75 CDT Do chorvatska a zpátky
75 CDT Do chorvatska a zpátky
Všichni všude píšou jak jezdí k moři autem, dlouhé štreky mi problémy nedělaly nikdy, mám přece Rovera, tak co nevyjet taky
Já s přítelkyní a kamarád s přítelkyní jsme se do auta jakš takš vešli (mám sedan). Dva velké kufry, sport taška, dva plné batůžky, kartáč piv, nafukovací postel, rybářské pruty za zadní okno, lednička na zadní sedačky mezi děvčata. Jeli jsme klasickou štreku Břeclav>Wien>Gratz>před slovinskem sjezd na Mureck>Lenart>Ptuj>Zagreb>Sjezd u Šibeniku> Cíl Rogoznica. Auto šlapalo jak mělo, jeli jsme v noci z pátku na sobotu takže klima jen dolaďovala teplotu. Klimatizace mi už od koupi vozu funguje v podstatě jen nad rychlost 90km/h, jinak je vzduch teplejší, klima s autem poškubává a ano médium bylo kompletně vyměněno cca 2 měsíce zpátky. Na první zastávce mi na okýnko zaťukal vedle parkující slovák a oznámil mi že mi chčije voda, nádržka chladiče OK, tak jsem si vydedukoval že asi kondenzát z klimy vyhrkl ven, akorát jsem to nikdy ještě neviděl, ale naštěstí běžná záležitost.
Za Gratzem byla kolona asi na 45min. nějaké rekonstrukce, strašně moc lidí kteří jezdí do chorvatska....
Objížďka slovinska nebyla nic složitého, v jednom městě štrůdl českých spz odbočoval na semaforech doleva, já jel rovně a najednou všechny ty auta vypnuly blinkry a jely za mnou Mě vedla navigace takže jsem se nemohl splést.
Další kolona následovala na sjezdu ze slovinské dálnice a táhla se až ke slovinsko-chorvatským hranicím. Od nájezdu na chorvatskou dálnici, to už svítalo po zagreb to šlo celkem rychle. No další kolona následovala při platbě prvního mýtného, 48 kn. Pak pomalá cesta obchvatem zagrebu, vzít si mýtnou kartičku a hurá směr split. Dálnice má dva pruhy, připojovací pruhy mívají cca 15 metrů a provoz byl docela hustý. Navíc chorvati si jezdí jak se jim zachce, pomalejší pruh předjíždí rychlejší pruh. Do toho rakouské prasata kterým patří svět a zmatkářští češi.
Při vjezdu do jednoho tunelu jsem jel v rychlejším pruhu, najednou auta přede mnou dup na brzdy, já brzdím dost dobře takže jsem nezajel do kufru té E46 přede mnou, no ale vidět ve zpětném zrcátku 6. generaci passata jak mu od pneumatik valí černý dým a obrovský přípojný vozík ho tlačí na mě, to není nic příjemného, naštěstí jsem mu mohl uhnout doprava a on to tak tak dobrzdil. Podobnou situaci jsem v rychlém pruhu zažil asi ještě dvakrát po cestě. Proč to jen tak z prdele na dálnici nezadupnout že? Aspoň to těch 10-15 aut za vaší prdelí probere, no jo, chorvati
Cca 30km před naším sjezdem z dálnice se v autě udělalo teplo, bylo cca 9hod. když se na nás klimatizace vysrala. Naštěstí jsme už nasávali vítr od moře tak se to dalo přežít.
V cíli dovolená proběhla dobře. Asi druhý den jsem si nechal klíče od auta v kapse a pochopitelně vlezl do moře. Snad jen díky brzkému zjištění a odolnosti krabičky klíče se nic nestalo. Baterku jsem hned vyhodil, klíč nechal sušit a do večera se stresoval. V autě jsem měl druhou baterku do klíče, nacvaknul jsem ji a klíč fungoval, auto startovalo.
No teď byla na řadě klima. Otevřu kapotu, hledám kompresor, na všech kladkách řemeny jsou, takže prasklý řemen to nebude. Otevřu pojistky na radu kamaráda (klima má pojistku? na co ty vole) a v kolonce s hvězdičkou byla prasklá 10A pojistka. Od sousedů italů jsme vyžebrali náhradní, zacvakli, nastartovali, klima chvílema fungovala, chvílema ne, jdu se podívat jestli pojistka nepraskla zas, pojistka držela, ale někde od kompresoru stoupal dým a vůně spálených kabelů. Takže zdechnout auto, pojistku ven a smířit se s tím že cesta domů bude opravdu teplá.
