrač nemám, tak nemůžu posoudit.

Já mám naopak zásuvku napájenou stále a dobíjím mobil v zamknutém autě přesně tak, jak popisuješ. Opět -- možná se to dá někde nastavit. Nevím.

Automatické dovírání oken po zamknutí by se hodilo. Tady souhlasím, že Rover trochu zklamal, protože hromada aut z té doby už to má. A tohle vím, že se u R75 fakt nastavit nedá :(

Kontrolku světel taky nemá hromada aut. Když jsi na to byl ze škodovek zvyklý, tak chápu, že ti to může chvíli chybět. Jinak pokud jde o denní svícení, dá se aktivovat přes diagnostiku a pak už tě to trápit nemusí.

Já mám navigaci (resp. mobil s navigací) normálně na okně. Asi lepší typ držáku ... na tohle se radí těžko, ani při koupi nové navigace se to moc vyzkoušet nedá.

O téhle funkci ve Fabii jsem zatím neslyšel a ani jsem se nesetkal s tím, že by mi u Roveru někdy chyběla. Nesmrdí ti do ventilace spíš Webasto?

Málo odkládacích prostorů -- s tím se nedá nesouhlasit, navíc když přihrádku před spolujezdcem obvykle zabere CD changer. Na druhou stranu aspoň člověk netahá tunu hovadin.

Výměna žárovek -- a co teprve, kdybys kvůli tomu musel demontovat nárazník a světlomet, jako u některých jiných aut? :-)

Naopak R75 je odhlučněná solidně ... s čím porovnáváš? Zase s Fabií?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
mara00
Příspěvky: 562
Registrován: čtv srp 20, 2009 19:41
Bydliště: Svitavy

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od mara00 » ned zář 16, 2012 19:29

tak jen za mne mi vadeji ty okna ....
ano fabie ma pri couvani, ze se sama zapne vnitri cirkulace ....ale u roveru jsem nezznamenal smrad pri couvani ...
-peace and love-

Prezident Jarda26
Příspěvky: 785
Registrován: pon srp 17, 2009 21:24
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od Prezident Jarda26 » ned zář 16, 2012 19:57

Nepochopím jak někdo může vůbec porovnávat Rover 75 s FOBIÍ!!!!!!. Auto přes milion s pár stovkama.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od Tommi_82 » ned zář 16, 2012 20:46

JaRoY píše:
Dovolím si po 4 letech zkušeností Ti možná trochu oponovat:
Ostřikovače - jak už bylo napsaný, šudlání suchýho skla ničí stěrače.
Otevření kufru a tma - chyba je v tobě nebo v tvým autě, když otevřeš kufr tak interiér svítí. Tma tam není.
Tempomat - jel jsem asi ve 3 autech s tempomatem a vždy se tempomat zapíná pro každou jízdu znovu. Fábií jsem nejel a nepojedu.
Zadní stěrač - je to o zvyku, strašně subjektivní věc.
Nabíjení mobilu - klíče k autu jsou dva, auto se dá zamknout druhým klíčem a první může zůstat v zapalování, smysl to ale nedává vůbec(ani ten mobil nemá v zamčeným autě co dělat!). Já si chválím že blbosti co mám nastrkaný v zásuvce mi omylem nemůžou vyžrat baterku.
Zavírání oken - to chybí každýmu z nás.
Vnitřní okruh při couvání - Pokud ho to po rozjezdu dopředu zase samo vypne tak je to slušná funkce. Smrad z výfuku jsem ale ještě nikdy při couvání necítil nasávání vzduchu je na straně spolujezdce výfuk na straně řidiče. Je fakt že v zimě zastudena stačí když auto stojí a smrad je všude kolem v okruhu 10 metrů. Co se týká vnitřní cirkulace ta má při vyplé klimatizaci i jiný chyby, její spínání se u Roveru 75 moc nepovedlo.
Bouchání na střechu - to potvrzuju, je to taky pořádně velká plocha.
Nesvítí kontrolka světel - v době kdy se auto navrhovalo asi nikdo netušil že se lidi nechaj donutit svítit světlama i ve dne. V noci je vidět že světla svítěj tak asi nikdo nechtěl cpát do auta zbytečnou kontrolku. Se zapnutou funkcí denního svícení je to ale zbytečná kontrolka i v dnešní době.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od roman_mg » ned zář 16, 2012 21:01

