ZT 260

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » stř bře 11, 2009 8:00

trunda.raspi píše:Ach jo, ja se jednou za uhersky rok preklepnu v i/y a zrovna kdyz pisu Donutilovi.... :-( ... Mamca si na mou negramotnost uz zv*kla... ;-) :-) Toz jestli takovy adrenalin zazivate i s autobusem, tak to muze byt docela silna davka ;-) Toz tak ja myslel drift obecne... nemusi to byt zrovna na kruhaci :-) Me osobne spis nez rychlost by prave lakalo projizdet zatacky efektivneji :-) Na tom zas ujizdim jaa... miluju serpentyny :-)
Takhle právě kamarád dojezdil, měl fakt pěkný Bávo a jezdil do zatáček jak hovado, sedělo mu to víc než by člověk věřil...a už je na prodej jako totálka. Rozflákanej čumák+bok, na střeše boule, rozervanej blok motoru, no hrůza. To čeká většinu takovejch závodníků, závodit se má na okruhu. 8)
2x Rover 620ti

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » stř bře 11, 2009 9:01

trunda.raspi píše:Ted nechapu... kdo si uzije a kdo zaplatil a za co? :-)
Užijí si cestující,protože si zaplatili za cestu.A já pojistku za škodu na cestujících.Jak jednoduché.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » stř bře 11, 2009 9:26

Donutil: ach tak :-) tak to jo...
Roman: jasan... Ja to nemyslel tak, ze se tim bavim kazdy den a ze cpu do kapsy i McRaye :-) samozrejme se silnejsim autem bych mel strach si to lajznout mimo okruh... Na druhou stranu vis jak je to s vyjezdenosti... Cim vic ridis, tim mas auto vic pod kontrolou, ale i zavodnici v rally, i kdyz v tech autech pomalu i spi, obcas vyletej z trate a totalne to auto rozsekaj... Takze pristupem se samozrejme ryziko zvysuje, na druhou stranu, cim jsi zvyklejsi na nestandartni rizeni s autem, tim snaze pak zvladnes krizovou situaci... Mam s tim zkusenost... Pricemz vyletet ze silnice se da i na rovince a muzes jet opatrneji sebelip... Staci maly kralicek azurit a je to...
.... Mozna se ale krute pletu a ziju ve velkem omylu, mozna si timhle jen cosi namlouvam... :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » stř bře 11, 2009 10:13

[quote="trunda.raspi"]


A ještě se při takovém průjezdu ohmatává mnohem více volant a opotřebovají sedadla (myslím kožené), to je lepší jezdit volnou :wink:
2x Rover 620ti

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » stř bře 11, 2009 11:31

Je to tak.Všechno si musíš užít.Uvedu příklad:narazíš si moc krásnou bábu-budeš ji šetřit na někdy?Ne,ne najedu na ní tolik motohodin co budu schopen zvládnout.A obojí má stejná rizika.Někdo ti je může ukradnout(přebrat)nebo ti zestárnou a zastíní je nová krásná a co já vím co ještě.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » stř bře 11, 2009 11:41

Pěkně jsi to popsal a je to pravda. Ale já jsem prostě takovej blbec, kterej si všechno šetří nepoužívá, ale hřeje mě pocit, že to vlastním a že je to zachovalé...no a pak to prodám a někdo si jen užívá :evil: Je pravda, že za chvíly bude 600ka starej pekáč, a tři roky stojí zbytečně v garáži a bežné ježdění jsem měl plechovku ala Forman. To jsem prostě já a asi bych se měl léčit :-D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » stř bře 11, 2009 11:42

Donutil: Koukam, ze s Romanem se neda bavit ani o beznem uzivani auta :-D On by totiz to podobenstvi o babach dovedl az do opacneho extremu... ze by z opatrnosti ani po 40ti letech s ni nemel ani decko... ;-) Vid, Romane? :-) Auto je od toho, aby slouzilo... Ale pravda, kdyz mas dva mazliky, tak samozrejme toho jednoho si muzes "setrit" na pozdeji ;-)

Jo a ja kozene sedacky nemam a volant mam cerny, takze s osoupavanim v zatackach nemam problem ;-) Nopak... sedacky mam ve vybornem sportovne-luxusnim provedeni ;-)

Edit: Hehe, koukam ze Roman to o sobe vi.... tak to je dobre :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: ZT 260

Příspěvek od KDB » stř bře 11, 2009 15:46

Raspi..ty tam máš vlastně stejný jako mám v kábru..ty jsou moc dobrý...tužší, ale dobře drží - i mojí postavu :D a hlavně , nevím , co to jsou bolavá záda, nebo cokoliv jiného.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » stř bře 11, 2009 17:47

Jj, jsou trosicku odlisne v operce hlavy, ale jinak asi stejny... i kdyz dneska kdyz jsem pozoroval brachu se 190cm, tak se moc nechytal :-) Operku mel za krkem :-) Ale jinak to jsou dobre sedacky a popravde si vubec neztezuji ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » stř bře 11, 2009 18:17

Karel Douša píše:Raspi..ty tam máš vlastně stejný jako mám v kábru..ty jsou moc dobrý...tužší, ale dobře drží - i mojí postavu :D a hlavně , nevím , co to jsou bolavá záda, nebo cokoliv jiného.
Ještě že mě to Trunda osvětlil.Myslel jsem že mluvíš o bábách a chtěl jsem s tebou souhlasit.Ani to kábro mě netrklo.Myslel jsem že mluvíš o kalábrii a italkách.Nějak mi měkne mozek nebo co.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » stř bře 11, 2009 18:33

:mrgreen:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » stř bře 11, 2009 18:39

Svíčky jsou na skladě 50 liber za osm kousků-mysim že to de.Filtr je doma,tak jen disky a vzhůru na kruháč.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » stř bře 11, 2009 19:07

Parada.... uz se taky tesim ;-) A ty disky vypadaji na kdy?

Jo a na kruhac asi radeji ne... jsem koukal co tam je zas za kratery.... a dneska jak se policajti vytahovali... stali za ceduli smerem na Olomouc, tak nevim jestli me necvakli... stal od toho pristroje kus dal, tak doufam ze jen strasil :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » pát bře 13, 2009 12:11

Tak zase problémy s diskama.Jsou vycentrované,ale lakýra onemocněl a že začne až za týden,nebo ať si je udělám jinde.Rozhodil jsem sítě a mám slíbeno že do pátku by byly ve špičkové kvalitě lepší než nové.Sice za to chce majlant,ale kvalita se prý platí.Jsou prý dvě metody-vytmelení a nastříkání komaxitem,nebo opískování a nastříkání spec.tvrdou barvou.Ta druhá že je lepší,takovou to budu mít,tou první to chtěl asi dělat ten lakýra co onemocněl.Snad na tom vydělám tak,že disky budou nejkrásnějším elementem celého vozu.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: ZT 260

Příspěvek od Tommi_82 » pát bře 13, 2009 12:15

nech to jen opískovat, aspoň se to nebude blýskat a neukradnou ti to nějaký černý straky :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět