Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Powerflex je doma......
.... ve čtvrtek mám dovolenou, tak namontuju... ale teda fakt dobrej byznys tyhle maly pitomý gumičky za 1100,- .... no snad to bude stat za to. Nevím teda jak ten mensí silent nacpu do oka ve stabilizátoru... měl jsem tam problém nacpat ten origo a tohle má ještě větší průměr a je to tužší...
.... ve čtvrtek mám dovolenou, tak namontuju... ale teda fakt dobrej byznys tyhle maly pitomý gumičky za 1100,- .... no snad to bude stat za to. Nevím teda jak ten mensí silent nacpu do oka ve stabilizátoru... měl jsem tam problém nacpat ten origo a tohle má ještě větší průměr a je to tužší...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Přijel jsem z práce dřív, tak jsem se pustil do stabilizátoru, ať toho zítra nemám moc.
Odmontoval jsem ramínka, vylisovat starý silentbloky nebyl problém... ten jeden fakt už měl vůli... Ale nalisování Powerflexu byl docela děs. Měl jsem strach to pořádně zmáčknout a zdeformovat, ale on je to fakt festovní materiál. Pořádně jsem to napatlal vazelínou a ve svěráku to lisoval tak, aby jedna půlka obvodu vklouzla do ďury a pak když jsem to pořádně přitáhl, tak se to tam žvejklo hezky celé.... ale fakt jsem měl nahnáno, že tu nejdražší gumu, jakou jsem kdy v životě viděl, zničím...
Stabilizátor jsem musel nakonec sundat z auta, ale tam už to šlo nalisovat celkem dobře... jen teda nechápu, proč ty dutinky dodávají jen do toho většího silentu... jééé počkat... už chápu vlastně... ten větší originální má tu gumu na dutince navulkanizovanou, takže se nedá použít, kdežto z toho menšího se dá vyndat a znovu použít
Zítra ráno to namontuju... jinak ty tyčky jsem původně chtěl stříknout barvou, ale mají na sobě takovou zdravou rez, tak to není třeba...
Odmontoval jsem ramínka, vylisovat starý silentbloky nebyl problém... ten jeden fakt už měl vůli... Ale nalisování Powerflexu byl docela děs. Měl jsem strach to pořádně zmáčknout a zdeformovat, ale on je to fakt festovní materiál. Pořádně jsem to napatlal vazelínou a ve svěráku to lisoval tak, aby jedna půlka obvodu vklouzla do ďury a pak když jsem to pořádně přitáhl, tak se to tam žvejklo hezky celé.... ale fakt jsem měl nahnáno, že tu nejdražší gumu, jakou jsem kdy v životě viděl, zničím...
Stabilizátor jsem musel nakonec sundat z auta, ale tam už to šlo nalisovat celkem dobře... jen teda nechápu, proč ty dutinky dodávají jen do toho většího silentu... jééé počkat... už chápu vlastně... ten větší originální má tu gumu na dutince navulkanizovanou, takže se nedá použít, kdežto z toho menšího se dá vyndat a znovu použít
Zítra ráno to namontuju... jinak ty tyčky jsem původně chtěl stříknout barvou, ale mají na sobě takovou zdravou rez, tak to není třeba...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jseš šikovnej. Akorát pro montáž pryžových dílů příště použij mýdlo nebo saponát, vazelina tomu nedělá dobře.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Hombre, tohle je polyuretan, tak u něj by to snad vadit nemělo... kor když sami k tomu dodavají měděnou pastu
Jinak dopoledne jsem namontoval. Aj jsem s tím zároveň stříknul úchyty stabilizátoru a přestríkal místa, kde mi to začínalo trošku oranžovět...
No vásledek těžko říct... ale snad stabilita zadní nápravy je lepší... nicméně to tupé klepání asi nejde od toho ... na kostkách to je pořád slyšet.
Odpoledne jsem narychlo chtěl vyzkoušet ty ostřikovače... stačilo nožem ožezat ten zbytečný nálitek, tročku dotvarovat a do díry v kapotě to hazky zapadlo a zahaklo za ten pojistnej zobáček... no stříká to pěkně, ale asi budu muset hledat jiného dárce. Na Labuťi je sklo moc kolmé ke kapotě, takže to stříká tak do dolní třetiny. Seštelovat to nijak nejde a podložený by to vypadalo hnusně. Bojím se, že to nebude dobré a při vysoké rychlosti použitelné... tak zítra otestuju po cestě do práce
Jinak dopoledne jsem namontoval. Aj jsem s tím zároveň stříknul úchyty stabilizátoru a přestríkal místa, kde mi to začínalo trošku oranžovět...
