Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od 11AA » sob bře 16, 2013 8:12

Rok se s rokem sešel, a mě se rozšířila stáj o další koně. car::

Občas procházím různé inzerce a bazary co je kde nového, až se objevilo v nabídce coupe. Potud jsem o něm nijak zvlášť neuvažoval, ale tohle mě nějak zaujalo ...

S prohlídkou mi pomohl Ondra (Andern) - auto bylo v Brně - kterému moc děkuji za ochotu. No a protože informace z prohlídky byli pozitivní, vydal jsem se ho s kamarádem koupit. Stav si dovolím popsat Ondrovými slovy doplněnými o svůj komentář.

Auto má 15" alu kola, ale PP pneu proraženou, takže jezdí na 14" rezervě. Teda spíš nejezdí, s autem se teď nejezdí vůbec. Díky tomu auto mírně táhne doprava, ale ne moc a myslím si, že je to opravdu jen tím kolem. Bude tedy potřeba koupit 2ks pneu a obout na přední kola, zadní pneu ještě chvíli odjezdí (vzorek cca 4 mm odhadem). - S prodávajícím jsme se domluvili, že gumu nechá opravit, ale oprava se nepodařila, tak navrhl sundat 500 z ceny (proč ne, že?). Obutí budu řešit dodatečně, v závislosti na uvažovaných rozměrech kol.

Karoserie -- dveře i blatník na pravé straně mají odlupující se lak, ze stejného důvodu je vzadu na kufru šachovnicová samolepka. Jinak koroze nijak rozsáhlá, jen začínají od prahů reznout zadní lemy (malinko, zatím je to sotva znát) a na pravých dveřích je dole jeden rezavý flíček průměru asi 1 cm. Celkově je zbytek laku omšelý, do jaké míry půjde oživit nevím. Pravá strana a kufr by ale snesly přelakování a ty lemy opravu dřív, než se to rozroste. - těsnění kolem zadního skla vypadá dost tvrdé a ani tam moc nedrží, to by zřejmě chtělo předělat, bohužel až cestou domů, jsem si všiml zásadního poškození předního skla, jsou na něm dvě dost velké prasklinky před spolijezdcem!

Brzdy -- přední kotouče ještě vydrží, nemají ani výrazný otřep, na desky jsem moc nedohlédl, ale to je spotřební mat. Vzadu bubny. Auto brzdí OK.

Interiér -- použitý, vybydlený, chtělo by to vyčistit ... zadní sedadlo má v sedáku díru (opět asi 1 cm), místy nesedí čalounění. Manžeta řadicí páky je taky klasika. Jinak prý nezatéká, což mě u kupé dost překvapuje. Ale nevypadalo to, že by kecal (lišty okolo střechy jsem samozřejmě nesundával). - v kufru pod koberci a u rezervy voda je, takže někudy tam přeci jen teče, jinak interiér je opravdu dost špinavý, látka na tapecích, ale zdá se všude drží, zadní tapec nedrží, ale cestou nic nevrzalo a myslím, že to půjde oživit.

Motor -- borec s autem najezdil asi 10 tisíc km, těsnění nedělal, ale koupil to prý od synovce (nebo bratrance?) a ten je mechanik tak těsnění měnil. Zřejmě fouknul olej do vody, protože expanzka nebyla úplně čistá, ale chladicí kapalina není špinavá ani v na víčku oleje není kapučíno. Lehkou netěsnost jsem ale zaznamenal na pravé straně, nevím zda těsnění pod hlavou nebo víko ventilů, ale tipoval bych jedno z toho. Je tam zkrátka trochu vlhký motor. Větší netěsnost vykazuje čerpadlo servořízení (nebo to, co je hnané řemenem na pravé straně vzadu dole za motorem), to se musí přetěsnit. Jinak klasika rozedraná izolace pod kapotou apod. - Důvod proč jsem napoprvé auto po prohlídce nekoupil, jednak podle kamaráda motor špatně táhne (to se nakonec nepotvrdilo - je zvyklí na jiný průběh výkonu, jiné délky kvaltů z E39), a protože je z výfuku cítit olej dostali jsme z motoru obavy, borec říkal, že olej musel jednou dolít. Bohužel nás nějak nenapadlo zkontrolovat stav oleje a s nákupem se rozloučili. Pak následovali další dva dny, během kterých jsme zvažovali zda do nákupu jít i za rizika vyšších nákladů do opravy motoru. Po nákupu při druhé návštěvě nás naštěstí napadlo zkontrolovat hladinu oleje, protože byla pod minimem - takže dolít 2L (poté jsme asi ve 3/4).
Při startování si kvíknou řemeny, takže nejlépe asi vyměnit, ale jinak motor běží hladce a klidně. Má rovnoměrný tah od nízkých otáček až po cca 6 tisíc. Zahřívá se standardně, chladí taky dobře, celkově OK. Rozhodně mi to nepřišlo jako mrtvola.