Tak já taky trošku, na některé věci :D

- šlak mě může trefit když na Multivanu nejdřív nasucho stěrače rozmažou všechno co je na okně. a teprve potom jde ostřikovač. Voda mi při otevŕeném okně ve VW teče přímo do tlačítek na ovládání oken. Rover to má tak, jak to má být. :)
- zásuvka fungující nezávisle na zapalování není moc častá. Opět koncern jo, ALE ve VW jsem měl zaplou ledničku a copak bylo ráno ? NIC :) Rover to má tak, jak to má být.
- kontrolka světel. Opět koncern jo. Ale VW nee. Nepotŕebuji k životu, mám nastavené auto ON na světla. Jde o zvyk. Naopak tuším v Oktávce mě ruší.
- žárovky msm: Na T4 se musela sundat přední maska při výměně pravé žárovky. Ford světla ven. Rover to má tak, jak to má být - je to super.
- navigace - lepím k zrcátku na horní okraj okna. VB vysvětluju že mi nezavazí ve výhledu, bo nízko letící letadla mě nezajímají. Jde o zvyk.
- okruh a tempomat mě nezajímají.

Se zbytkem se dá souhlasit mir:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

JaRoY
Příspěvky: 238
Registrován: čtv čer 21, 2012 15:59
Bydliště: LM slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od JaRoY » ned zář 16, 2012 21:09

Prezident Jarda26 píše:Nepochopím jak někdo může vůbec porovnávat Rover 75 s FOBIÍ!!!!!!. Auto přes milion s pár stovkama.
no vidis. a rocnik rovnaky a kolko vela veci je na roveri horsich ako na obycajnej lacnej fabii.

Dakujem Vam vsetkym za prispevky.

Este spomeniem to osvetlenie interieru. JA to nechcem mat zapnute. KEd si odomknem a otvorim auto nechcem aby mi tam svietilo nieco. Hlavne v noci ked nastupim a vsetci z bytovky nemusia vydiet ze co tam robim. NEchcem to a chcem to mat vypnute stale, ale chcem aby mi zasvietilo v kufri ked otvorim kufor. Tak isto ako mi zasvieti v odkladacej priehradke ked otvorim a nezavisle na interierovom osvetleni. Ale ton kufor si spravim sam aby mi zasvietilo ked otvorim, aj ked budem mat v interiery vypnute osvetlenie. Potom sem dam navod.

Este raz dakujem za prispevky od vas.

A este tie stierace. Chcel by som aby to islo ako na fabii. Ved hned tam striekalo a hned zotrelo. NEsli najprv stierace a potom ostrekovace, islo to naraz hned a fajne, stym som bol velmi spokojny. Stierace si kupim hocikedy, ved su lacne.

A na fabii mi nikdy nenatieklo na dvere. Ale nevadi.

A o tom nabijani mobilu este. SOm v robote. Mam robotu kde nieje mozne nabijat mobil v elektrike. Ale potrebujem ho nabit. A mam len jeden klucik od rovera. Aj to si asi prerobim nejako.

Dakujem za prispevky este raz.
ROVER 75 TOURER CDTi
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od Pítrs » ned zář 16, 2012 21:35

Zdravím.
Mě na pětasedmě nevadí vůbec nic (to, co tam je pro mě blbé, beru prostě, že to tak je), protože ji mám rád.
Kdybych chtěl ideální auto bez much, tak si nikdy nic nepořídím.

