Zdravím všechny.
Určitě toto téma už tu bylo,ale potřebuju pomoc.Sekají se mi otáčky.Kolega mi spravoval výfuk,svařoval CO2,protože nic jiného nemá,odpojil baterii a nic víc.Od té doby to blbne,konzultoval to se svým známým mechanikem a s dalším člověkem a shodly se,že to bude servomotorek.Na jeho doporučení jsem sehnal jiný a furt je to samé.Neměl jsem možnost to nějak vyzkoušet ten můj starý,jelikož neznám nikoho kolem Opavy,kdo má 400ku.Servo mám od lenhama.Teď říka,že by to mohlo být čidlo teploty vody.
Vysoké otáčky!!!
Re: Vysoké otáčky!!!
Pravdepodobne to nebude ten pripad, ale precejen pro obecne info: jednou jsem pri vymene svicek omylem zavadil o jednu z vice hadicek privodu vzduchu do sekce injection a ta vypadla (neni nijak sroubovana...). Po nastartovani mel motor cca 2.5tis otacek pri pridani plynu si pak sam zvysoval otacky az k 5tis, pote zase klesal na 2.5tis. Po kontrole a zastrceni hadicky zase vse v poradku:)
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

Re: Vysoké otáčky!!!
Když ucpu hadici,přívod vzduchu do serva,tak okamžitě klesnou,tak bych řekl,že to asi nikde jinde netáhne vzduch
Re: Vysoké otáčky!!!
Někde to saje vzduch, takže buď ta vypadlá hadička, nebo netěsní (nedovírá) klapka, nebo ten servomotorek.
Kdyžtak se stav sem, mrknem se na to
Kdyžtak se stav sem, mrknem se na to
Re: Vysoké otáčky!!!
Hombre píše:Někde to saje vzduch, takže buď ta vypadlá hadička, nebo netěsní (nedovírá) klapka, nebo ten servomotorek.
Kdyžtak se stav sem, mrknem se na to
VELKÉ DÍK!!!