No vásledek těžko říct... ale snad stabilita zadní nápravy je lepší... nicméně to tupé klepání asi nejde od toho ... na kostkách to je pořád slyšet.
Odpoledne jsem narychlo chtěl vyzkoušet ty ostřikovače... stačilo nožem ožezat ten zbytečný nálitek, tročku dotvarovat a do díry v kapotě to hazky zapadlo a zahaklo za ten pojistnej zobáček... no stříká to pěkně, ale asi budu muset hledat jiného dárce. Na Labuťi je sklo moc kolmé ke kapotě, takže to stříká tak do dolní třetiny. Seštelovat to nijak nejde a podložený by to vypadalo hnusně. Bojím se, že to nebude dobré a při vysoké rychlosti použitelné... tak zítra otestuju po cestě do práce
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
A nepůjde obrousit ta dosedací plocha?
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No to jedině, ale to by se dělalo velmi těžce tak, aby ta plocha byla rovná...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6970
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Obrousit asi moc nepůjdou ... je fakt, že RF má úhel sklonu kapoty k rovině čelního skla mnohem větší, než XW.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jojo.... A z toho duvodu se mi bude tezko shanet neco jineho, protoze vsechny moderni auta to tak maji.... Ale na Kupecku by to mohlo byt lepsi...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ta měděná pasta je pro montáž čepů do těch pouzder (kov na kov - jinak by ta měď neměla smysl). Polyuretanu vazelína nevadí, ale nepoužíá se ze zásady, nikdy nevíš přesně, jaká je rezistence toho materiálu vůči vazelině a ropným produktům.Trunda píše:Hombre, tohle je polyuretan, tak u něj by to snad vadit nemělo... kor když sami k tomu dodavají měděnou pastu
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
ostatně, nebude ta měděná pasta to teďka dřít?... asi ne, že
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
.... ee.... dle návodu to slouží na mazání mezi polyuretan a průchodku .... viz.:
Jináč po cestě do práce jsem testoval ten ostřikovač z Fóbie a je to špatný.... stříká to příliš dolů, takže sterač pak pěkně neomyje celou šířkou.... navíc ve větší rychlosti to stříkalo kamsi pod stěrač. Může to být třeba i tím, že mám nějak zanesené sítko na čerpadle, nicméně to, že ůhel mezi kapotou a sklem je špatný je fakt, s kterým nic nenadělám. Takže dnes tam namontuju zpět originál a asi budu koukat po jiných ostřikovačích, případně to zkusím až po té, co udělám revizi čerpadla... což bude asi až na jaře.
Jináč po cestě do práce jsem testoval ten ostřikovač z Fóbie a je to špatný.... stříká to příliš dolů, takže sterač pak pěkně neomyje celou šířkou.... navíc ve větší rychlosti to stříkalo kamsi pod stěrač. Může to být třeba i tím, že mám nějak zanesené sítko na čerpadle, nicméně to, že ůhel mezi kapotou a sklem je špatný je fakt, s kterým nic nenadělám. Takže dnes tam namontuju zpět originál a asi budu koukat po jiných ostřikovačích, případně to zkusím až po té, co udělám revizi čerpadla... což bude asi až na jaře.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Teď po oblevě jsem konečně trošku schopný posoudit rozdíl vlastností trakce zadní nápravy po repasi stabilizátoru. Na obvyklé klikaté trase do práce mám pocit, že zadní náprava lépe zvládá prudké zatáčky s nerovným asfaltem. Před tím měl zadek tendenci se klopit do příkopy a předek se tak nějak sunul bokem, protože asi celkově auto bylo víc nakloněné... no určitě teď v zatáčkách mám lepší pocit
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
To se ti asi jenom zdá, to žes vymezil vůli v řádech desetin milimetru nemůžeš poznat při náklonu v zatáčce, kdy se jeden konec zkrutné tyče stabilizátoru vychyluje oproti druhému konci o několik centimetrů. Nebo jsi měnil i tyč?
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No ta vůle tam byla o hodně větší.... možná že se mi do toho srovnání zapletlo i to, že jsem nechal udělat geometrii... nicméně ze zadní části podvozku mám mnohem lepší dojem.... a nesnaž se mi ho zkazit
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak jestlis nechal udělat i geometrii, tak to potom je jiná