Výbava, zdá se, z velké části funguje, stahovačky oken apod. jsou OK. Klimatizaci jsem nezkoušel a borec tvrdil, že ji nikdy nezapnul, takže buď bude potřeba se smířit s tím, že nefunguje, nebo ji před zkoušením naplnit, doplnit olej kompresoru, prověřit netěsnosti atd. V tuto chvíli bych ji ani nezapínal, aby si chuděra akorát neublížila.

Obrázek

Koupil jsem ho, jak píši výše, až napodruhé, ale nelituju. Dojem z jízdy cestou domů absolutně úžasný, chová se klidně, žádné zvuky, které k němu nepatří, vítr nikudy nefučí,

Hned příští týden začnu řešit technický stav v pořadí motor- brzdy - karoserie - podvozek - interiér.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od Trunda » sob bře 16, 2013 10:43

Tak v první řadě gratuluji ke koupi tohoto úžasného auta ;-)
I v našem případě koupi provázely pochybnosti a bezesné noci... je to auto plné rozporů....
... a vzhledově budí opravdu skvělý dojem. Dnes už se na silnicích velmi málo vidí karoserií čistokrevné Coupe.... a bezrámová okna celkový dojem dobře podtrhují. Podvozkově to není žádný speciál, ale na to že to vychází z běžného civilního auta to je velice dobré a po správném naladění dovolí opravdu hodně.... bohužel onen rozpor je v tom, že interiér nebyl ve starších modelech kdoví jaká sláva a bohužel v době, kdy se rozhodli vnitřek trošku oživit, tak nevěnovali dostatečnou pozornost tomu, aby technologicky čalounění bylo trošku domyšlené. Výsledkem je po tolika letech od výroby opravdu žalostný stav právě přední sedaček, na kterých potah vzhledem k tvarování byl málo odolný proti odírání a natahování, tapecy na dveřích jsou pokroucené a nesedí, potah z nich od krajů slézá. Plasty na sloupcích a zadních oknech pořádně nesedí atd.
Jenže tohle všechnose dá odpustit, když člověk dokáže docenit to originální svezení.... a bonus ve formě velké díry ve stropu taky za to stoji :-) .... takže Jardo, rozhodně jsi neprohloupil ;-)
Tenhle kus pozoruju tu v ČR nějaké tři roky... hodně dlouho dobu byl kdesi v bazaru na prodej, takže to mu rozhodně nepřidalo a bude chtít opravdu velkou péči.
Co se týká laku, bohužel na XW se aplikovala technologie, který nedobře odolává stárnutí a povětrnostním vlivům, takže odlupování laku je běžná věc. Samozřejmě záleží jak bylo auto čištěné, ale asi se časem nevyhneme celolaku... S korozí je potřeba zatočit hned na začátku a opravdu začít obligátně právě zatékáním... že si toho nevšiml neznamená, že tam neteče - doporučulu sundat plasty kolem oken a za pěkného slejváku vlézt dobnitř a pozorovat... teče žlábkama a sloupkama do prahů. Teče kolem zadních oken a pak dost rádo skrz šrouby ve střešních sklech. Rez zadních lemů bude kvůli rozšklebeným spojům plechu a rozpraskeného tmelu mezi něma... doporučuju odřít barvu a velmi pečlivě překitovat. Voda v kufru bude nejspíš právě kvůli zatékání kolem zadního skla, ale může být nějak poškozené těsnení kolem víka kufru. Tam doporučuju udělat revizi průchodky kabelů - dráty budou ztvrdlé a izolace popraskaná. Lišta kolem zadního skla je klasika... ale stačí ji vycvakat z úchytů, úchyty vyčistit, kolem skla to vyčistit a nejlépe přetmelit a pak tam lištu nacvaknout zpět, případně ji trošku potvarovat... sic jsem se s tím tolik nepáral, ale i po zběžné opravě ta lišta sedí celkem slušně... nejhůř jí děla zamrzlý sníh.
Sklo bys asi použité měl sehnat, ale nové dle katalogů prý má být taky dostupné...
Se zadníma bubnama problém extra není, brzdí dobře....
Motor znáš :-) takže klasika.... čerpadlo posilovače to je to, s čím teď bojuju já.... zatím to neřeš, max. zkus trošku přetáhnout na něm ty čtyři šrouby, ale max tak 20Nm... s Šebou hledáme optimální způsob, jak to přetěsňovat - není to totiž taková sranda jak se zdá... časem tu o tom napíšu nějaký elaborát.
U stahovaček se hodí nějak lépe vymezit vůli lanek, ale nekoumal jsem jestli to nějak jde, ale okénka i bez rámu těsní velmi dobře a na to, že nejsou se zasouvacím automatem, tak to jemné profukování je snesitelné....
Klimu vyhoď ven, protože ta v tomhle autě brzdí :lol: .... když je vedro, sundáš střechu a je to (máš k těm střešním sklům origo pytel? Dá se sehnat na eBay).
Pozornost věnuj čepům na nápravách a uložení stabilizátorů... jsou docela silné a tak uložení dost trpí, takže po těch letech mají velkou vůli. A je to při jízdě hodně znát... Pružiny jsou s modrým pruhem, takže tuhé (stejnou tuhost měla i R200 Vi) a tak tlumiče bývají při tomhle věku před smrtí, ale zas až tak to nemusí vadit dokud nejsou KO úplně :-D Zadní nápravu znáš a přední je jednoduchá v podstatě s jedním kulovým čepem, když nepočítám řízení...

