Motory VVC
Re: Motory VVC
... to jako ze mas dany pryc katalyzator?
... coz myslel tim spalovanim za katem? nejaky efekt?
..... clovece Tvoje MG bych nekdy rad videl, slysel a citil ... hezky si s tim vyhravas. Docela by mne zajimalo, kolik jsi temahle upravama pridal koniku....
... coz myslel tim spalovanim za katem? nejaky efekt?
..... clovece Tvoje MG bych nekdy rad videl, slysel a citil ... hezky si s tim vyhravas. Docela by mne zajimalo, kolik jsi temahle upravama pridal koniku....
Re: Motory VVC
Jestli je tam jen jedna oxy tak lze naroubovat stavajici svody s tlumicem a katem na VVC thropy motor s upravou svodu(vyvrtat diru za kat a navarit matku na novou oxy)roman_mg píše:Safra safra tak už se začínám zamotávat Mám jen jednu sondu na svodu hned za motorem. Na katu není. Já už vlastně ani nevím co mám Dendy
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
add1 pokud je misto sondy stabilizator (presny) ktery dava idealni napeti (v kombinaci se zatezi pro zhaveni oxy) "ecu si mysli" ze ma katTrunda píše:... to jako ze mas dany pryc katalyzator?
... coz myslel tim spalovanim za katem? nejaky efekt?
..... clovece Tvoje MG bych nekdy rad videl, slysel a citil ... hezky si s tim vyhravas. Docela by mne zajimalo, kolik jsi temahle upravama pridal koniku....
add2 koniky nepocitam nevim jak u me je to vic o pocitu z jizdy
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
taky bych chtel ten pocit zazit...
jinak kdybys stribrnaka chtel nedy vytahnout jestli bude hezky a jel zapadnim smerem od tvyho bydliste tak dej vedet!!!
jinak kdybys stribrnaka chtel nedy vytahnout jestli bude hezky a jel zapadnim smerem od tvyho bydliste tak dej vedet!!!
Re: Motory VVC
No jo kluci, jenže já už mám komplet celý zadní rám s převodovkou, motorem (VVC) a hydragasama z UK dovezený(20000 mil). Takže se budu hrát jen s "obyčejným" VVC
Takže si říkám :
- koupený motor půjde na repas, jistota je kulomet
- nahradit svody od motoru svodama od MGF Centre
- vyhodit kat, nahradit trubkou, díky jedné sondě není problém
- dát nový filtr
A pořád koketuju s myšlenkou trošku to čipnout Jenom nejsem jaksi pořád přesvědčený, že to je správná cesta Názor ?
Takže si říkám :
- koupený motor půjde na repas, jistota je kulomet
- nahradit svody od motoru svodama od MGF Centre
- vyhodit kat, nahradit trubkou, díky jedné sondě není problém
- dát nový filtr
A pořád koketuju s myšlenkou trošku to čipnout Jenom nejsem jaksi pořád přesvědčený, že to je správná cesta Názor ?
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Čipnutí ( neboli přenastavení palivových map) - o tom ví asi nejvíc Dendy. Co vím já, tak VVC má řídící jednotku typ MEMS2, kde se pro každou úpravu musí fyzicky vyměnit paměťový čip.Lepší je jednotka z Trophy - má MEMS3, kde se úpravy dají už dělat "po kabelech". Jiná možnost je řídící jednotka od fy. Emerald (http://www.emeraldm3d.com/em_m3dk.html), cena je cca 500liber.
Ještě jsem to nezkoušel, ale určitě se tím dá leccos zlepšit - záleží, jaký máš cíl. Nemůžu mluvit z vlastní zkušenosti ( s VVC jsem ještě nejel), ale VVC je vespod slabší než MPI a nahoře slabší než Trophy. Jezdil jsem s různě naladěnýma MPi i s Dendyho Trophy a jednoznačný závěr je, že potřebuju Trophy Prostě na kompromisy není místo
S VVC bych udělal buď výměnu vaček za tyhle(http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... d=VVCBP270#)
, nebo lépe komplet hlavu z Trophy a úpravu řídící jednotky. To ale vychází už ale finančně blízko motoru z Trophy, který má lepší "mechanický" základ pro ladění výkonu.
