Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Ber to tak, že plyn stojí půlku, takže 12l plynu = 6l benzínu.
Dřív to přepínat nebude, leda že bys nějak oblbnul řídící jednotku plynu, aby si myslela, že už se motor ohřál.
Filt se dá koupit v ČR normálně, viděl jsem ho na několika e-shopech a taky by to mohli mít všude tam kde montují plyn. Když jsem byl naposled v HK v GEŘE tak jsem tam bral pár kusů. Mám doma aspoň 4ks, měním po 10 tis km.
Dřív to přepínat nebude, leda že bys nějak oblbnul řídící jednotku plynu, aby si myslela, že už se motor ohřál.
Filt se dá koupit v ČR normálně, viděl jsem ho na několika e-shopech a taky by to mohli mít všude tam kde montují plyn. Když jsem byl naposled v HK v GEŘE tak jsem tam bral pár kusů. Mám doma aspoň 4ks, měním po 10 tis km.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
jen nepochopím jak se s tímhle autem dá jezdit za 8.5L
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
A to tvrdí kdo? Za 8,5l ?
Leda za ideálních podmínek na dlouhém rovném úseku ustálenou rychlostí za kamionem,
Ještě mám ROVER 45 s šestiválcovým dvoulitrem v automatu a jezdím v průměru za 9,5.
Leda za ideálních podmínek na dlouhém rovném úseku ustálenou rychlostí za kamionem,
Ještě mám ROVER 45 s šestiválcovým dvoulitrem v automatu a jezdím v průměru za 9,5.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
od AlešB » úte dub 30, 2013 8:45 pm
richardbalvin píše:
Chci se zeptat co cca stojí výměna řemenů?
Já jsem loni platil cca 11.000,-Kč
Co se týká tohoto motoru, já jsem s nim max. spokojen a i přes to jak mě piňda po koupi potrápil, tak vim že se na něj můžu spolehnout a snažím se mu to náležitě oplácet. Spotřeba mi vyhovuje, cca 8,5l/100km, výkon, pohodlí, bezpečnost, to vše je na mé úrovni max. spokojenosti.
....
takže jaka je +- spotreba jak v benzinu tak v plynu na okresky,mesto ,dalnice.pri normalni jizde a i pri agresivni?vim je to dost otazel ale na passatu se mi ukazovala aktualni spotreba i prumerna...a kdyz sem si dal aktualni nasel jsem si takovou co mi vyhovuje a tu jsem udrzoval.
Ono je sice pravda ze kdyz se to prepne na plyn že se tím setri ale kdyz se k tomu pripocte ten benzin po nastartovani...tak nafta vyjde skoro stejne
od AlešB » úte dub 30, 2013 8:45 pm
richardbalvin píše:
Chci se zeptat co cca stojí výměna řemenů?
Já jsem loni platil cca 11.000,-Kč
Co se týká tohoto motoru, já jsem s nim max. spokojen a i přes to jak mě piňda po koupi potrápil, tak vim že se na něj můžu spolehnout a snažím se mu to náležitě oplácet. Spotřeba mi vyhovuje, cca 8,5l/100km, výkon, pohodlí, bezpečnost, to vše je na mé úrovni max. spokojenosti.
....
takže jaka je +- spotreba jak v benzinu tak v plynu na okresky,mesto ,dalnice.pri normalni jizde a i pri agresivni?vim je to dost otazel ale na passatu se mi ukazovala aktualni spotreba i prumerna...a kdyz sem si dal aktualni nasel jsem si takovou co mi vyhovuje a tu jsem udrzoval.
Ono je sice pravda ze kdyz se to prepne na plyn že se tím setri ale kdyz se k tomu pripocte ten benzin po nastartovani...tak nafta vyjde skoro stejne
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Aha, tak kolega Aleš. Asi takhle, když najedu pár tisíc km a budu si psát stav tachometru a natankované litry, tak můžu objektivně spočítat za kolik jezdím.
Někdo jezdí krátké trasy po městě s naloženým autem, jiný dlouhé 200-300km na jeden zátah, takže za kolik kdo jezdí je relativní, ale těch 8,5/100 se mi fakt nechce moc věřit.
Pokud budeš jezdit s tímhle autem na plyn za podobné peníze jako s předchozí naftou, tak bych to nepovažoval za neúspěch.
Někdo jezdí krátké trasy po městě s naloženým autem, jiný dlouhé 200-300km na jeden zátah, takže za kolik kdo jezdí je relativní, ale těch 8,5/100 se mi fakt nechce moc věřit.
Pokud budeš jezdit s tímhle autem na plyn za podobné peníze jako s předchozí naftou, tak bych to nepovažoval za neúspěch.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
tak jednalo se o nachipovanej Passat 2.5 tdi 136kw kterej byl schopnej jezdit i za 6litru hodne klidnou jizdou-Přítelkyně moje klidná jízda 8litruberryj píše:Aha, tak kolega Aleš. Asi takhle, když najedu pár tisíc km a budu si psát stav tachometru a natankované litry, tak můžu objektivně spočítat za kolik jezdím.
Někdo jezdí krátké trasy po městě s naloženým autem, jiný dlouhé 200-300km na jeden zátah, takže za kolik kdo jezdí je relativní, ale těch 8,5/100 se mi fakt nechce moc věřit.
Pokud budeš jezdit s tímhle autem na plyn za podobné peníze jako s předchozí naftou, tak bych to nepovažoval za neúspěch.

Tak jsem čekal ,že když je toto auto v plynu ,že trochu ušetřím ale jak vidím bude to přibližně stejné...jo a prosim tě,když na to šlápnu treba na dalnici na plny kotel tak spotreba bude cc20litru asi ,že?má tu někdo toto odzkouseno?
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Co to je plny kotel? U atmosferickeho motoru ten vykyv spotrby neni tak markantni.... Typuju, ze pri nejakem dynamictejsim jezdeni to muze byt v prumeru kolem 13 litru....
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Asi tak teplota se da nastavit primo v programu pri kolika stupnich se muze prepnout ja mam na mem ZT 30stupnu nastartuji jdu otevrit branu popojedu a je prepnute, Koltek moc neznam tak nevim je moc systemu.pokud se ti zda ze projedes dost benzinu muzes tam mit nastavenou sinchronizaci na benzin to je to ze to nepoznas ze jedes na benzin u nekterych aut se to tak dela.
Ja jezdim ze ZT 190 za nejakych 12,4 litru plynu ,palubak ukazuje 8-5-10 benzinu
Ja jezdim ze ZT 190 za nejakych 12,4 litru plynu ,palubak ukazuje 8-5-10 benzinu
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
plny kotel - plyn az na zemiTrunda píše:Co to je plny kotel? U atmosferickeho motoru ten vykyv spotrby neni tak markantni.... Typuju, ze pri nejakem dynamictejsim jezdeni to muze byt v prumeru kolem 13 litru....

-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Tak jsem zkusil jet s autem kdyz melo chladnej motor a cca do minuty se zapnulo lpg...tohle jeste odzkousim zitra pokud to tak opravdu je...a pokud by bylo tak nechapu kam se ztraci ten benzin...jeste s tim najedu na rampu zda nekde netece zespoda...lenham3 píše:Asi tak teplota se da nastavit primo v programu pri kolika stupnich se muze prepnout ja mam na mem ZT 30stupnu nastartuji jdu otevrit branu popojedu a je prepnute, Koltek moc neznam tak nevim je moc systemu.pokud se ti zda ze projedes dost benzinu muzes tam mit nastavenou sinchronizaci na benzin to je to ze to nepoznas ze jedes na benzin u nekterych aut se to tak dela.
Ja jezdim ze ZT 190 za nejakych 12,4 litru plynu ,palubak ukazuje 8-5-10 benzinu
synchronizace na benzin?co to je?co si pod tim mam predstavit?
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Ze pokud ma motor malo plynu tak se prepne automaticky na benzin a pak zase na plyn jak se to dorovna a ani to nepoznas pokud je to nastavene
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
A hlavně je rozdíl mezi tím co píše BC a realitou . Za bernou minci považuju jen tankování plná-plná. Passat s 2,5TDi v průměru za 6 je nepříliš pravděpodobné - těch 8l už ano...
Dej do pořádku LPG, vyjezdi 3-4 nádrže a pak hodnoť, takhle to nemá smysl.
U LPG závisí spotřeba BA na nastavení servisákem hlavně dvou věcí - teplotě přepnutí (běžné se dá používat kolem 30°C) a některé systémy od určitých otáček přistřikují BA k LPG, nebo rovnou na BA přepínají.
Mám RR 4,6l na LPG a průměrná spotřeba BA za 20.000km je 0,6l/100km, při 20l LPG.
S 4válcem(1,6) jsem měl spotřebu 10l BA na 8-10.000km, při průměru 9,5l LPG/100km.
LPG vždy vychází o něco méně než nafta, a navíc se tam má méně co kazit, v zimě to topí., menší olejová náplň....a navíc nafta patří do traktoru
Ty máš auto už s LPG, tak není co řešit, ubyla ti provotní investice.
Dej to do kupy a budeš jezdit levně a komfortně.
Dej do pořádku LPG, vyjezdi 3-4 nádrže a pak hodnoť, takhle to nemá smysl.
U LPG závisí spotřeba BA na nastavení servisákem hlavně dvou věcí - teplotě přepnutí (běžné se dá používat kolem 30°C) a některé systémy od určitých otáček přistřikují BA k LPG, nebo rovnou na BA přepínají.
Mám RR 4,6l na LPG a průměrná spotřeba BA za 20.000km je 0,6l/100km, při 20l LPG.
S 4válcem(1,6) jsem měl spotřebu 10l BA na 8-10.000km, při průměru 9,5l LPG/100km.
LPG vždy vychází o něco méně než nafta, a navíc se tam má méně co kazit, v zimě to topí., menší olejová náplň....a navíc nafta patří do traktoru

Ty máš auto už s LPG, tak není co řešit, ubyla ti provotní investice.
Dej to do kupy a budeš jezdit levně a komfortně.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
to by se dalo v hradci pres diagnostiku zjistit pripadne vypnout?lenham3 píše:Ze pokud ma motor malo plynu tak se prepne automaticky na benzin a pak zase na plyn jak se to dorovna a ani to nepoznas pokud je to nastavene
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Zajed tam a jak to napoji tak uvidi co tam je v plynovem PC nastavene
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Ještě něco, některá auta podle projetého paliva upravují stav palivoměru, nikoliv podle skutečného stavu v nádrži - tzn, na ručička ti klesá, BA v nádrži nikoliv .
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.