VI. MINI RACE DAY 2013
Re: VI. MINI RACE DAY 2013 registrace uzavřena
Hello! Kdo váhá, nechť sedne do auta a přijede.... Skvělá příležitost na nevšední nedělní výlet
Re: VI. MINI RACE DAY 2013 registrace uzavřena
jsem spálenej na popel, nejsem zvyklý na tolik slunka
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: VI. MINI RACE DAY 2013 registrace uzavřena
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
Uplně vypraženej
Díky za videa
Díky za videa
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
Výsledky:
.... pro porovnání s minulým rokem 2012 .... a 2011 .... a 2010 http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... result.php
.... pro porovnání s minulým rokem 2012 .... a 2011 .... a 2010 http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... result.php
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
A tady jenom takova legrace - mereni GPS z telefonu...
Trunda - Rover 218:
http://www.mytrackmaster.com/#SessionPl ... W9uGNynBQw
a moje MG ZR 160:
http://www.mytrackmaster.com/#SessionPl ... W9uGI2YBQw
Jen par poznamek - nektera mereni jsou vcetne prijezdu a odjezdu z a na drahu, - merici telefon pokazde drzel v ruce spolujezdec, takze zrychleni zrejme nebudou uplne vypovidajici.
Trunda byl rychlejsi
Bohuzel mne napadlo si s tim zacit hrat az odpoledne a vic jsme toho uz nestihli...
Trunda - Rover 218:
http://www.mytrackmaster.com/#SessionPl ... W9uGNynBQw
a moje MG ZR 160:
http://www.mytrackmaster.com/#SessionPl ... W9uGI2YBQw
Jen par poznamek - nektera mereni jsou vcetne prijezdu a odjezdu z a na drahu, - merici telefon pokazde drzel v ruce spolujezdec, takze zrychleni zrejme nebudou uplne vypovidajici.
Trunda byl rychlejsi
Bohuzel mne napadlo si s tim zacit hrat az odpoledne a vic jsme toho uz nestihli...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
.... rok se s rokem sešel a bylo na čase splnit předsevzetí http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... =45#p85782
A byl to hodně náročný rok... však víte A tak jsem na MRD odjížděl pln velkého očekávání jednak jak nová technika zvládne první křest ohněm a taky jak to bude fungovat mezi volantem a sedačkou...
První ostrá jízda byla zklámání. V první levotočivé zatáčce mi uletěl zadek a já to otočil do protisměru Naštěstí mi motor nezdechl, tak jsem to hned vrátil zpět a uháněl dál... v cíli jsem byl ale zklamaný, nicméně poučený, že první kolo musím před ostrýma zatáčkama brzdit striktně včas, protože gumy byly na startu studené a bylo to opravdu dost znát. Hned jsem taky do kufru vrátil rezervu, protože zadek auta potřeboval trošku přišpendlit. Velké a milé překvapení bylo po zveřejnění časů, kdy s časem něco málo přes 2:13 jsem i přes hodiny byl na tom velice dobře... po odečtení ztráty kolem 7 sekund to vypadalo na velice slušný potenciál... takže do další jízdy jsem šel s tím, že musím jet více hlavou, tak jak mi to doporučil Karel
A vyplatilo se... 2:05,064 byl čas, který jsem fakt nečekal Byl jsem opravdu v euforii a plný napětí z toho, jestli aspoň takto zvládnu i poslední jízdu, což by znamenalo reálnou možnost bedny...
Třetí jízda mi sice přišla rozevlátější, ale bez fatální chyby, takže moje nadšení bylo maximální
... prostě mám obrovskou radost z toho, že se mi podařilo můj roční projekt završit takto skvělým výsledkem - třetí jízda 2:04,015 a ve své kategorii třetí místo
Ani ve snu mě nenapadlo, že bych byl schopný s papírově slabším autem takto silně konkurovat MG ZR 160 a Karlovu modifikovanému MGFku
Když shrnu dojmy z Kupéčka... výkon na tento okruh řekněme víc než slušný a dostačující k tomu, abych trápil i výrazně silnější lepší stroje... takže na příští rok bych měl zapracovat na jiných věcech, než je výkon.... hlavně na tom, abych ho mohl lépe přenášet na asfalt... napadá mě - lepší podvozek, tedy nižší a případně nastavitelný (sériové pružiny nejsou špatné, ale příliš vysoké a auto tak má zbytečně tak 4 cm navrch), strmější řízení (zjistil jsem, že mám rozsah 3,5 otáčky a ZRko cca 2,6 ) z MG ZR, ideální by byl samosvor, protože ať si Karel říká co chce, myslím, že na tomhle okruhu, kde je třeba velmi rychle akcelerovat ze zatáčky, má nezanedbatelný význam... možná by nebylo marné mít místo 15" slicků spíš nějaké širší 16", protože jsem i po zahřátí měl pocit nedostatečné přilnavosti ve smyku o po zahřátí pneu - na tomhle jemným asfaltu ta adheze prostě není ideální.
Jinak omlouvám se divákům za nedostatečný zvukový projev... po závodě jsem odhalil protrženou onu flexi trubku mezi filtrem a klapkou ..... že já vůl jsem ji tam dával.... taky mě to mohlo napadnout, že se to cukáním motoru rozškube....
Malá ochutnávka z onboardu
P.S.: Míro moc děkuji za změřené časy... je to neuvěřitelný
A byl to hodně náročný rok... však víte A tak jsem na MRD odjížděl pln velkého očekávání jednak jak nová technika zvládne první křest ohněm a taky jak to bude fungovat mezi volantem a sedačkou...
První ostrá jízda byla zklámání. V první levotočivé zatáčce mi uletěl zadek a já to otočil do protisměru Naštěstí mi motor nezdechl, tak jsem to hned vrátil zpět a uháněl dál... v cíli jsem byl ale zklamaný, nicméně poučený, že první kolo musím před ostrýma zatáčkama brzdit striktně včas, protože gumy byly na startu studené a bylo to opravdu dost znát. Hned jsem taky do kufru vrátil rezervu, protože zadek auta potřeboval trošku přišpendlit. Velké a milé překvapení bylo po zveřejnění časů, kdy s časem něco málo přes 2:13 jsem i přes hodiny byl na tom velice dobře... po odečtení ztráty kolem 7 sekund to vypadalo na velice slušný potenciál... takže do další jízdy jsem šel s tím, že musím jet více hlavou, tak jak mi to doporučil Karel
A vyplatilo se... 2:05,064 byl čas, který jsem fakt nečekal Byl jsem opravdu v euforii a plný napětí z toho, jestli aspoň takto zvládnu i poslední jízdu, což by znamenalo reálnou možnost bedny...
Třetí jízda mi sice přišla rozevlátější, ale bez fatální chyby, takže moje nadšení bylo maximální
... prostě mám obrovskou radost z toho, že se mi podařilo můj roční projekt završit takto skvělým výsledkem - třetí jízda 2:04,015 a ve své kategorii třetí místo
Ani ve snu mě nenapadlo, že bych byl schopný s papírově slabším autem takto silně konkurovat MG ZR 160 a Karlovu modifikovanému MGFku
Když shrnu dojmy z Kupéčka... výkon na tento okruh řekněme víc než slušný a dostačující k tomu, abych trápil i výrazně silnější lepší stroje... takže na příští rok bych měl zapracovat na jiných věcech, než je výkon.... hlavně na tom, abych ho mohl lépe přenášet na asfalt... napadá mě - lepší podvozek, tedy nižší a případně nastavitelný (sériové pružiny nejsou špatné, ale příliš vysoké a auto tak má zbytečně tak 4 cm navrch), strmější řízení (zjistil jsem, že mám rozsah 3,5 otáčky a ZRko cca 2,6 ) z MG ZR, ideální by byl samosvor, protože ať si Karel říká co chce, myslím, že na tomhle okruhu, kde je třeba velmi rychle akcelerovat ze zatáčky, má nezanedbatelný význam... možná by nebylo marné mít místo 15" slicků spíš nějaké širší 16", protože jsem i po zahřátí měl pocit nedostatečné přilnavosti ve smyku o po zahřátí pneu - na tomhle jemným asfaltu ta adheze prostě není ideální.
Jinak omlouvám se divákům za nedostatečný zvukový projev... po závodě jsem odhalil protrženou onu flexi trubku mezi filtrem a klapkou ..... že já vůl jsem ji tam dával.... taky mě to mohlo napadnout, že se to cukáním motoru rozškube....
Malá ochutnávka z onboardu
P.S.: Míro moc děkuji za změřené časy... je to neuvěřitelný
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
No koukám, že jsem tenhle rok jel úplně naho*no Díky za časy Trundo Ty jsi jel naprosto perfektně
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
Tak zlepšil jsi se.... sic teda na to, kolik práce, peněz a úsilí tě to stálo, to není tak výrazné... na druhou stranu prostě pohybuješ se na hraně možností toho, co tenhle okruh dovolí tak velké předokolce.... a tak každá další sekunda dolů bude vyžadovat násobně větší úsilí..... blbý je to, že v tvém případě je teď asi největší limit převodovka.... sic dáš lepší samosvor, zasílíš poloosy, tak převodovka pukne, když to trošku přifoukneš.... Jak to vidíš, v čem by se dalo zabrat (krom chlazení ) .....
No co jsem tak sledoval, tak vy jste moc nejezdili na obrubníky a objížděli jste je.... já to hrnul přes ně, čímž jsem si to mohl dost zkrátit a urychlit...
No co jsem tak sledoval, tak vy jste moc nejezdili na obrubníky a objížděli jste je.... já to hrnul přes ně, čímž jsem si to mohl dost zkrátit a urychlit...
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
... ale když koukám na ty grafy od Mirdy, tak já jsem za okruh najel o 60 m víc (tak samozřejmě údaj z GPS může být dost zavádějící) ..... je taky pravda, že sic jsem si to zkracoval přes obrubníky, tak jsem si zas dost hleděl na to si před zatáčkou co nejvíc nadjet, abych mohl jet do zatáčky rychleji.....
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
Jen technická -- důležitější, než rychle do zatáčky, je rychlý výjezd z té zatáčky ven! Ale nebudu vám do toho kecat, sám jsem se přijel jen podívat
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
Není důležité oboje? .... tedy být celkově rychlý? ....
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
Je to bída Jedu se project do písku 10.týho, tak uvidíme, je to tam prej trochu narovnanější
Re: VI. MINI RACE DAY 2013
Bida, jo, jo... I v mem pripade...
Na Pisek jsem se uz taky prihlasil!
Na Pisek jsem se uz taky prihlasil!
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW