.
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
kptHergot: jsem to oddekloval a vykoukl na mě zaklíčený stonek s listem,jsem zíral jakou vegetaci pěstuji
lenham3: asi kluci v Německu si dali hodně záležet,aby to bylo vodě odolné zřejmě věděli proč
Novistar: zespod to určitě pročisti,doporučil bych ti udělat si na to čas a pročistit celý ten prostor shora,pokud to nikdy čištění nevidělo,jistě se tam najde hodně nepořádku,hlavně když už se ti tam drží voda,to v mém případě se tam voda nedržela,čistil jsem to preventivně,ale bylo tam toho požehnaně,je to na tobě
lenham3: asi kluci v Německu si dali hodně záležet,aby to bylo vodě odolné zřejmě věděli proč
Novistar: zespod to určitě pročisti,doporučil bych ti udělat si na to čas a pročistit celý ten prostor shora,pokud to nikdy čištění nevidělo,jistě se tam najde hodně nepořádku,hlavně když už se ti tam drží voda,to v mém případě se tam voda nedržela,čistil jsem to preventivně,ale bylo tam toho požehnaně,je to na tobě
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
Jsem to teďkonc čistil, ale skoro nebylo co...smetí asi jen tak do jedné hrsti, krajní odtokové hadice jsou funkční, ta pod kabinovým filtrem a řídící jednotkou, tam se dalo skrz nakouknout až na silnici a ta co je pod brzdovým válcem, tam jsem jen něco vybral rukou a zespodu to zatím neřešil....Trunda píše:To teda nechápu, proč je to tam tak pitomě udělané.... co je k tomu vedlo?...
Jsem si taky kladl otázku, proč tu elektroniku inženýři nacpali zrovna do takového ošemetného místa...vlhkost tam sice je, ale teplem od motoru se vytěsní, kdyby to bylo přímo v motorovém prostoru, tak to mnohem víc trpí, za provozu se tam nesrovnatelně víc musí prášit a vlhkost se tam dostává permanentně. Mohlo to být třeba v nějakém vodotěsném obalu, ale co už....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob bře 19, 2011 15:44
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
Z vlastní zkušenosti (2x jsem měl vytopené auto - sušení celkem 12000kč + následné výdaje na opravy díky neschopnosti servisu (vypojené kabely, nefunkční dálkové ovládání aj.)) mohu doporučit toto:
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... hp?t=68328
Jedná se o sadu dvou věcí - drátěnka na ucpání díry u ramena stěrače a samotný "Plenum shield", který utěsní díru u levého(pravého), horního odtokového kanálu. Právě tímhle konstrukčním nedostatkem padá veškerý bordel dolu a ucpe ty dva prostřední odtokové kanály.
Objednal jsem si to před 3 lety a od té doby jsem nikdy neměl ty prostřední dva odtokový kanály ucpaný. Celkem mě to stálo 12 liber a ušetřilo dost času za odkalování případné výdaje za sušení a jiné související problémy. Nevím jestli je to stále dostupné, ale v tom odkazu je na něj kontakt i způsob placení a ostatní informace k tomuto výrobku. Stačí se mu ozvat a uvidíte.
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... hp?t=68328
Jedná se o sadu dvou věcí - drátěnka na ucpání díry u ramena stěrače a samotný "Plenum shield", který utěsní díru u levého(pravého), horního odtokového kanálu. Právě tímhle konstrukčním nedostatkem padá veškerý bordel dolu a ucpe ty dva prostřední odtokové kanály.
Objednal jsem si to před 3 lety a od té doby jsem nikdy neměl ty prostřední dva odtokový kanály ucpaný. Celkem mě to stálo 12 liber a ušetřilo dost času za odkalování případné výdaje za sušení a jiné související problémy. Nevím jestli je to stále dostupné, ale v tom odkazu je na něj kontakt i způsob placení a ostatní informace k tomuto výrobku. Stačí se mu ozvat a uvidíte.
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
Kdyby si tuto věcičku chtěl někdo pořídit, tak bych do toho šel s nim...
