Drobný problém (zatím)
Drobný problém (zatím)
O víkendu jsem jel delší cestu po D1. Po tom, co jsem zapnul v cca 100km/h tempomat nastavený na 130km/h, auto začalo jako normálně akcelerovat na nastavenou rychlost. V průběhu akcelerace ale dvakrát nepříjemně cuklo a to tak, že celkem dost. Byly to dva za sebou následující asi 0,5s "škuby", jako kdyby tam vlítla nějaká bublina nebo se něco ucpalo. Pak auto dosáhlo rychlosti a v pohodě. Pak už to neudělalo. Druhý den při cestě nazpátek se to stalo znovu - tentokrát ne s tempomatem, ale když jsem potřeboval razantněji zrychlit, tudíž jsem tomu přidal tak 3/4 plynu. Zase to po několika vteřinách 2x cuklo, jako když zhasne motor. Po zbytek cca 250km cesty zase v pohodě. Nevíte někdo, co by to mohlo způsobovat? Žádná kontrolka se nerozsvítila, zvuk normální. Jo, jinak je to 75 CDT.
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
- Bydliště: Trencin - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drobný problém (zatím)
Kludne to moze byt voda v nadrzi... Tankujes stale na tej istej pumpe?
Rover 75 2,0CDTi
Re: Drobný problém (zatím)
A nespravil si náhodou to, že si išiel s benzínom až na doraz a niekde sa dostala špina zo spodku nádrže?
Re: Drobný problém (zatím)
Díky za reakce. Voda v nádrži mě fakt nenapadla. Tankuju pořád u jedné benzínky. Je ale fakt, že jsem byl na dovolené v Chorvatsku a na cestě tam i nazpátek jsem bral plnou ve Slovinsku. Před touhle cestou, která byla z jižních Čech do Brna a zpátky jsem tankoval poprvé od dovolené zas v Čechách. Jinak pravidelně tankuju TOP-Q diesel u Benziny a žádné problémy nikdy nebyly. Do prázdna taky nejezdím - většinou tankuju když na mě zabliká "hladové oko" - teda ne že by se mi to nestalo
, ale alespoň v poslední době ne. Pokud je to voda - tak musí být Slovinská nafta bordel. Spíš mě ale zarazilo, že to cuklo pouze 4x za 500km (vždy 2x za sebou) a vždycky při razantnější akceleraci.

Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
- Bydliště: Trencin - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drobný problém (zatím)
Hm, no neviem, kazdopadne drzim palce, aby to nebolo nic vazne 

Rover 75 2,0CDTi
Re: Drobný problém (zatím)
S feldou sem měl podobnej problém. Tankoval sem u ČSAD a byla to koza skákavá, pak sem začal tankovat u Shellu a bylo po problému. S R75 jezdím jenom do Shellu a Prcínek vrní jako koťátko 

-
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
- Bydliště: Trencin - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drobný problém (zatím)
Ja taktiež tankujem 9 z 10tich nadrzi na Shellke... Jednu z 10tich tankujem inde, ked ma zastihne prazdna nadrz mimo miesta, kde je shell
A autko bez problemov... Skus dat V-power diesel zopar krat, nech Ti precisti autko...

Rover 75 2,0CDTi
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: úte zář 18, 2007 21:53
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé - běloch
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drobný problém (zatím)
Zdar kucí -- přesně tak, záleží co tam lejete, sosam jen Shell a Rourka si pěkně chrochtá -- jednou jsem na dojetí vzal od Pap shit oil diesel a chudák rourka se jít to moc nelíbilo - netáhla a chvilkama poskakovala, do kopce jet nechtěla
Nejlíp se mi jezdí na V-Power Diesel, ale kurna ten je ted tak drahej, ze valime na Extra.

Nejlíp se mi jezdí na V-Power Diesel, ale kurna ten je ted tak drahej, ze valime na Extra.

Mechwarrior Mireček Rover 75 2.0 CDT Fajnšmekr
Re: Drobný problém (zatím)
Delalo ti to jen pri prudke akceleraci? A jak se auto chova celkove myslim stejny nastup vykonu od nizkych otacek? A co maximalka, jede to tak jako pred tim? Teoreticky by to mohlo byt jedno z podavacich cerpadel spis to v nadrzi nebo treba ucpane vedeni nebo filtr. Ale jen ciste teoreticky pokud to teda neni tim palivem.
Re: Drobný problém (zatím)
Tak to vypadá opravdu na palivo. Už dvakrát jsem přetankoval tu Slovinskou naftu a je to v pohodě. Cuklo to jen čtyřikrát a od té doby nic. Ráno jedu do Prahy, tak uvidím, co to bude dělat. Jinak rozdíl ve výkonu, tahu... jsem nepozoroval.
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)