25 2.0 diesel
25 2.0 diesel
Mame dalsiho rodinneho clena:) resp clenku. K me dvoustovce z 97 jsem zene poridil misto dosluhujiciho Focuse Rovera 25, posledni faceliftovy model, z 2005. Je to dvoulitrovy dieselak. Vypada temer, jako by prave sjel z linky, najeto ma mit udajne 110tis, dolozeno serviskou. Ac procitam toto forum uz delsi dobu temer kazdy den, o tomto motoru jsem toho moc napsano nenasel. Jestli chapu dobre, daval jsem se i do 45tek a je odlisny od sdi, co byl v puvodnich 400 a 600?? Je zde nekdo, kdo vlastni stejnou motorizaci a muze se podelit o rady, na co si dat pozor, co se pri techto motorech stava, kde jinde je jde jeste najit, se kterymi maji podobne dily atd. diiiky
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

Re: 25 2.0 diesel
Pekny kousek gratulace. Motor je inomovana SDI aby plnila Euro3 myslim. Takze pri pravidelne vymene oleje nesmrtelny motor 

Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 25 2.0 diesel
Motor Rover L-Series ... do řady 200 a 400 se montoval i ve verzi bez mezichladiče 63 kW, ale jinak do 200/400/600 zejména varianta 77 kW / 210 Nm s mezichladičem stlačeného vzduchu. Pro modely 25 a 45 prošel úpravou na Euro 3, jak psal Roman, po které má 74 kW / 240 Nm. Lze najít ještě v Land Rover Freelander z prvních let výroby s výkonem 71 nebo 72 kW. Motor je nezmar, za předpokladu základní údržby a tankování kvalitní nafty přežije auto.
Re: 25 2.0 diesel
Diky za info, jsou to radostne zpravy.
Jeste pri koupi svitila na palubovce ikonka motoru - ano, koupit s tim je risk, jeste kdyz nemeli diagnostiku. Nakonec v servisu na diagnostice se ukazalo "chyba polohy plynoveho pedalu" a "chyba polohy palivoveho cerpadla". Dle servisaka pravdepodobne pri vymene rozvodoveho remenu (vypada uplne nove) neco spatne pootocili a pak remen dali spatne. Dle nej spatna poloha nevadi, kdyz je tam common rail a cele je to elektronicky rizeno. Po vcerejsim vyresetovani a jezdeni se chyba uz neukazala. Myslite, ze to servisman tlumocil spravne?
Nu nevim, sam jsem z toho zmateny, na vymenu remenu to pujde tak jak tak, uvidime, jestli zjisti neco o poloze.
Jeste pri koupi svitila na palubovce ikonka motoru - ano, koupit s tim je risk, jeste kdyz nemeli diagnostiku. Nakonec v servisu na diagnostice se ukazalo "chyba polohy plynoveho pedalu" a "chyba polohy palivoveho cerpadla". Dle servisaka pravdepodobne pri vymene rozvodoveho remenu (vypada uplne nove) neco spatne pootocili a pak remen dali spatne. Dle nej spatna poloha nevadi, kdyz je tam common rail a cele je to elektronicky rizeno. Po vcerejsim vyresetovani a jezdeni se chyba uz neukazala. Myslite, ze to servisman tlumocil spravne?
Nu nevim, sam jsem z toho zmateny, na vymenu remenu to pujde tak jak tak, uvidime, jestli zjisti neco o poloze.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 25 2.0 diesel
Common rail to nemá. Je to přímý vstřik, ale ne vysokotlaký. Pokud se po vymazání závady neobjevují, bude nejspíš vše v pořádku.
Pokud jde o výměnu rozvodů, mění se tam dva řemeny, dvě vodící a jedna napínací kladka. Není problém koupit v sadě, vyrábí INA, CONTITECH apod.
Pokud jde o výměnu rozvodů, mění se tam dva řemeny, dvě vodící a jedna napínací kladka. Není problém koupit v sadě, vyrábí INA, CONTITECH apod.