
ROVER 75, 1.8
Re: ROVER 75, 1.8
Ač netovární, ty koncové světla se mi celkem líbí. Sice bych si je tam nejspíš nedal, ale vypadá to celkem fajn, nenásilně.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: ROVER 75, 1.8
Zatiaľ sami neprehriala ani raz od kedy ju máminfiniti píše:Neprehrieva sa Ti tá 1.8? Šlape to v pohodke?


Re: ROVER 75, 1.8
ďakujem za radu OndrejAnderN píše:Není potřeba voskovat často jako o život. Lepší je použít kvalitní vosk (tzn. tuhý, nikoliv tekutý a nejlépe karnaubský). Vosk má za cíl chránit lak a chvíli tam vydrží. Jedním z pozitivních efektů je, že navoskovaná karoserie se pak lépe umývá. Osobně voskuju Turtle Waxem 2-3x do roka.


Re: ROVER 75, 1.8
budem to musieť raz porovnať, veľa ľudí tú korytnačku chválimara00 píše:pouzivam taky "zelvu" ..po zime a pred zimou

Re: ROVER 75, 1.8
ďakujem za vyjadrenie, tiež sa mi tam nepáčia zas o veľa viac ako pôvodné, no niečo ma na nich stále priťahovalo, v tme sa mne osobne viac páčia a keď svietia aj hmlovky dole, tak to vyzerá jak lietadlo, niekedy nahodím foto. Som zvedavý na ďalšie názoryPítrs píše:Ač netovární, ty koncové světla se mi celkem líbí. Sice bych si je tam nejspíš nedal, ale vypadá to celkem fajn, nenásilně.


Re: ROVER 75, 1.8
V pohodě, nechal bych to tak...Roman-75 píše:ďakujem za vyjadrenie, tiež sa mi tam nepáčia zas o veľa viac ako pôvodné, no niečo ma na nich stále priťahovalo...
Jak už tu bylo jednou na fóru řečeno, málokterý vůz bývá vylepšen víc, než v jakém stavu opustil montážní pás.....ale tohle se fakt dá....dokonce mě to v jeden moment celkem nadchlo, akorát si osobně potrpím na originál, asi tak nějak....
No nevím, díval jsem se na to podrobněji a "speciální složení na bázi polymerů a silikonových vosků" mě moc teda nezaujalo....silikon...Roman-75 píše:veľmi dobrý taliansky arexons shado cera

A za cenu zhruba do 200,- 500 ml...to nevypadá důvěryhodně....
Stejně tak nemusím Turtle Wax....ale to hlavně proto, že se tím mám mizerné zkušenosti, jinak nic proti, tak zkoušejte...a pak dejte vědět, jakou to má výdrž....
Dobrý přírodní vosk má tak výdrž max. 3 měsíce za předpokladu pořádné přípravy podkladu, mně to sice vydrželo půl roku skoro, ale to hlavně proto, že s tím zas tolik nejezdím, parkuju pod střechou, jinak je na delší výdrž lepší vosk syntetický (též tam dávají jistý podíl karnauby), to je pro takové to běžné užití k nezaplacení....
Obávám se, že při pocitu sladkého smradu je již dost pozdě na údržbu.....a jakoukoliv záchranu...Roman-75 píše:ak začneš cítiť taký sladký smrad v kabíne
To je pravda, ale výhradně za předpokladu, že se při běžném mytí užije nejlépe pH neutrální šampon, který vosk neodstraňuje. O strojních myčkách bych raději ani nemluvil...AnderN píše:Není potřeba často voskovat jako o život...
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: ROVER 75, 1.8
Obávám se, že při pocitu sladkého smradu je již dost pozdě na údržbu.....a jakoukoliv záchranu...
Ja som len začal cítiť v kabíne taký možno ani nie smrad pre niekoho, len taký závan aký cítim sem tam aj keď idem rýchlejšie, odstavím auto a prejdem okolo predku, neviem ako by som to nazval, no zatiaľ je všetko v poriadku a jak som spomínal ani kvapalina sa mi nemíňa
dúfam, že to tak aj ostane
ešte k tým svetlám, to je maximum čo som mienil vymeniť na tom aute, tiež nie som zástanca tuningu aj keď som už videl kadečo napr. toto nie je až také strašné
http://www.google.sk/imgres?um=1&sa=N&b ... =103&ty=66
Ja som len začal cítiť v kabíne taký možno ani nie smrad pre niekoho, len taký závan aký cítim sem tam aj keď idem rýchlejšie, odstavím auto a prejdem okolo predku, neviem ako by som to nazval, no zatiaľ je všetko v poriadku a jak som spomínal ani kvapalina sa mi nemíňa


ešte k tým svetlám, to je maximum čo som mienil vymeniť na tom aute, tiež nie som zástanca tuningu aj keď som už videl kadečo napr. toto nie je až také strašné
http://www.google.sk/imgres?um=1&sa=N&b ... =103&ty=66
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: ROVER 75, 1.8
Jasně, to mám stejně a zkušenost taky stejná. S ostatním taky souhlas, hlavně to se strojním mytím. Jaky kupuješ pH neutrální šampon? Resp. jak to vůbec poznat? Nikdy jsem to neviděl na šamponu uvedené. Hádám, že to asi pokaždé neprověřuješ lakmusovými papírky?Pítrs píše:... mně to sice vydrželo půl roku skoro, ale to hlavně proto, že s tím zas tolik nejezdím, parkuju pod střechou ...
Re: ROVER 75, 1.8
No ten smrad je z unikající kapaliny, buď vlivem přehřátí např. víčkem v horším případě, nebo v normálním stavu z některých spojů, hadic, u spon, atd…což má časem za následek pokles množství chladiva v expanzce, zavzdušnění motoru a následné přehřátí se všemi možnými následky. Takže kontrolovat, kontrolovat a ještě jednou KONTROLOVAT! To je ostatně jeden z úkonů, co by měl běžně šofér pravidelně dělat, alespoň se to tak píše v manuálechRoman-75 píše:Ja som len začal cítiť v kabíne taký možno ani nie smrad pre niekoho, len taký závan aký cítim sem tam aj keď idem rýchlejšie, odstavím auto a prejdem okolo predku, neviem ako by som to nazval, no zatiaľ je všetko v poriadku a jak som spomínal ani kvapalina sa mi nemíňa dúfam, že to tak aj ostane

Nestačí jen dolévat benzín a pod kapotu kouknout jen jednou za dva měsíce…ale to jsem poněkud odbočil od tématu vlákna…..
Dobrá otázka!AnderN píše:Jasně, to mám stejně a zkušenost taky stejná. S ostatním taky souhlas, hlavně to se strojním mytím. Jaky kupuješ pH neutrální šampon? Resp. jak to vůbec poznat? Nikdy jsem to neviděl na šamponu uvedené. Hádám, že to asi pokaždé neprověřuješ lakmusovými papírky?

Já jsem koupil jen jeden a mám ho přes rok: od Dodo Juice šampon Born To Be Mild
http://www.detailingshop.cz/predmyti-my ... 250ml.html
Ta 250 ml pixlička stále necelé tři stovky a mám tam ještě hodně přes polovinu a měl bych ho tam i víc, kdybych hned na začátku věděl, že neskutečně pění, takže se toho do vody moc dávat nemusí.
Dal jsem na rady na detailérských fórech, jakože je pH neutrální a nestahuje vosk a taky to prodejce uvádí. No a to, že je pH neutrální, je doslova uvedeno na obalu (a myslím, že je to na té fotce vidět).
Takže asi tak nějak.
Lakmusákem jsem to neměřil, po voskování jsem to minulý rok myl skoro každý týden a tak nějak to vydrželo, patrně to teda bude s tím pH pravda.
Ještě k těm voskům- mýt to nějakým obyčejným šamponem je docela zhovadilost, protože se tím naprosto znehodnotí veškerá práce, takže na vosky jen ty šampony, co nedělají paseku. I tak jako tak se častým mytím výdrž zkracuje. Ty přírodní mají pěknou vlastnost, že strašně moc voní a je to super práce aplikovat, navíc se dají vrstvit a taky po určité krátké době i převoskovat bez nutnosti užití leštící politury a okolní teploty můžou být i klidně k nule. NEVYDRŽÍ PŘES ZIMU.
Hádám, že tu na fóru není tolik hračičků, kteří mají tolik času se s tím často hrát, takže na opravdu dlouhou výdrž je nejlepší syntetika.
Karnauba se tam často přidává taky, výdrž skoro rok a super vodoodpudivost. Nejde vrstvit, ale když člověk dá na jaře přírodní vosk pro pěkný vzhled a na podzim+ zimu syntetiku, tak to jediná práce s voskováním, pak už to stačí jen dle potřeby umývat, toť vše.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: ROVER 75, 1.8
.... mamma mia.... mluvte u toho taky o počtu najetých km mezi jednotlivýma vrstvama vosku
..... pro mě voskování dvakrát za rok jako dostatečné, zní jako science fiction 