8000 Kč za dva lidi padlo a my se chystali domů. Plán byl že pojedeme do národního parku KRKA a vyrazíme na cestu až kolem sedmé večer, no bohužel druhé dvojici nezbyly peníze na vstup (95kn za dospělého) i když jsme se předem domlouvali, tak hold dvoje nové šatičky byly přednější. Takže odjezd v cca 12 a 40° na teploměru bylo fakt povzbuzujících. Co mě rozsekalo, tak když 20km před Zagrebem jsme se zastavili a poskakovali metr po metru. Skoro 3 hodiny v největší výhni v koloně před zas*anou mýtnou bránou. Opravdu to turistickou sezónu nestíhá.
Odtahovky lítaly jak zběsilé, kolona opravdu prověřila mnoho aut. Mazda 6, Hyundai ix35, nějaké novější Toyoty, bylo jich hodně kteří potřebovali žlutého anděla. Spojku mám od ledna novou, o tu jsem se nebál. Ručička teploty jednou vyletěla do výšin, ale stačilo pustit topení na max, uzavřít prostřední výdechy a horký vzduch hnát krajními výdechy ven z okýnek.
No ale cca 2km před mýtnicí se změnil zvuk auta a měnil se až dosáhl zvuku dodge chargera 7.2l ze 70. let. Na odpočivadle stačil pohled pod auto a bylo jasné že se rozpojil výfuk hned za svodama, před tím ohebným propletencem. A další topení (ohřev podlahy výfukovými plyny) bylo na světě. Navíc ty pohledy okolních aut (i chorvatské policie) při zvuku našeho projíždějícího auta říkaly jednoznačně: ,, To si jako děláš prdel?"
Další kolona byla na konci dálnice před chortvasko-slovinskou hanicí. Takže cca další hodina.
Po cca 450km po chorvatské dálnici v ceně 200kn byla průměrná rychlost kterou jsem před odjezdem domů resetoval 40km/h
Na slovinské dálnici mi policistka otevřela dveře od auta ( údajně se nesmí řídit v žabkách a jiné plážové obuvi, další novinka pro mě, kterou jsem zjistil až doma ještě že jezdím vždy v teniskách) . Jinak slovinsko a rakouskou bylo už bezproblémů až na pár dalších nechápavých pohledů na odpočívadlech a že jsme našim příjezdem probudili celou ulici
Takže teď mě čeká oprava výfuku a výměna nebo oprava (podle poškození) klimakompresoru.
Jinak za celou cestu jsem potkal asi 2 Rover 75 dokonce ve stejné barvě, jednu 45 a dvě 200.
A jestli za rok znova? Asi jo, ale v září, v sezóně už nikdy
Taková malá reportáž z cca 1800km v R75
Já s přítelkyní a kamarád s přítelkyní jsme se do auta jakš takš vešli (mám sedan). Dva velké kufry, sport taška, dva plné batůžky, kartáč piv, nafukovací postel, rybářské pruty za zadní okno, lednička na zadní sedačky mezi děvčata. Jeli jsme klasickou štreku Břeclav>Wien>Gratz>před slovinskem sjezd na Mureck>Lenart>Ptuj>Zagreb>Sjezd u Šibeniku> Cíl Rogoznica. Auto šlapalo jak mělo, jeli jsme v noci z pátku na sobotu takže klima jen dolaďovala teplotu. Klimatizace mi už od koupi vozu funguje v podstatě jen nad rychlost 90km/h, jinak je vzduch teplejší, klima s autem poškubává a ano médium bylo kompletně vyměněno cca 2 měsíce zpátky. Na první zastávce mi na okýnko zaťukal vedle parkující slovák a oznámil mi že mi chčije voda, nádržka chladiče OK, tak jsem si vydedukoval že asi kondenzát z klimy vyhrkl ven, akorát jsem to nikdy ještě neviděl, ale naštěstí běžná záležitost.
Za Gratzem byla kolona asi na 45min. nějaké rekonstrukce, strašně moc lidí kteří jezdí do chorvatska....
Objížďka slovinska nebyla nic složitého, v jednom městě štrůdl českých spz odbočoval na semaforech doleva, já jel rovně a najednou všechny ty auta vypnuly blinkry a jely za mnou Mě vedla navigace takže jsem se nemohl splést.
Další kolona následovala na sjezdu ze slovinské dálnice a táhla se až ke slovinsko-chorvatským hranicím. Od nájezdu na chorvatskou dálnici, to už svítalo po zagreb to šlo celkem rychle. No další kolona následovala při platbě prvního mýtného, 48 kn. Pak pomalá cesta obchvatem zagrebu, vzít si mýtnou kartičku a hurá směr split. Dálnice má dva pruhy, připojovací pruhy mívají cca 15 metrů a provoz byl docela hustý. Navíc chorvati si jezdí jak se jim zachce, pomalejší pruh předjíždí rychlejší pruh. Do toho rakouské prasata kterým patří svět a zmatkářští češi.
Při vjezdu do jednoho tunelu jsem jel v rychlejším pruhu, najednou auta přede mnou dup na brzdy, já brzdím dost dobře takže jsem nezajel do kufru té E46 přede mnou, no ale vidět ve zpětném zrcátku 6. generaci passata jak mu od pneumatik valí černý dým a obrovský přípojný vozík ho tlačí na mě, to není nic příjemného, naštěstí jsem mu mohl uhnout doprava a on to tak tak dobrzdil. Podobnou situaci jsem v rychlém pruhu zažil asi ještě dvakrát po cestě. Proč to jen tak z prdele na dálnici nezadupnout že? Aspoň to těch 10-15 aut za vaší prdelí probere, no jo, chorvati
Cca 30km před naším sjezdem z dálnice se v autě udělalo teplo, bylo cca 9hod. když se na nás klimatizace vysrala. Naštěstí jsme už nasávali vítr od moře tak se to dalo přežít.
V cíli dovolená proběhla dobře. Asi druhý den jsem si nechal klíče od auta v kapse a pochopitelně vlezl do moře. Snad jen díky brzkému zjištění a odolnosti krabičky klíče se nic nestalo. Baterku jsem hned vyhodil, klíč nechal sušit a do večera se stresoval. V autě jsem měl druhou baterku do klíče, nacvaknul jsem ji a klíč fungoval, auto startovalo.
No teď byla na řadě klima. Otevřu kapotu, hledám kompresor, na všech kladkách řemeny jsou, takže prasklý řemen to nebude. Otevřu pojistky na radu kamaráda (klima má pojistku? na co ty vole) a v kolonce s hvězdičkou byla prasklá 10A pojistka. Od sousedů italů jsme vyžebrali náhradní, zacvakli, nastartovali, klima chvílema fungovala, chvílema ne, jdu se podívat jestli pojistka nepraskla zas, pojistka držela, ale někde od kompresoru stoupal dým a vůně spálených kabelů. Takže zdechnout auto, pojistku ven a smířit se s tím že cesta domů bude opravdu teplá.
8000 Kč za dva lidi padlo a my se chystali domů. Plán byl že pojedeme do národního parku KRKA a vyrazíme na cestu až kolem sedmé večer, no bohužel druhé dvojici nezbyly peníze na vstup (95kn za dospělého) i když jsme se předem domlouvali, tak hold dvoje nové šatičky byly přednější. Takže odjezd v cca 12 a 40° na teploměru bylo fakt povzbuzujících. Co mě rozsekalo, tak když 20km před Zagrebem jsme se zastavili a poskakovali metr po metru. Skoro 3 hodiny v největší výhni v koloně před zas*anou mýtnou bránou. Opravdu to turistickou sezónu nestíhá.
Odtahovky lítaly jak zběsilé, kolona opravdu prověřila mnoho aut. Mazda 6, Hyundai ix35, nějaké novější Toyoty, bylo jich hodně kteří potřebovali žlutého anděla. Spojku mám od ledna novou, o tu jsem se nebál. Ručička teploty jednou vyletěla do výšin, ale stačilo pustit topení na max, uzavřít prostřední výdechy a horký vzduch hnát krajními výdechy ven z okýnek.
No ale cca 2km před mýtnicí se změnil zvuk auta a měnil se až dosáhl zvuku dodge chargera 7.2l ze 70. let. Na odpočivadle stačil pohled pod auto a bylo jasné že se rozpojil výfuk hned za svodama, před tím ohebným propletencem. A další topení (ohřev podlahy výfukovými plyny) bylo na světě. Navíc ty pohledy okolních aut (i chorvatské policie) při zvuku našeho projíždějícího auta říkaly jednoznačně: ,, To si jako děláš prdel?"
Další kolona byla na konci dálnice před chortvasko-slovinskou hanicí. Takže cca další hodina.
Po cca 450km po chorvatské dálnici v ceně 200kn byla průměrná rychlost kterou jsem před odjezdem domů resetoval 40km/h
Na slovinské dálnici mi policistka otevřela dveře od auta ( údajně se nesmí řídit v žabkách a jiné plážové obuvi, další novinka pro mě, kterou jsem zjistil až doma ještě že jezdím vždy v teniskách) . Jinak slovinsko a rakouskou bylo už bezproblémů až na pár dalších nechápavých pohledů na odpočívadlech a že jsme našim příjezdem probudili celou ulici
Takže teď mě čeká oprava výfuku a výměna nebo oprava (podle poškození) klimakompresoru.
Jinak za celou cestu jsem potkal asi 2 Rover 75 dokonce ve stejné barvě, jednu 45 a dvě 200.
A jestli za rok znova? Asi jo, ale v září, v sezóně už nikdy
Taková malá reportáž z cca 1800km v R75
In da house
Rover 200 1.4Si 75kW
Rover 200 1.4Si 75kW
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
Pěkné poctenicko .
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
To je překvapení,že tam jezdí tolik lidí.V sezóně že je tam padesát nad nulou a upocený sousedi vedle z paneláku. Prostě smradlavej balkán za víc a víc peněz,vykoupený laciným palivem a pivem.Na to češi slyší.A
spoň,že jste to vy a ten rovr přežili.
spoň,že jste to vy a ten rovr přežili.
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
1.800 km je u mňa posledných pár rokov ešte slabý víkend
Klima nikdy nezlobila...
Klima nikdy nezlobila...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
Normálně nalítám těch 25 000 km za rok, ale přece jenom těch 850 na jeden zátah, plně naložení + několika hodinové kolony + 40° C pro mě je fakt vyjmečný stav
V lednu jsem sypnul cca 30 000 Kč, tak hold musím ještě vyřešit tu klimu a nechat opravit výfuk a pak už je snad investicím konec na nějakou dobu
Jinak teda k lacinému palivu a pivu.... Točené má standartní cenu 15 kn (kolem 50 kč) a cena nafty na OMV byla 10,07 kn takže cca 35 kč/litr
Mně se chorvatsko líbilo z dob kdy jsem tam jezdil s rodiči autobusem, krom té cesty je tam fajn. Zajímavé pobřeží, žádný zas*aný písek, domluvíte se s každým, ubytování s klimatizací a bazénem za 2500 Kč na osobu na týden atd atd
V lednu jsem sypnul cca 30 000 Kč, tak hold musím ještě vyřešit tu klimu a nechat opravit výfuk a pak už je snad investicím konec na nějakou dobu
Jinak teda k lacinému palivu a pivu.... Točené má standartní cenu 15 kn (kolem 50 kč) a cena nafty na OMV byla 10,07 kn takže cca 35 kč/litr
Mně se chorvatsko líbilo z dob kdy jsem tam jezdil s rodiči autobusem, krom té cesty je tam fajn. Zajímavé pobřeží, žádný zas*aný písek, domluvíte se s každým, ubytování s klimatizací a bazénem za 2500 Kč na osobu na týden atd atd
In da house
Rover 200 1.4Si 75kW
Rover 200 1.4Si 75kW
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
Cestu do HR jsem obsolvoval začátkem července (cca1850km). Auto šlapalo na jedničku . Jel jsem CZ-SK-H-HR, HR-H-SK-CZ žádná kolona, žádné zdržení, mýto platím pouze kartou, kde je předemnou max. jedno auto.
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
Ted jsem tam, jel jsem přes A-SLO-HR (klasika) u Zadaru na pobřeží a do Omiše po pobřeží a bylo to stejné - žádná kolona, žádné zdržení, mýto platím pouze kartou, kde je předemnou max. jedno auto - jeli jsme v neděli a zpět pojedeme zase až v neděli.Keksin píše:... CZ-SK-H-HR, HR-H-SK-CZ žádná kolona, žádné zdržení, mýto platím pouze kartou, kde je předemnou max. jedno auto.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
Já jsem byl na Balkáně jen jednou, a to před již několika lety, ale rozhodně jsem si nestěžoval.
K lacinému palivu a chlastu můžu říct jen to, že je to nesmysl.
S těma upocenýma sousedama je to bohužel pravda, osobně mi to celkem vadí, ale někomu to je naopak jedno.
Jinak je tam celkem pěkně, až na ceny ubytování (prý teď zdražovali a nic nového a lepšího nenabídli) jsem byl maximálně spokojen.
Ale snaha byla jet hodně na jih, vyplatilo se to.
Kolonama jsme netrpěli, jeli jsme totiž na motocyklu
Minulý rok jsem byl v Itálii, letos v Řecku a v UA na Krymu a tam je to úplně jiné, ale taky spokojenost.
Na Krymu u Jevpatorie jsem dokonce měl tu čest vyfotit pětasedmu sedana s ukrajinskou RZkou....
K lacinému palivu a chlastu můžu říct jen to, že je to nesmysl.
S těma upocenýma sousedama je to bohužel pravda, osobně mi to celkem vadí, ale někomu to je naopak jedno.
Jinak je tam celkem pěkně, až na ceny ubytování (prý teď zdražovali a nic nového a lepšího nenabídli) jsem byl maximálně spokojen.
Ale snaha byla jet hodně na jih, vyplatilo se to.
Kolonama jsme netrpěli, jeli jsme totiž na motocyklu
Minulý rok jsem byl v Itálii, letos v Řecku a v UA na Krymu a tam je to úplně jiné, ale taky spokojenost.
Na Krymu u Jevpatorie jsem dokonce měl tu čest vyfotit pětasedmu sedana s ukrajinskou RZkou....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
Já jel v pátek tam a v sobotu zpátky a naposledy! Bohužel nástup pobytu byl daný :-/
In da house
Rover 200 1.4Si 75kW
Rover 200 1.4Si 75kW
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
A jak jsi nakonec dopadl s tou klimou? Já mám totiž stejný problém..Mám taky 75ku CDTčko a jak si psal klima klimuje spíš od 80ky nahoru a to ještě auto pocukává při zaplé klimě. Jinak sem si nedávno spokojeně jel se zaplou klimou když v tom se začal vzduch měnit ze studeného na teplý až se nakonec začalo kouřit zpod kapoty (přesně někde u pravého světla). Takže zastavit a vypnout motor..Auto sice jede, topení funguje, ale klima je nefunkční tak mám strach aby to nebyl právě ten klimakompresor což není levná záležitost Tak se chci zeptat jestli jsi to nějak vyřešil..
Rover 75 - MH ZT 190
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
Klimakompresor jsem sehnal jetý za 2000, ten můj někde mám, mechanik říkal že by šel opravit . Prý je problém v cívce která ho spíná nebo co (1800+- jen ta cívka). Jinak se přišlo na to, že mám v háji saharu (motorek ventilátoru na chladiči), tak si zjisti jestli ti funguje, klima pak tlačí moc a odejde kompresor. Řešil jsem to repasovaným zatím za 4500, pokud ten nefunkční půjde zrepasovat, tak to bude ve finále "jen" 3500.
In da house
Rover 200 1.4Si 75kW
Rover 200 1.4Si 75kW
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
1800 km je v pohodě,já jezdím na Čiovo a je to nějakých 1100 kmletos,alejsem nebyl,ale pět let po sobě pravidelně--poslední dva roky 75 a předtím jsem měl Vectru.Ty píšeš,že jsi měl narvané auto a čtyři lidi,já to jel i v pěti a veškerá bagáž byla v kufru,včetně 3 kartáčů piv a to mám Harmana,jízda úplně v pohodě.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
My máme 4 kartony piv,tak to jsem rád,že tam naložím bez potíží 4členou posádku ještě jsem to tam necpal,tak nevím,ještě mám dojezdovku v kufru,kterou jsem pořídil místo obyč kola.cvrko píše:Ty píšeš,že jsi měl narvané auto a čtyři lidi,já to jel i v pěti a veškerá bagáž byla v kufru,včetně 3 kartáčů piv a to mám Harmana,jízda úplně v pohodě.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: 75 CDT Do chorvatska a zpátky
Mám malej dotaz. Když jsem viděl oktávky kombi s rakvou na střeše a auta MPV taky s rakvou na střeše, tak by mě zajimalo, co tam sakra vezou ??!?? Mně se to vleze do kufru a jak čtu, tak ostatním R75 taky Budu se asi muset podívat na škoda forum