No těším se na spolupráci ;-) A taky se těším, že přijedeš Luka projet na MiniRaceDay ;-)
Jak jsem ti už psal, kdyby cokoli, piš mi, volej mi..... mir:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od 11AA » pon bře 18, 2013 8:51

Trunda píše: .... když je vedro, sundáš střechu a je to (máš k těm střešním sklům origo pytel? Dá se sehnat na eBay).
Nemám je. díval jsem se na ebay, ale nenašel jsem je tam. Neprocházím to tam úplně pravidelně, tak kdyby jsi je tam, nebo jinde náhodou potkal, dej mi vědět.
Dík
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od Trunda » pon bře 18, 2013 10:21

http://www.ebay.co.uk/itm/Rover-200-Cou ... 3380511f65 .... pravda, teď toho moc není... .... nicméně to si určitě pořiď, protože bez obalu je to risk vozit skla v autě jen tak ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od Trunda » pon bře 18, 2013 10:23

... jinak úplně to samé prosklení se dávalo na Freelandery, takže i mezi něma by se ten obal měl dát sehnat....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od 11AA » pon bře 18, 2013 20:36

OK, dík za info. Určitě se po tom budu pídit a koupím. Jinak jsem si prošel rimmery, naházel do košíku pár věciček (jen drobnosti, nějaký těsnění oken, příchytky, ...), zatím bez objednávky co mě zaujalo při procházení dílů. Po revizi stavu na autě to časem nějak vyselektuju.
Dnes jsem se objednal na příští pondělí na rozvody a vše co se motoru týká, a také důkladnou prohlídku podvozku, tak doufám, že mě nepřekvapí žádný kostlivec.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od Trunda » pon bře 18, 2013 20:53

Jo vidíš.... kdybys náhodou uvažoval o středním dílu výfuku, tak nekupuj... prodal bych ti za rozumno svůj zánovní a já bych si koupil od rimmerů díl který je na VVC... je totiž širší a má správnou přírubu... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

podryx
Příspěvky: 68
Registrován: pon čer 21, 2010 17:35

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od podryx » stř bře 20, 2013 23:07

Zdar kolego,

Kdybys náhodou uvažoval o prodeji alu kol tak mám zájem.

Jinak Coupečka mám dvě pořídím ještě třetího 2 dám do kupy a prodám, jednoho si však nechám do důchodu car:: msm:
Půl roku mi stojí v dílně takže snad ted na jaře bude více času ...

V létě by jsme mohli dát nějaký sjezd Coupe...

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od 11AA » čtv bře 21, 2013 9:25

Jsem pro mir:

Disky: to je otázka, co tam dám nakonec já. V TP je 15" 5,5J ET45 ale na autě jsou 6J ET ted nevím z hlavy - zřejmě to budu chtít sladit.

Mimochodem, máte někdo představu kolik coupe je tady na fóru a kolik jich je registrovaných u nás a ve světě?
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od Trunda » čtv bře 21, 2013 10:18

To co tam máš za kola jsou originální s rozměrem, který tam patří.... Jinak pan Stehlík z HelpRegu je ochotný nechat zapsat i další rozumné rozměry, u 1.6ky asi i 205/50/r16 ...

No Coupe je tu v ČR dle mého pozorování docela dost.... nejvíc s Hondí 1.6, pak dost s K-Series a těch turbo taky hromada, možná někdo má obyč dvoulitr, ale ty moc rozšířené nejsou a pak VVC... a to již brzy bude jedno jediné ;-) .... není jich málo, ale nejsou vidět a asi se tím lidi moc nechlubí a mají je schované v garáži.... z těch co chodí sem... Podryx, Kwětošákův táta, myslím že i Elvis pořád má, Roverny, Buky a já :-) ... tudle se tu vlastně taky myslím kdosi objevil, ale už přesně nepamatuju ... nicméně inzeráty na různé střepy jsou na webu co chvíla....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od 11AA » čtv bře 21, 2013 13:56

Trunda píše:To co tam máš za kola jsou originální s rozměrem, který tam patří.... Jinak pan Stehlík z HelpRegu je ochotný nechat zapsat i další rozumné rozměry, u 1.6ky asi i 205/50/r16 ...
....
NJ, pravda. V RAVE to tak je :) , pak mě tedy čeká komunikace s p. Stehlíkem, aby mi tam ty širší originální dopsali. Když už se bude dělat změna, předpokládám správně, že dají vyjádření i na více, jak píšeš "rozumných", rozměrů v ceně jednoho vyjádření? Někde jsem tu četl o zhruba 1200,-.

A pak jaké rozměry jsou ty "rozumné"? ..., 195/55/r15?, 195/50/r15?, 205/50/r16 (6,5J/ ET?/16r) jak z pohledu jízdních vlastností, tak vzhledu.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od Trunda » čtv bře 21, 2013 14:14

1500,- a myslím, že v ceně může být víc rozměrů, ale za to neručím... já jsem k tomu měl spoustu dalšího....

195/50 r15 - sic ty jsou už dost prťavý, pak by problém neměl být s 195/55 a 195/60 .... záleží jak se vyspí ;-)
r16 jsou pak 205/50 (45 - ty už by byly dost tvrdý a ty 50 se pořád v poho vejdou) a ty jsou 6.5J x 16
Já mám aj 17", ale ty na 1.6ce byly fakt žalostný - jednak tvrdý a pak na to ten motor má slabý krouťák a docela se trápil. Při plném rejdu drhnou o podběh (pssssssst :-D), náprava není dělaná na takovou neodpruženou hmotu (váhu) a komfort je taky ta tam.... ale v zatáčkách je to bomba :-D (ale to bude stejné i na r16)
Ty r16 jsou myslím ideální... drží, komfort jakš takš, cena taky a vzhled tak akorátně :-) Nicméně moje doporučení je kola větší jak 15" kupovat raději z nějaké lehčí slitiny, tzn. nebrat jekékoli laciné šunty a nebo pořešit lepší podvozek, který půjde nastavit dle váhy kola.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

podryx
Příspěvky: 68
Registrován: pon čer 21, 2010 17:35

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od podryx » čtv bře 21, 2013 22:55

tuším origo se dávali 185/55 R15

Případně je možná i výměna mám 15 s výše uvedeným rozměrem gum bohužel už jen tak 3mm Dunlop sport SP01 případně 14 tyhle samé origo Rover ...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od Trunda » pát bře 22, 2013 6:54

Podryx, mam doma dejme tomu navic kola z R200 Vi.... Ale jeno ma ohryznuty lem a tak celkove jsou v mizernem stavu.... Mam aj origo z Coupe, ty ale chci schovat na paradu do casu historika, resp. Ted na ne asi obuju slicky.... muzes postal foto tech, co bys chtel vymenit?

Jinak jeste jsem zapomnel, ze Maty vlastne krisi jednou Coupe Turbo.... Tak nakonec jich tu je mozna vetsina :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke

Příspěvek od 11AA » pát bře 22, 2013 10:27

Podryx: na moje klidně zapomeň :lol: Debatu jsem zavinil tím, že jsem se nepodíval do RAVE a mylně se domníval, že na coupé patří také r15/5,5J, které jsou jako jediné nyní zapsány v VTP. Ať již na auto dám jakýkoliv rozměr, tak si ty 15"/6J stejně nechám.
Důvod, proč to v tuto chvíli řeším je ten, že jeden plášť je proražen a je neopravitelný (už ho ani nemám), takže musím přemýšlet nad přezutím (stojí teď na rezervním kole).
Kalkulačka rozměrů
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Odpovědět