A srovnávat R75 se škodou fabii nejde. Naprosto odlišná třída, parametry, účel použití, cena, použité materiály....
To bych musel nakouknout na jinou třídu, když už, tak třeba škoda octavia, ford mondeo, volksvagen prasat, alfa romeo 159, atd....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od KDB » ned zář 16, 2012 21:54

...stěrače stojí pár kaček. Přední okno ne.
Koncern a Rover jsou dva zcela odlišné názory na to, co je to auto. Zaplať bůh za to.
Koncernem jsem byl nucen jezdit v práci, a jestliže jsem k němu měl do té doby averzi, po několika stovkách kilometrů se můj vztah proměnil do směsi nenávisti(za co, soudruzi , za co???), čirého údivu (tohle někoho baví??) a zoufalství (co budu dělat, až koncern a spol prolobuje zákaz přibližovadel starších 4 let).
Na služebky jsem pak často jezdil svým soukromým AUTOMOBILEM za svoje peníze. Život je příliš krátký, abych si ho kazil něčím podobným.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od AnderN » ned zář 16, 2012 23:03

Ještě jednou opakuji, že mě zásuvka funguje i při vypnutém zapalování a zamknutém autě. Se všemi pozitivy i negativy, včetně např. rizika vybité baterky při zapnuté chladničce. Že by v tomto byl rozdíl mezi R75/ZT před a po faceliftu?

Stěrače si kup pořádné (BOSCH Aerotwin) ... jsou dražší, ale koupíš je jednou a dál neřešíš, neztvrdnou za rok, jako obyčejné gumové.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od cvrko » ned zář 16, 2012 23:07

Ondro,mě to funguje stejně jako Tobě,takže asi opravdu facelift. :wink:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od Trunda » pon zář 17, 2012 8:36

Opravdu srovnavas nesrovnatelne.... rozdil je mozna v tom, ze my mame tyhle auta radi proto, ze maji dusi, jsou to Auta s velkym A, zamilovali jsme si je a jak vime, kdo miluje, dokaze odpoustet ;-)
Samozrejme, pokud sis koupil petasedmu proto, ze ti prisla jako dobre auto za slusny peniz a nic vic v tom nebylo, tak pak tvuj pohled na vec chapu... nicmene s takovou asi nehrozi to, ze bys byl nekdy spokojen. Mozna ano... casem si koupit nejakyho medoura, ktery te bude aj skrabat na lopatkach, bude umet uplne vsechno, ale bud si jist, ze horsi nez to, ze auto neco neumi je to, kdyz umi vsechno, ale to vsechno se permanentne podelava a navsteva servisu se stava zcela beznou soucasti tydenniho rezimu. Uz tu bylo taky par lidi, kteri po case presedlali z petasedmy na novejsi a "vymakanejsi" auta a pak sem psali, jak byla petasedma zlata....
... na zaver muj nazor - malo funkci, malo vychytavek = min starosti a problemu. Co neni, to se nerozbije.... tot ma myslenka dne ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od AnderN » pon zář 17, 2012 9:40

Mezi námi děvčaty, tohle platí u starších Roverů (XW, RF, RT, RH, ...) ale zrovna R75 už je z generace aut, která v některých ohledech začínala být chytřejší než řidič. Tato uživatelská stránka je podle mě mnohem větší kámen úrazu (hlavně do budoucna), než riziko servisu kvůli tomu, že má auto hodně hejblátek a udělátek.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od Trunda » pon zář 17, 2012 9:49

To ano - petasedma uz je tak na hrane... ale rekl bych jeste v unosne mire. A s tim, ze auta zacinaji byt nebezpecne chytra mas recht... na pozitek z jizdy uz se davno kasle.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Nespokojnosti a spokojnosti s Rover 75 Tourer

Příspěvek od Tommi_82 » pon zář 17, 2012 14:26

Ještě k tomu mobilu. K čemu je uživateli mobil, kterej se musí každej den nabíjet. Připadá mi že se vracíme zas zpátky a za pár let se nikdo nepozastaví nad tím že jsou nám vnucovány takzvaně mobilní zařízení, který jsou sice super výkonný ale maj výdrž menší, než je doba jejich nabíjení.
Je mi jasný že tohle už je fakt offtopic, ale začínám se pomalu strachovat že technika náš svět v prdel obrací... :(
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Zamčeno