Môj nový krásavec 1.8, Wedgewood Blue 88kW
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
Pokud to nenatlakuješ, tak nic na pohled vidět není.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
Tak v mejly stálo, že hlava bola sťahovaná o -0.10mm (Szalay).
No a keďže bola sťahovaná, použilo sa hrubšie vrstvené (5 vrstiev) tesnenie pod hlavou.
Staré tesnenie prepúšťalo po celom obvode...
Mám inak zo všetkého aj fotodokumentáciu, asi to sem nahodím...
No a keďže bola sťahovaná, použilo sa hrubšie vrstvené (5 vrstiev) tesnenie pod hlavou.
Staré tesnenie prepúšťalo po celom obvode...
Mám inak zo všetkého aj fotodokumentáciu, asi to sem nahodím...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
No to sice ano, ale broušení plochy s tím nemá co dělat. To je v pořádku, hlavy se někdy stahují vícekrát.
Prasknout to může kdekoliv...
Jde o to to dát do speciálního přípravku, napustit vodou a natlakovat.
Pokud to po určité době nikde neuniká, je vše v pořádku, pokud ano, je to problém, který se musí řešit a hlavně vidíš to prasklé místo přesně....které jinak pouhým okem třeba vidět vůbec není...
Tohle se dělá hodně často, ale mnohdy to servisy neřeší.
Prasknout to může kdekoliv...
Jde o to to dát do speciálního přípravku, napustit vodou a natlakovat.
Pokud to po určité době nikde neuniká, je vše v pořádku, pokud ano, je to problém, který se musí řešit a hlavně vidíš to prasklé místo přesně....které jinak pouhým okem třeba vidět vůbec není...
Tohle se dělá hodně často, ale mnohdy to servisy neřeší.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
Tak ak je prasknutá, to bude zrejme najväčšia investícia, ak sa nemýlim, pravda?
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
Fungl originál nová hlava stojí 10 000,-, ale na trhu je spousta nabídek použitých zrepasovaných za podstatně lepší peníze.
Řekl bych, že uživatel lenham3 má i něco skladem.
Do toho si připočti další peníze za těsnění pod hlavou- když to opět sundáš, musí jít nové těsnění.
Natlakování hlavy jinak není moc drahá položka.
Tady na UKebayi jsou hlavy k disposici, broušené a tlakované....
http://www.ebay.co.uk/sch/Cylinder-Head ... w=Rover+75
Si udělej obrázek....
Ale nepředbíhej, třeba je hlava OK.....kdoví....
Řekl bych, že uživatel lenham3 má i něco skladem.
Do toho si připočti další peníze za těsnění pod hlavou- když to opět sundáš, musí jít nové těsnění.
Natlakování hlavy jinak není moc drahá položka.
Tady na UKebayi jsou hlavy k disposici, broušené a tlakované....
http://www.ebay.co.uk/sch/Cylinder-Head ... w=Rover+75
Si udělej obrázek....
Ale nepředbíhej, třeba je hlava OK.....kdoví....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
Uvidíme zajtra (v pondelok), snáď sa to dokončí a vyrieši, lebo sa to začína nebezpečne približovať k 1.000 eurám...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
No tak žiaľbohu zistilo sa to čoho som sa obával, že hlava je predsa len prasknutá - je tam miniprasklinka na prvom valci.
Musí sa dať do Výskumného ústavu zváračského tu v BA vybrúsiť. Ďalších cca. 350,- eur v riti.

Musí sa dať do Výskumného ústavu zváračského tu v BA vybrúsiť. Ďalších cca. 350,- eur v riti.

08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
No tak za tohle bych fakt už šel po kompenzaci od prodejce docela vážně a rázně... nenechal bych si to jen tak líbit. Jak říkám, prasklá hlava není tak častá závada.... Na druhou stranu, měl jsi to auto dát někomu, kdo s tímhle motorem má zkušenost... mi dělali tlakování hlavy jako samozřejmou součást repase....
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
Nemal som ho kde inde dať - nedalo sa s ním ísť - brala ho odťahovka priamo zo začiatku dialnice do tohto značkového servisu...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
350,- euro za to vybroušení nebo za komplet práci i s dalším těsněním?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
Povedali, že brúsenie stojí tu od 250,- do 400,-, záleží na náročnosti práce. Je to ale 100% robota, kvalitná.
Vrstvené tesnenie ma stálo nejakých 68,- myslím. To bolo zvlášť.
Poraďte prosím, čo robiť, auto už docela od tohto piatku veľmi súrne potrebujem...
Vrstvené tesnenie ma stálo nejakých 68,- myslím. To bolo zvlášť.
Poraďte prosím, čo robiť, auto už docela od tohto piatku veľmi súrne potrebujem...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
Takže jen za broušení....to se skoro blížíš ceně nové hlavy.... 

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
Cesty zpět asi není.... je ještě varianta sehnat jinou hlavu, která bude v pořádku (cenově by asi vyšlo lépe).... nicméně, pokud nemáš možnost auto vrátit, tak nemáš jinou možnost, než dát auto do kupy.... zas ale budeš mít motor v cajku...
Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW
No tak som to objednal, hlava pôjde ešte dnes do Ústavu, kde to zazvárajú, za 3-4 dni by malo byť hotovo, neviem či sa stihne do piatku...
V každom prípade, už sám seba upokojujem, že to bude fakt posledná vec a auto bude v super stave a konečne hotové.
V každom prípade, už sám seba upokojujem, že to bude fakt posledná vec a auto bude v super stave a konečne hotové.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997