Investice skoro jak za novou boschku (necele 5t), ale az odejde vaha zase tak pak uz jen 1600 za nove cidlo Pierburgh. A prej to ma i nejaky kone to nemuzu posoudit protoze po koupi vozu jsem nemel vahu ok, ale ted auto jede pekne a je zive i pod 2t. Kdyz jsem chvilku podrzel 5ku tak tachometr ukazoval 190 . Instalace jednoducha cca 15min proste se jen odpoji konektor vahy vzduchu a jeste jeden konektor a pripoji se pres krabicku a hotovo. (tady je takovej navod: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=273011). Nastaveno mam na stredni hodnoty.
dalsi funkce - pri zamykani lehce zatroubi - predpokladam ze me na neco upozornuje videl bych to na zamrzli spinac zadniho okna je mozno? pac si myslim ze to udelal po tom co jsem ho mel otevreny.
Na kapotu kufru mi to teď pipká každou chvilku,nemá někdo nějaký nápad aby to nezamrzalo?Hlavně mě to trápí při odemykání kufru od řidiče,když jsem sám,tak musím vypnout motor jít k zadku auta,dálkačem odemknout a hned kapotu zvednout.
Kdo se boji nesmi do lesa tak abych se nenudil tak jsem dneska na sebe vzal monterky a pustil se do akce X
Protoze neverim servisum rad si vsechno udelam sam kdyz to jde - vyhoda kamos ma dilnu tak je to alespon kde delat
pul dne prace a vse rozebrano a zitra se zacne skladat. Setrvak + spojka + pritlacak + oba spojkove valecky + tlumic spojky
A proc to delam: sakra tezko me jde spojka a obcas blbe 1 a 3 takze asi slave valecek tak si rikam kdyz uz to budu rozebirat udelam i spojku vse jsem nakoupil. Pak me to nedalo a zase rikam sakra kdyz uz to budu rozebirat co ze stoji ten setrvak - vyvalil jsem bulvy a rikam tak to ne, ale nahoda ci osud koukam na ebay novy origo LUK za 150 liber - tak jsem ho vzal a udelal jsem dobre.
Nekdo tu psal ze rover tak netrpi na setrvak. Muj ma najeto 150t a tady vidite jak vypada:
Na puvodnim je uplne jine cislo nez by melo byt a jeste jen tam napsano BMW
Ale zadny velky vibrace se nekonaly - proste diizl bych rek
Zadnou zmenu nepozoruji (krom teda spojky ta jde uz z lehka ), ale mam stale problem co jsem myslel ze setrvak vyresi ale nic - a to obcastne vibrace kolem 1800 - 2000 at v zatezi tak jen na prazno na neutral (nebo i pri brzdeni motorem) . Silentbloky jsem kontroloval tak nevim.