Klepot motora

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Klepot motora

Příspěvek od majko321 » stř kvě 08, 2013 20:51

Zdravim vsetkych. Odkial pochadza tento klepot?
http://uloz.to/xq6UEoW4/snc00075-mp4
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Klepot motora

Příspěvek od Trunda » stř kvě 08, 2013 21:32

Hydroštely (nadzvedátka) na vačkách.... může být malou hladinou oleje, může být špatným olejem, ale taky může být tím, že jsou prostě už vychozené.... doporučoval bych zkusit koupit nějaký lepší olej a vyměnit (Lenham mi tudle na to nějaký lepší doporučoval, ale už nevím co to bylo zač) a když nepomůže, tak je to výměna cca za 5000,- i s prací.... Chce to ale přesně lokalizovat odkud zvuk jde... někdy takový klepotavý zvuk vydává mezinádržka benzínu u benzínového filtru (ani nevím k čemu vlastně je :-D .... jestli nějaký přepadový filtr), ale ten asi nebyl tak výrazný...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od majko321 » čtv kvě 09, 2013 18:06

A nemoze to byt kladka,rozdelovac alebo nieco take? Pouzivam ARAL 10W-40 uz asi 5 rokov a klepot zacal az po pretesneni motora.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: Klepot motora

Příspěvek od Majkl » čtv kvě 09, 2013 20:38

Taky bych řekl hydroštely. I mě to zaklepe, ale tak výrazně to není slyšet, a je to jen při startu než se olej dostane do celého oběhu. Tohle vypadá že jsou zdvyhátka v čudu. Jaký těsnění se měnilo? A klepe to na volnoběh nebo i při jízdě ve vyšších otáčkách ?
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od majko321 » čtv kvě 09, 2013 21:51

Tesnenie hlavy. Pri zvysentch otackach to tak nie je pocut. Pri volnobehu to ale zacne klepotat a to pravidelne.
Zeby az takto prenikavo klepotali zdvyhatka,?
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Klepot motora

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 09, 2013 22:03

Kolik je to km, co se to těsnění dělalo.... někdy trvá celkem dlouho, než se hydroštely napní komplet olejem....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Klepot motora

Příspěvek od lenham3 » čtv kvě 09, 2013 22:12

Pokud pises ze se tam delalo tesneni pod hlavou,tak to vypada tak ze jak nekdo skladal tu cast co je mezi vackama ze tam nacpal tolik tesniciho tmelu ze se pricpaly kanalky co vedou olej k nadzvedatkam a pak nemaji dost oleje a jeste vacky jedou skoro na sucho a muze to i vytlscit ven gufera na vackach cestu si to nekama najde

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Klepot motora

Příspěvek od KDB » pát kvě 10, 2013 7:12

Souhlas s Lenhamem.....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od majko321 » pát kvě 10, 2013 7:16

Pokila viem, tak tesniaci tmel kamarat nedaval. Nebol tam ani ked sme rozoberali hlavu,alebo zeby som si to nepamatal?Dnes rano som asi zle pocul. po cca 10km na volnobehu bolo uplne tichucko. Aj teraz som pocuval na volnobehu a zda sa mi, akoby to trochu utichlo. Tesnenie sa menilo cca pred max. 1000km. Doliaval som aj trochu oleja,ale iba cca 0,5L pred cca tyzdnom. Pozeral som risku za studena a je nieco malicko nad min.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Klepot motora

Příspěvek od Trunda » pát kvě 10, 2013 8:22

Tak tam ještě něco dolej a třeba to fakt přestane....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od J0hny » pát kvě 10, 2013 22:53

Já jsem teď měnil hydroštely a motor běžel asi 2 minuty pořád dost cvakal, po chcípnutí a nastartování za pár minut už to bylo lepší a napotřetí jen šepot květin :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Klepot motora

Příspěvek od Trunda » pát kvě 10, 2013 23:14

Taky mě to čeká.... vždycky když s Kupéčkem někde zastavím, tak se fackuju, že je to ostuda, že to vypadá, jak kdybych v tom měl dýzl :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od majko321 » sob kvě 11, 2013 19:40

Mna sa uz aj niketo pytal, ci to mam diesel. Odkial kupujete hydrostely, alebo kde?
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: Klepot motora

Příspěvek od Majkl » sob kvě 11, 2013 21:33

Kde je kupujou kluci odsud, to nevim. U nás je maj třeba tady od značky Ajusa nebo INA. Ale neznam ani jedno ani druhý, tak nevim co je to za kvalitu. http://www.profesionalni-autodily.cz/ro ... 4/ga_1216/
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot motora

Příspěvek od J0hny » ned kvě 12, 2013 9:33

Já je koupil jednoho štastnýho dne na ebay, povedli se mi koupit 2 sady (16tiventil) asi za 700kč :D Ale teď když jsem je dával do turbáka tak jsem zjistil že 4 hydroštely jsou o malinko širšího průměru a pak mi došlo že jsou do 8mi ventila k-serie :lol: Ale což, hydroštely vyměněný mám a zbylo mi jich pár náhradních :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět