Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř pro 12, 2012 10:14

Jeho 1690 kg a tvých 1310 kg .... 300 kg rozdíl je hodně velký .... Navíc tam bude mít určitě široké gumy, které jsou spíš mínus.... a při brždění v přímém směru je ABS za určitých okolností velké mínus... rozhodně neplatí to, že s ABS zastavíš na kratší vzdálenosti. Má spíš zajistit to, aby jsi při brždění nešel snadno do smyku...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř pro 12, 2012 10:50

Nezapomínej že mám LPG, díky němu stoupá váha dle TP o 100kg při prázdné nádrži, já měl plnou (60l) + plnou benzín, takže váha +- ..

Ano, vím že ABS při rovném brždění smykem je spíše mínus, taky mi auto uhýbalo do boku z lehkého kopečka, mu každopádně ne..
Zkoušeli jsme opravdu jen ze zvědavosti no a hlavně z nudy že :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pát úno 07, 2014 12:48

I'M BACK!! :lol:

Proběhla menší úprava před STK, trocha vaření, vytříkávání dutin, kitování a podobné ptákoviny msm:
Není to echt jako z katalogu ale není z toho pojízdná liška a oto jde..

http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/4/407 ... _03781.jpg
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/4/407 ... _03791.jpg
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/4/407 ... C_0396.jpg
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/4/407 ... 260022.jpg
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/4/407 ... 260026.jpg
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/4/407 ... 260023.jpg
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/4/407 ... 260025.jpg
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/4/407 ... 260028.jpg


Také proběhla výměna palivových trubek, tedy to co z nich zbylo za palivové hadice, bylo mi celkem záhadou, proč to žere tolik té zázračné tekutiny, když si vozim prdel na lpg ..
+ někdy říjen/listopad se mi záhadným zpásobem rozpůlilo sedlo veltilu, přiznám barvu, ten den jsem tomu dal za uši na dálnici, ztratil oto výkon, a na jeden válec nebyla vůbec žádná komprese. tipoval jsem to nejhorší tj propálený válec :oops:
můj tip je že to bylo zapříčiněno rozpadem svíčky před tím rokem a něco .. tj jsem zase rozhazoval motor + hlava na go + nové ventily..

Ale už zase vrčíme car::
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Hombre » pát úno 07, 2014 13:06

Jenom technickou poznámku: Provozní hmotnost v TP je s plnýma nádržema, výbavou a 75 kg řidičem a navýšení o 100kg po přestavbě na LPG je myšleno s plnou nádrží LPG.
Jinak pěkné fotky, taky budu muset něco podobného spáchat na svém autě, místama už se na to nedá dívat :-(
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět