Výfuk
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Výfuk
Tak to jsem jeste nevidel
Re: Výfuk
Ahoj
vyuziji tohodle vlakna. Nasadil jsem taky vyfuk wallker na R75 CDTi, ale ten se me zda prilis hlucny (v aute to dost duni - vice je to na zadnich sedackach)) nemate nekdo stejny pocit? Vyfuk je mensi nez byl originalni.
vyuziji tohodle vlakna. Nasadil jsem taky vyfuk wallker na R75 CDTi, ale ten se me zda prilis hlucny (v aute to dost duni - vice je to na zadnich sedackach)) nemate nekdo stejny pocit? Vyfuk je mensi nez byl originalni.
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Re: Výfuk
Ano je to tak. Taky jsem dal Wolkera a bohužel je hlučný
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000
Re: Výfuk
se v zadu nedá sedět jak to hučí... co mam teda použít za výfuk aby byl klid? pokud chci v autě kraval tak se projedu skodovkou tady v tom chci mít klid. Bosal bude lepší? (na obrázku vypadá jako originál)
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk
Koukám do katalogu Tyll, ale vypadá to, že zadní tlumič nemají ... http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/vyfuko ... tem=290090
Zkus tam kdyžtak zavolat, co ti řeknou. Bosalu bych se vyhnul, to je zhruba stejně ošizené jako Walker.
Zkus tam kdyžtak zavolat, co ti řeknou. Bosalu bych se vyhnul, to je zhruba stejně ošizené jako Walker.
Re: Výfuk
Nevím jak moc velký rozdíl je v dieselovém a benzínovém výfuku, ale varianta je použít benzínový ze sedanu (a dle potřeby převařit) ... http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vy ... l=01.60454
Jak psal Ondra..... dle testů je v pořadí nejprv Tyll (MTS) a pak až Walker, Bosal a Polmostrów je katastrofa na posledním místě....
Jak psal Ondra..... dle testů je v pořadí nejprv Tyll (MTS) a pak až Walker, Bosal a Polmostrów je katastrofa na posledním místě....
Re: Výfuk
odpoved od Tyllu:
Dobrý den,
Vámi poptávaný díl výfuku nemáme skladem, náš dodavatel MTS ho nevyrábí. My vyrábíme výfuky hlavně na Felicie, Fabie, Octavie…., případně některé výfuky na zakázku. Na náš sortiment se můžete podívat na www.vyfuky-tyll.cz.
Vámi poptávaný díl se pokusíme sehnat od jiného dodavatele a budeme Vás informovat.
takze smolik
Dobrý den,
Vámi poptávaný díl výfuku nemáme skladem, náš dodavatel MTS ho nevyrábí. My vyrábíme výfuky hlavně na Felicie, Fabie, Octavie…., případně některé výfuky na zakázku. Na náš sortiment se můžete podívat na www.vyfuky-tyll.cz.
Vámi poptávaný díl se pokusíme sehnat od jiného dodavatele a budeme Vás informovat.
takze smolik
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Re: Výfuk
Dobrý den.
Když už se tady probírají ty výfuky, zasadím též dotaz.
Existují nějací OEM výrobci?
Dle těchto výše uvedených údajů nějaké Turky, Poláky, Walkery a Bosaly nepovažuju za značkové.
Kvalitní výrobci světel, stěračů, alternátorů či dílů náprav atp. jsou známí...ale co výfukáři?
Když už se tady probírají ty výfuky, zasadím též dotaz.
Existují nějací OEM výrobci?
Dle těchto výše uvedených údajů nějaké Turky, Poláky, Walkery a Bosaly nepovažuju za značkové.
Kvalitní výrobci světel, stěračů, alternátorů či dílů náprav atp. jsou známí...ale co výfukáři?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Výfuk
Trochu jsem se poohlédl a našel jsem toto:
http://www.elit.cz/cz/sortiment-a-sluzb ... stemy.aspx
Nechci dělat reklamu...a taky trochu asi odbočuju od tématu (za což se omlouvám), ale trocha technické informace se vždy hodí.....nejen při výběru vhodného dílu.
http://www.elit.cz/cz/sortiment-a-sluzb ... stemy.aspx
Nechci dělat reklamu...a taky trochu asi odbočuju od tématu (za což se omlouvám), ale trocha technické informace se vždy hodí.....nejen při výběru vhodného dílu.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Výfuk
Odpoveď a podla mňa velmi užitočný pokec k jednotlivým firmám nájdeš zde:
http://www.vyfukynet.sk/vyrobcovia
http://www.vyfukynet.sk/vyrobcovia
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Výfuk
Co se týká zhodnocení kvality, tak já jsem čerpal z odborných testů, které provedl nejmenovaný časopis... a řekněme nezaujatě.... bláboly, které píšou výrobci a prodejci jsou zavádějící a ve většině případů lživé. Podle toho se fakt neřiďte (např. zmínka v textu o MTS, že ohyby výfuků nejsou zůžené, je lež jako věž, protože co já mám výfuky od MTS, tak ohyby zůžené jsou)...
Hledání OE výrobce je taky krok vedle... dnes už víme, že se díly OE a Aftermarket vyrábí v jedné fabrice na jednom pásu, ale že tohle není garance toho, že jsou ty díly stejně kvalitní. Protože pro OE díl vezmou "železo" z jedné pece a pro Aftermarket z druhé méně kvalitní pece....
Tedy shrnu-li to, nejkvalitnější díl je vždy jen a pouze ten, který je stoprocentně OE a všechny ostatní díly jiné výroby této kvality nikdy nedosáhnou. Ani když na sobě budou mít sebevíc nálepek o shodnosti s originálem....
Hledání OE výrobce je taky krok vedle... dnes už víme, že se díly OE a Aftermarket vyrábí v jedné fabrice na jednom pásu, ale že tohle není garance toho, že jsou ty díly stejně kvalitní. Protože pro OE díl vezmou "železo" z jedné pece a pro Aftermarket z druhé méně kvalitní pece....
Tedy shrnu-li to, nejkvalitnější díl je vždy jen a pouze ten, který je stoprocentně OE a všechny ostatní díly jiné výroby této kvality nikdy nedosáhnou. Ani když na sobě budou mít sebevíc nálepek o shodnosti s originálem....
Re: Výfuk
Jak jsem psal, v testech MTS vyšlo z aftermarket výfuků nejlépe... Lépe vyšel Tyll, ale ten pro Roverky nevyrábí....
Re: Výfuk
No právě...jaká je tedy OEM značka na výfuky?
Například OEM Lemforder na ramena bych se nebál použít....
Otcovi u auta kdysi uhnila zadní část výfuku.
U Kelišovců si nechal namontovat za 1 500,- nový.
OEM to rozhodně nebylo, vydrželo to asi rok a půl, poté to uhnilo znovu, a to tak, že trubka upadla, takže to viselo jen na dvou závěsech a do toho se tam ještě udělala díra ve stěně a z ní koukala uhnilá přepážka.
S autem se ani moc nejezdilo, většinu času to stojí, takže tam ani pomalu nemá co zkondenzovat.
Například OEM Lemforder na ramena bych se nebál použít....
Otcovi u auta kdysi uhnila zadní část výfuku.
U Kelišovců si nechal namontovat za 1 500,- nový.
OEM to rozhodně nebylo, vydrželo to asi rok a půl, poté to uhnilo znovu, a to tak, že trubka upadla, takže to viselo jen na dvou závěsech a do toho se tam ještě udělala díra ve stěně a z ní koukala uhnilá přepážka.
S autem se ani moc nejezdilo, většinu času to stojí, takže tam ani pomalu nemá co zkondenzovat.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Výfuk
S tím nemohu souhlasit, nevím jak jsi na to přišel, je spousta dílů (nejen výfuky), které se vyrábí pro prvovýrobu samozřejmě ve specializovaných fabrikách (třeba VW si nebudou sami vyrábět rozvodový řemen, kupují ho od Continentalu, ale je na něm nápis VW) Tyto díly jsou sice někdy až několikanásobně dražší - ale jen na pultě, výrobce aut má úplně jinou cenu, jinak by se nevešli do ceny vozu.Trunda píše:Hledání OE výrobce je taky krok vedle... dnes už víme, že se díly OE a Aftermarket vyrábí v jedné fabrice na jednom pásu, ale že tohle není garance toho, že jsou ty díly stejně kvalitní. Protože pro OE díl vezmou "železo" z jedné pece a pro Aftermarket z druhé méně kvalitní pece....
A taky proč by to výrobce dělal? Ty kdybys vyráběl výfuky své značky a požádala tě nějaká automobilka abys dělal pro ně, začneš na výfuky, které nesou tvoji značku používat horší plech?