Ještě jsem to nezkoušel, ale určitě se tím dá leccos zlepšit - záleží, jaký máš cíl. Nemůžu mluvit z vlastní zkušenosti ( s VVC jsem ještě nejel), ale VVC je vespod slabší než MPI a nahoře slabší než Trophy. Jezdil jsem s různě naladěnýma MPi i s Dendyho Trophy a jednoznačný závěr je, že potřebuju Trophy Prostě na kompromisy není místo
S VVC bych udělal buď výměnu vaček za tyhle(http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... d=VVCBP270#)
, nebo lépe komplet hlavu z Trophy a úpravu řídící jednotky. To ale vychází už ale finančně blízko motoru z Trophy, který má lepší "mechanický" základ pro ladění výkonu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
Základní cíl je přežít
Druhý je si hrát
Řeknu to asi jednoduše, každý jde nějakým vývojem a v období, kdy jsem objednával novější motor z UK, vůbec jsem netušil, že bych tam mohl strčit Trophy, jak se liší ECU, a co všechno se dá s VVC dělat (dík za link, našel jsem tam ještě toto : http://www.dvapower.com/, to uź je docela nářez 185 koníků z VVC, jenže investice je docela docela vysoká).
Takže zatím to vypadá, že si půjdu pomalu cestou úprav toho co mám, a budu se učit
A vzhledem k tomu, že si chci auto dál užívat, asi nepůjdu cestou masivního zvyšování výkonu, kde předpokládám snížení životnosti.
Spíš budu jezdit, a hledat přes kamaráda 160 k Trophy motor v UK a chystat se pomaličku na výměnu. A potom mi zbudou 2x VVC a 1x 1.8 z Rovera
Druhý je si hrát
Řeknu to asi jednoduše, každý jde nějakým vývojem a v období, kdy jsem objednával novější motor z UK, vůbec jsem netušil, že bych tam mohl strčit Trophy, jak se liší ECU, a co všechno se dá s VVC dělat (dík za link, našel jsem tam ještě toto : http://www.dvapower.com/, to uź je docela nářez 185 koníků z VVC, jenže investice je docela docela vysoká).
Takže zatím to vypadá, že si půjdu pomalu cestou úprav toho co mám, a budu se učit
A vzhledem k tomu, že si chci auto dál užívat, asi nepůjdu cestou masivního zvyšování výkonu, kde předpokládám snížení životnosti.
Spíš budu jezdit, a hledat přes kamaráda 160 k Trophy motor v UK a chystat se pomaličku na výměnu. A potom mi zbudou 2x VVC a 1x 1.8 z Rovera
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Momentalne jako vyzvu beru dva projekty No.1 MGTF 160 vs turbo.....videl jem jen jeden po domacku funkcni projekt
No.2 MGTF 135 vs kompersor z mini (BMW) VHPD hlava a jeste mu to nejede. ........zatim nakupuje komponenty uz asi 3 roky
Cipovani je je pekna vec, ale
add1 nechat si tam nalejt soft a odjet cca 8OOOkc ve smes jen mems3 ostatni mems1/2 ecu jsem v CZ nevidel.... coz nic neznamena nicmene jak rikal Karel KDB tak musi se to rozdelat(ECU-ECM) vyletovat upravit mapy nalejt zpet naletovat a zakrytovat = dle me moc penez, oproti mems3 nebo Emeraldu.
