MULTIFUNKČNÍ MODUL
MULTIFUNKČNÍ MODUL
Tak jsem řešil ty nefunkční stěrače.... Jeden autoelektrikář to odhalil jako rozbitou páčku. Tak mi ji Roverix poslal a páčkou to samozřejmě není. Druhý dráteník si byl stopro jistej, že motorek je šaize. Jasně že ne. Tak jsem se nasral a dal jsem to na diagram ke specialistům. Vyplivlo to tuto závadu : multifunktion modul error. Má na starosti právě stěrače, zavírání oken, vyhřívání sedaček, deštový senzor a co já vim ještě. Měla by to být položka č.4 http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001617.
Otázka zní: je tento modul kompaktibilní i s jinou verzí 75ky než mám já? Neliší se to podle výbavy? Nebo ho stačí (pře)naprogramovat?
Díky za poznatky...
Otázka zní: je tento modul kompaktibilní i s jinou verzí 75ky než mám já? Neliší se to podle výbavy? Nebo ho stačí (pře)naprogramovat?
Díky za poznatky...
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000


Re: MULTIFUNKČNÍ MODUL
Díky, no v úterý tam jdu znova a třeba pújde opravit.....
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000


Re: MULTIFUNKČNÍ MODUL
Napsal jsem prodejci http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0714861127, a uvidíme.
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000


Re: MULTIFUNKČNÍ MODUL
V první řadě jít po označení jednotky, Takže pokud tam je např. YWC001010 tak tam má jít zase to samé číslo. A potom podle roku výroby a VINu. Nebo napsat Rimmerům, že máš VIN SARR... a ať řeknou, co tam má jít za jednotku. Pokud koupíš tu samou ale z jiného auta, mělo by to jet. Jen na diagnostice to začne řvát, že je v ní jiný VIN a že je ho třeba přepogramovat. Což by DSV měl zvládnout. Je zřejmé, že řídící jednotky všeho musí mít stejná čísla. Prostě nelze dát do dieselu ŘJ z benzínu, A to jsou ta čísla NNNxxxxyyyy.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MULTIFUNKČNÍ MODUL
Když se podívám na ten seznam multifunkčních jednotek (MFCU) u Rimmera, tak se zřejmě liší podle roku výroby, typu karoserie, ale také podle toho, zda jsou vzadu el. okna. Podle motoru se MFCU nejspíš neliší, ale s řídicími jednotkami motorů se to má samozřejmě tak, jak psal roman_mg. Pozitivní je, že ačkoliv řada typů MFCU není vůbec dostupných, dá se u nich vyčíst přesný typ, popř. kompatibilní typ pro každé auto. Člověk pak aspoň ví, co má shánět.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: MULTIFUNKČNÍ MODUL
Ahoj, nejsem si jist, jestli mluvíte o řídící jednotce motoru, nebo jestli o jiné jednotce (multifunkční), ale mohl by to být podobný problém jaký jsem měl já. Taky mám v autě takovou jednotku co ovládá vyhřívání okna, zrcátek a taky stěračů a nevím čeho ještě. Ta jednotka stačila jen vyndat rozebrat a přepájet studené spoje. Ten studený spoj se skoro nepozná. Je to třeba jen malá prasklinka na cínu.
Jestli jsem úplně mimo, tak se omlouvám.
Jestli jsem úplně mimo, tak se omlouvám.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: MULTIFUNKČNÍ MODUL
nene nejsi mimo, naopak tak to bude, mam zkusenost tuto.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: MULTIFUNKČNÍ MODUL
Tak jsem našel tři vlákna o tom, jak zničeho nic fungují a nefungují stěrače (ostřikovač behá).....ale ani v jednom dokončení, co to bylo a cos tím...
Dnes se mi stalo to samé - dvakrát. Teď momentálně chodí....

Dnes se mi stalo to samé - dvakrát. Teď momentálně chodí....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.