Re: ROVER 75, 1.8
S čím máš takové nemilé zkušenosti?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: ROVER 75, 1.8
... bych se opakoval..... jde mi jen o to, že jeden se baví o autu na denní ježdění a druhý a autu na víkenové výlety........
Nemluvte o tom jak dlouho to komu vydrží na autě, ale o tom co je nejlepší.... tedy konkrétní výrobky. Třeba pořád mi nikdo neřekl, jestli tuhý vosk je lepší, jako tekutý...

Re: ROVER 75, 1.8
a) jestli s tím jezdíš desítky kilometrů denně a v druhém případě s tím vyjedeš z garáže jednou týdně na tu výdrž vliv určitě má, ale....Trunda píše:... bych se opakoval..... jde mi jen o to, že jeden se baví o autu na denní ježdění a druhý a autu na víkenové výlety........Nemluvte o tom jak dlouho to komu vydrží na autě, ale o tom co je nejlepší.... tedy konkrétní výrobky. Třeba pořád mi nikdo neřekl, jestli tuhý vosk je lepší, jako tekutý...
b) máš zájem o konkrétní výrobky, dobrá:
- já používám přírodní na tmavé laky Dodo Juice Blue Velvet
- pak mám syntetiku Collinite Super Doublecoat Auto Wax 476s, ale tu jsem ještě neužil, na zimu se to chystám dát. Ročně najedu asi 7 500 km, v zimě mi to třeba měsíc stálo bez používání, pak sem tam tak do obchodu na nákupy, v létě tak 3x týdně 60 km, + nějaké výlety, asi 1 500 km měsíčně...
- parkuju pod střechou, takže na to neprší a nepálí slunce
Ten přírodní mi drží zhruba 4-5 měsíců, ale zhruba po každém druhém mytí to doživuju detailerem Dodo Juice Red Mist TROPICAL Protection, je to taková ochrana vosku, takže to o něco prodlouží životnost....a je to s minimálním úsilím.
Nicméně ten přírodní je celkem slabý (rozhodně ale ne s týdenní výdrží, jak z benzinkové myčky nebo z flaštičky půl litr za dvě stovky), je to spíš pro ty kteří mají rádi příjemnou aplikaci a nádherný lom světla, snoubící se s barvou laku...chce to vidět, stojí to za to.
Syntetiku jsem ještě v reálu nezkoušel, ale co uvádí, tak to má sice horší lesk, ale výrazně větší vodoodpudivost a mnohem větší výdrž na laku.
Jestli uživatelé hovořili zhruba o roce při běžném denním používání, tak nebyli daleko od pravdy.
c) tuhý/tekutý? Nezkoušel jsem (tedy...tekutý Turtle Wax Ti s radostí někde bezplatně věnuji), udávají, že mezi tím rozdíl není, jen ve způsobu aplikace. Zas tolik jsem do toho investovat nechtěl, koupil jsem jen tuhé, u nich je snad jen lehce pracnější způsob nanášení.
d) těžko říct, co je nejlepší...asi nic, ale ve třídě dobrých vosků se najde vždy něco, co stojí za to (nic na světě není ideální). Na detailingovém fóru někdo psal, že chtěl stáhnout dolů ten Collinite a že ani Jarem a technickým benzínem to nešlo....druhý zas uváděl, že mu to nepřežilo zimu....tak si z těch informací vyber...rozhodně nechci protěžovat výše uvedené značky, jen jsem s nimi spokojen...a jestli je třeba nějaké další, tak např. ValetPro, Swisswax, Rivax, Poorboys můžou být dobrou volbou....
Neodpověděl jsi mi, odkud máš to přesvědčení, že vosk na laku nevydrží delší dobu. Možná jsi to tu někde psal, ale asi jsem si toho nevšiml.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: ROVER 75, 1.8
Už jsme se tu o tom jinde bavili.... jen jde o to, že bych rád, abych auto měl celý rok s nějakou ochrannou vrstvou vosku, ale s nájezdem cca 30.000km ročně se to jaksi nedá... bych to musel voskovat co měsíc a když se jednou za týden stavím na wapce, tak nemám čas aplikovat ještě kdejaké srajdy na to, aby aby.... takže mi jen řekni co mám koupit aby to vydrželo na autě nejdýl a amen...