Moje třetí pětasedma

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Moje třetí pětasedma

Příspěvek od roverix » čtv čer 06, 2013 20:59

https://picasaweb.google.com/1116639854 ... NC_tLz8sQE Bude složená za dvou aut. Bouraná s dobrým motorem 1.8 manual a nebouraná bez motoru. Je to automat, takže komplet celá elektrika musela ven. Svazek z automatu jsem pověsil na stodolu a snažím se z něho vykuchat vyhřívaní a posuvy sedadel. Jenže jsem se dostal k pojistkové skříni a kam to vede dál :?: :?: :?: Mám CD rave rover, ale musel bych koupit CD mechaniku do kompu a asi taky tiskarnu abych nemusel běhat od auta ke kompu. :idea: Nebo otázka pro ty, kteří mají Haynese. Jsou tam elektrické schémata? Myslím , že ta kniha bude praktičtější.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od Trunda » pát čer 07, 2013 6:35

Schamata tam jsou.... A nebo si je nech u nekoho vytisknout....
...a papirove to bude ktera petasedma... Bud tedy delas zmenu karoserie a nebo prestavbu na manual... Na oboje potrebujes povoleni k prestavbe....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

ketzll
Příspěvky: 243
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od ketzll » pát čer 07, 2013 9:05

Tak jestli z toho dělá manuála, zda jsem správně pochopil, tak to hodí na papíry z manuála... :-D
To už u takhle starýho auta asi nikdo řešit nebude... A kor když to nedělá na prodej, ale PRO SEBE :-D A hlavně když ví o původu obou aut... Tak se není čeho bát...
Jinak ať se přestavba vydaří a práce jde pěkně od ruky.. :-D
Házej Fotky... Je to hezký podívání... :-D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od Trunda » pát čer 07, 2013 9:42

No právě.... auto po takovéto "úpravě" bude neprodejné... protože buď papíry řešit nebude a na STK to nějak ukecá a nebo je řešit bude, což se zas docela prodraží, protože bude potřebovat vyjádření autorizovaného zástupce. Nehledě na to, že i ve vší úctě k Roverixově práci, demontáž a montáž jak vidím kompletní kabeláže a interiéru nebude tak kvalitní, jako z výroby, což bude na výsledku opravdu znát.... za mě, auto mělo dostat funkční motor a mělo zůstat s automatem. U R75 není automat žádná hamba...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od infiniti » pát čer 07, 2013 10:13

Trunda píše:...nebude tak kvalitní, jako z výroby, což bude na výsledku opravdu znát...
Nie som možno dostatočne technicky zdatný ale ručná práca bola predsa vždy kvalitnejšia a cenená viac, než strojovýroba :)
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

ketzll
Příspěvky: 243
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od ketzll » pát čer 07, 2013 10:28

Trundo, plně tě chápu a také s tebou z části souhlasím...
Ale vem si, jak to jsou stará auta a za jakou cenu se prodávají... I přes to, že jsou daleko hezčí, než co se vyrábí dnes...
Takže nějaký takovýhle zásah a křížení toho nejlepšího ze dvou a více aut já rozhodně neodsuzuju a spíš tomu fandím...
Protože není nad to, pokud je člověk šikovnej, si postavit a dovybavit auto podle sebe... :-)
A ohledně neprodejnosti... To bych až zas tak tragicky neviděl... (důležitý je, aby si Roverix schoval doklady o původu všech aut, co byly použity na stavbu jednoho) A Vždycky se najde člověk co určitou věc pochopí proč a jak byla dělaná. Nehledě na to, že minimálně každý drůhý z nás jednou nebo i vícekrát sedlal ať už vědomě, či nevědomě auto s trochou pozměněnou historí... :-D Tak to je... :-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od Trunda » pát čer 07, 2013 11:29