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
A jak píše kptHergot,já prošel tou samou čvachtací kalamitou ale když jsem ty kanály vyčistil,vyhodil z nich ty blbé plováky a když jsem byl pod autem,tak jsem na konci kanálků uřízl ten cumel,který se zužuje a mám klid.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
Jak nemáš kde? Máš snad hever, tak ho ještě něčím podlož, auto na jedné straně zvedni, raději něčím zajisti, pod auto kartón a šup tam.... jak si myslíš že dělám veškerou údržbu na svých autech
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
Jojo Trundo,můj přesný postup a když kámoš z vrchu drátem probil ten bordel,tak jsem to měl všechno na sobě včetně nehorázného množství vody a ty kanály musíš najít opravdu sám,ale není to nic těžkého.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
Tak trochu demontuj horní část,já to taky čistil jen shora,až když jsem byl kdysi na jamě,tak jsem to viděl poprvé zespod jak to tam vypadá.Demontovat to zvládneš i mezi paneláky bez zvedání vozu.Novistar píše:V ktorých konkrétnych miestach sa tie kanáliky nachádzajú? Pod auto sa ja nedostanem, lebo tu nemám kde ísť do jamy a ani na rampu sa nemám kde dostať. Ja to môžem prečistiť bohužiaľ jedine tak z vrchu .
Jak je ten žlábek na šířku vozu,kde máš tu vodu,tak na každé straně je jeden odtok,jeden je pod kabinovým filtrem a druhý pod brzdovou nádržkou,ale to už se tady psalo,mrkni na ten link co jsem psal,na konci je fotka jak jsem to měl demontované já pro nejlepší přístup alespoň na jedné straně,ta druhá byla snažší.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob bře 19, 2011 15:44
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
Novistar, k tomu abys to vyčistil stačí 1x klíč(už nevím teda velikost), 1x kus dlouhého drátu se zaobleným koncem či hadrem, 1x svítilna a trocha zručnosti.
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001828
V již jednou postnutém schématu si všimni částí: 3, 2 a 8.
Č. 3 - jsou 4 kusy plastových "matic", které drží zvukou izolaci č. 2 (rukou odšroubujes matice a izolaci sejmeš ze šroubů). Nyní si odhalil železný panel č. 8, který uzavírá prostor s těmy odtokovýmy kanály, kabinovým filtrem, atd. Tento panel je přišroubován 4 kusy šroubů. které pomocí klíče vyšroubuješ. Panel se uvolní a jestli si dobře vzpomínám, tak vysunutím nahoru a dopředu jej úplně vyndáš. Ze zadní strany č. 8 je jedna nebo dvě objímky, které drží pár drátů, tak ten panel vydělávej s citem, abys ty dráty neurval. Nyní máš krásný přístup ke všemu co prostor za tímto panelem ukrývá. Přeju hodně štěstí při práci
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001828
V již jednou postnutém schématu si všimni částí: 3, 2 a 8.
Č. 3 - jsou 4 kusy plastových "matic", které drží zvukou izolaci č. 2 (rukou odšroubujes matice a izolaci sejmeš ze šroubů). Nyní si odhalil železný panel č. 8, který uzavírá prostor s těmy odtokovýmy kanály, kabinovým filtrem, atd. Tento panel je přišroubován 4 kusy šroubů. které pomocí klíče vyšroubuješ. Panel se uvolní a jestli si dobře vzpomínám, tak vysunutím nahoru a dopředu jej úplně vyndáš. Ze zadní strany č. 8 je jedna nebo dvě objímky, které drží pár drátů, tak ten panel vydělávej s citem, abys ty dráty neurval. Nyní máš krásný přístup ke všemu co prostor za tímto panelem ukrývá. Přeju hodně štěstí při práci
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob bře 19, 2011 15:44
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
Ještě jedna věc, Novistar. Existuje ještě jeden způsob jak to vyčistit aniž bys lezl pod auto, ale obnáší to trochu víc rozebírání - stěrače + všechny plasty pod stěračema Heynes str. 175, Windscreen cowl panel removal and refitting.
Re: Neznáma kvapalina v motorovom priestore.
Tak už mám za sebou zkušenost s vodou, bohužel mi auto nejde nastartovat. Vodu sem vypustil vyndáním malé záslepky která je uprostřed toho prostoru, na výpustní kanálky sem se nedostal. Když zkusim nastartovat tak relé sepne a nic, nějaký kontrolky na palubce zhasnou, ale ručka a ještě nějaká zůstanou svítit, pak se mi rozsvítí kontrola trakce a zůstane svítit. Nejhorší je že sem teď na dovolený na Vranově a nezbývá mi nic jinýho, než doufat že přestane pršet a sluníčko auto vysuší. Zítra zkusim nastartovat přes kabely, tak mi držte palce
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04