A protože auto bylo potřeba rychle, nebyl čas hledat něco pěknýho s 1.8 ( ideálně s automatem) , pragmatická volba padla na CDT. Hledal jsem mezi levnějšími kousky, nechtěl jsem leštěnku (příliš velké leštěnky u mne přitahují karamboly


Jo a klasicky nejde venkovní klika u pravých předních dveří a centrál neodemkne dveře řidiče....

Koupě proběhla 31.12, domů jela přítelkyně ( která Rovery moc nemusí) a docela chválila - jen to tuhé řízení prý bylo otravné. Já se poprvé pořádně svezl až předevčírem.......nejdřív nic moc, kombinace tuhnoucího posilovače a měkkého podvozku na naší rozvlněné dálnici byla chvílemi divoká

Pohodlné sedačky a volant, co se dají nastavit přesně podle mého těla, dobře jdoucí brzdy, příjemný a krásný interiér, opěrky přesně tam, kde to je pro ruce pohodlné, inteligentně jdoucí stěrače a ostřikovače


Zatím tedy pětasedma získává moje sympatie

- řízení je jasné.
- odpružení - předek je hrozně měkký a díky motoru těžký. Nové, nebo stavitelné tlumiče by měly vyřešit spolu s posledním bodem a tím je ....
- motor - definitivně vím, že dýzl není pro mě. Tady je sice kultivovaný a úsporný, ale prostě ne. Klepe se to, malej rozsah otáček, složitost, váha.....
Resumé: vypadá to, že mě bacil 75 chytil....... tenhle bleděmodrej krasavec bude u mne ale jen do doby, než seženu nějakou příhodnou s 1.8 (pravděpodobně s automatem)