... montáž se provádí i ve fabrice ručně (nedokážu si představit, že by kabeláž montoval nějaký robot) - akorát že jeden člověk natáhne jeden svazek, druhá člověk druhý svazek atd.....
Jde ale o použitou technologii a materiál při zpětné montáži... ve fabrice se používají předepsané dotahovací momenty, spojovací materiál je nový, nezkorodovaný, neožvejkaný, dosedací plochy jsou čisté a neotlačené, spousta věcí je navíc lepených, atd. atd. ..... to by se s tím člověk musel hódně dlouho mazlit, aby se přiblížil kvalitě z fabriky.... a to jsem nejmenoval fakt, že spousta dílů je dělaných tak, že jsou namontovat, ale demontáž už nejde provést nedestruktivně a ten díl se musí dávat nový....
Já jen mluvím o tom, že sic ano - Roverix se touhle akcí baví a pokud ho to baví, tak nechť je mu to přáno, ale že si tím jinak neskutečně komplikuje život a snižuje skutečnou cenu finálního produktu. Měnit automatickou převodovku za manuální mi u auta v takové hodnotě a četnosti přijde prostě neracionální....
Nicméně je to jen má úvaha a nechci tím Roverixe odrazovat ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

ketzll
Příspěvky: 243
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od ketzll » pát čer 07, 2013 11:59

Tak, tak... Roverixoj je to přáno... :-D

Ten automat, za manuál je každýho věc... Asi k tomu má nějaký důvod... :-) Třeba u mě, kdybych byl na místě Roverixe, bych se zachoval stejně, poňevadž spíše tahám něco za autem, než že jezdím single :-) A tam je prostě manuál lepší...
Ale taky třeba ten automat v tom autě s kleknutým motorem, už nebyl buhví co a tak se rozhodl, že do něj nebude sypat peníze a radši tam dá funkční manuál... Rozhodně to práce je a bude, ale je to pořád lepší dělat takto, než dělat z manuálu automata.. :-)

A jak Trundo říkáš, ohledně toho rozdělání interíéru.... Tak naprosto souhlasím... Ale když si vemeš, že každý auto, co je po celolaku, nebo dělaná větší oprava kde je potřeba vyndat vnitřek... Tak těch aut je spousta... A když se to dělá šikovně, nedá se to moc ani poznat... A navíc má člověk možnost si vyčistit místa, kam se normálně nedostane :-D

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od AnderN » pát čer 07, 2013 14:38

roverix píše:... a nebouraná bez motoru. Je to automat, ...
Z tohoto není patrné, jestli ten automat vůbec má ... bez motoru může taky znamenat bez pohonného ústrojí obecně. Nechte to na roverixovi, snad ví, co dělá ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od roverix » pát čer 07, 2013 17:02

upresnim. nebourana je 2.5 v6 automat. motor zadreny. prevodovka prodana. jinak temer plna vybava.V helpregu mi vystavi doklad na zmenu katoserie za 1500 a bude vyrazeny nahradni vin . to jeste nevim kde a za kolik. Ale urcite to bude lepsi nez rovnani na stolici
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od Trunda » pát čer 07, 2013 17:32

Tak to pak jo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od roverix » ned čer 23, 2013 16:24

Obrázek Pod sedadlem řidiče je takový konektor. K čemu by to mohlo být ??? vyhřívání a elektrický pohon to není, to vede tím osmikolíkem.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od roverix » ned čer 23, 2013 16:31

Helpreg mi umožní i jinou změnu, pro mne jednodužší. Rover 75 2.5 v6 automat bude mít vyměněný motor za 1.8 a převodovku manuální. Vin se měnit nebude, jen se přilepí doplňkový štítek. Obrázek
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od Trunda » pon čer 24, 2013 8:53

Už jsi byl s tímhle za úředníkem.... v podstatě se snažíš o to samé, co já s Kupéčkem.... aby jsi se nedostal do stejných komplikací (nutnost kontroly u "autorizovaného servisu") .... zjisti si to dopředu.... není to levná záležitost....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

pajabus
Příspěvky: 3
Registrován: čtv zář 05, 2013 21:45
Bydliště: Plzeň, mob. 737740085, Skype pajabus

Re: Moje třetí pětasedma

Příspěvek od pajabus » sob zář 28, 2013 21:01

Dobrý večer, přátelé dokonalé britské elegance Rover 75 drive: , jsem tady novej a prosím o radu : kde bych sehnal levý přední světlomet na pětasedmu ?? Koupil jsem ji nedávno a až na STK mě kámoš upozornil, že to světlo nemá seřizovací mechanismus...snad kdysi vypadl či co...tož co s tím ?? Moc dík a čus, pajabus :roll:

Odpovědět