Sajfiho dvoukilo :-)

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od sajfi » sob led 05, 2013 15:48

Video zrychlení mojeho dvoukila,ale nejel sem sám :roll:
Zesilte si pořádně zvuk,jinak to moc neuslyšíte,nejsem dobrý kameraman :D

http://www.youtube.com/watch?v=PBdu-lPUpVo

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od Trunda » sob led 05, 2013 21:27

No na 1.4 je to opravdu brutus ;-)
..... tohle byl první test s VVC http://www.youtube.com/watch?v=sjT82XOxVaw ... ale do mírného kopce a s 17" kolama.... pravda myslím aj to původní tenké výfukové potrubí něco bere....
Být tebou, tak v projektu pokračuju... poladit podvozek, převodovku a v kategorii se nemusíš vůbec ztratit ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od sajfi » sob led 05, 2013 21:40

na 15'' by Ti to jelo hodně dobře,ale i tak dobrý :wink:

No na auto se mi ozval jediný člověk,a to Elvis.Ale popravdě s tím prodejem váhám no.Když si vezmu ty peníze co jsem do něj nastrkal (cca 60000) a ty hodiny práce,tak z toho nejsem štastný.Hlavně když vím,že víc než 25000 mi za to nikdo nedá

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od sajfi » sob led 05, 2013 21:42

rozmlouvají mi to i příbuzní,tak uvidim

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od Trunda » sob led 05, 2013 21:43

.... no právě.... zas je fakt, že Elvis je taky jeden z mála, kdo by věděl co kupuje....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od Trunda » sob led 05, 2013 21:45

Ale je fakt, že na tom proděláš.... to bys musel koupit ech dobrou náhradu, aby se ti to vyplatilo.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od sajfi » sob led 05, 2013 21:49

Říkal mi,že by motor nacpal do ZR,že prý mají 1.4.Hlavně se zajímal jestli mám i elektriku atd.
Těžké rozhodování :oops:
Vím že bych na tom prodělal a to dost!!

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od sajfi » sob led 05, 2013 22:09

prakticky by stačil jenom podvozek a odlehčit auto-jenom ty kožený sedačky váží tak 60kg,motor by měl alespon' o něco větší životnost,kdyby se už nezvyšoval výkon

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od wrabesek » ned led 06, 2013 15:40

To je asi 214Si co ? Ne jen i :?: Nebo pro nezasvěcený napiš co to má za výkon třeba aspoň, to má asi jinej motor koukam nebo nevim .. Ale zajímá mi to :)
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od sajfi » ned led 06, 2013 15:50

To je 214Si :)
Motor 1.4 16v ,výkon nevim,ale určitě né to,co to má ještě mít :wink: :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od Trunda » ned led 06, 2013 16:20

No nebuď tak skromný..... Jedná se o 14k4f ve VHPD provedení cca 135 koní (samozřejmě záleží na nalazení) ;-) Motor má proti standardnímu jinou hlavu s většíma ventilama, jiné vačky možná kované písty a ojnice... kdybys chtěl takovou úpravu udělat sám, tak si připrav minimálně takových 60.000 peněz....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od wrabesek » ned led 06, 2013 16:48

Standar Si má myslim 76kw, 135koní to bude +/- 90kw, to je slušný :)

60 000 peněz ? To je furt něž mě moje auto stálo :lol: A to že bylo na 200 docela drahý :lol:

Navíc, mám jen 214i, ani ne 16ventil, tam pak sou už jiný i uložení kol ne ? Nějaký pevnější mam pocit ..

Zaujalo mě hlavně to zrychlení, já nemam pocit že udělam 100 až za 13s, ale nemam jak to odhadnou, tendle má podle videa ale 9s no ..
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od Trunda » ned led 06, 2013 17:00

Podvozek je úplně stejný.... motor je v úpravě od Caterhamu do repliky Lotusu Seven.... tzn. motor je nalazený tak, aby byl servisně standardně náročný při použití v běžném provozu. Jde naladit až na nějakých 150 kobyl, ale to už pak vyžaduje lepší olej, vysokooktanový benzín a samozřejmě programovatelnou ECU.... prostě tenhle motor je maximum co lze z atmosférické 1.4ky vytáhnout a přitom to pořád ještě je motor použitelný na běžné ježdění.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od sajfi » ned led 06, 2013 18:58

no má mít 97kw,ale s programovatelnou ECU a např. čtyřma klapkama si myslim,že 110kw by se nechalo vykouzlit :wink: .Já mam do 97kw ještě daleko,brzdí mně jenom ECU

Budu pokračovat dále,když vidim že se Vám to snad i líbí,což mě těší :)
0-100 něco málo přes 8s odhadem,ale neměřil jsem to

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: Sajfiho dvoukilo :-)

Příspěvek od sajfi » ned led 06, 2013 19:02

Já mam to auto už jak svoje dítě,když se ho chci zbavit,tak si to rozmyslím,když zazlobí,tak mu odpustím.To se mi u jiný značky nikdy nestalo :-D

Odpovědět