add2 nechat si udelat benzinove mapy k tve jizde a autu coz je za "hodinopenize" k tomu valcovou brzdu atd.taky to nebude moc levne....jednoznacne mi z toho vysel motor Thropy nejlepe
Akorad jsem mel koupit emeralda ecu hned
No.2 MGTF 135 vs kompersor z mini (BMW) VHPD hlava a jeste mu to nejede. ........zatim nakupuje komponenty uz asi 3 roky
Cipovani je je pekna vec, ale
add1 nechat si tam nalejt soft a odjet cca 8OOOkc ve smes jen mems3 ostatni mems1/2 ecu jsem v CZ nevidel.... coz nic neznamena nicmene jak rikal Karel KDB tak musi se to rozdelat(ECU-ECM) vyletovat upravit mapy nalejt zpet naletovat a zakrytovat = dle me moc penez, oproti mems3 nebo Emeraldu.
add2 nechat si udelat benzinove mapy k tve jizde a autu coz je za "hodinopenize" k tomu valcovou brzdu atd.taky to nebude moc levne....jednoznacne mi z toho vysel motor Thropy nejlepe
Akorad jsem mel koupit emeralda ecu hned
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
Chlapi, jak tu tak čtu, co s eFkem pácháte, jsem čučkař se svou touhou, aby má Megi (MG F) bez problémů "jen" jezdila. (neodsuzuji, závidím) Přijde mi, že se mi tam pořád něco se... Potřeboval bych někoho, kdo by mi na Megi koukl, uvedl do dlouhodobě pojízdného stavu. Snad to dokážou příští týden v Brně (Autoservis DS) - imobilizér, spojka, unikající chladící kapalina, tlumiče, ...
Pořád mám pro eFko slabost a chci ji zůstat věrný, ale pokud bude dál zlobit, ...
Pořád mám pro eFko slabost a chci ji zůstat věrný, ale pokud bude dál zlobit, ...
Re: Motory VVC
Neblázni, ten imobilizér je nepříjemnej, to jo, ale ostatní jsou prkotiny. Žádné auto není bez závad, zvlášť po nějakém tom roku a kilometrech.
Tvůj stříbrňák je mazlík, na toho bych se, být kupcem těšil
Tvůj stříbrňák je mazlík, na toho bych se, být kupcem těšil
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
Tlumiče ?? Ty jsi neměl moc najeto..... zrovna tak spojka...?!
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory VVC
Jiný tlaky jsou, ale správným směrem - snížení tlaků dovoluje motoru lépe se zbavovat odpadu (kouře) díky tomu má o trochu větší víkon i krouťák hodně taky pomůže výměna zadního tzn koncovýho dílu za sportovní, pro motor je stejně nejlepší "holá" trubka od motoru až dozadu ovšem s odpovídajícím průměrem, podle obsahu motoru a otáček Když to spojíš se sportovním filtrem nejlépe vložkou do původního airboxu může to přidat i 3 a víc koníků, hodně záleží na tom co je to za motor 8v / 16v na obsahu taky, ale pomůže to určitěrover100 píše:Ahoj,když jsme u toho ladění motorů,má nějakej význam vyndání katalizátoru a nahrazení tou trubkou co má Roman na tom obrázku?Nasníží se mi krouták?Nebudou jiné tlaky ve výfuku? P.
Re: Motory VVC
Není to tak jednoduché, jak říká Johny.
S výkonem takhle moc neuděláš, změníš ale průběh Mk - většinou ho posuneš výš. Upřímně, úpravy výfuku přinesou hlavně větší rámus, často vyšší spotřebu, výkon a Mk nepatrně, někdy ho i sníží.
Jedinej důvod proč to dělat, tak je zvuk. To, že spalinám "uvolníš" cestu neznamená automaticky jen zlepšení, protože v spalovacím procesu hraje zásadní roli pulzování směsi, jak nasáváné, tak vyfukované - a to hraje roli při výpočtu délky, průměru, ohybů, přepážek jak sání, tak výfuku....nic jednoduchého.
Pro výkon víc udělá čistej filtr, funkční svíčky a kabely, kompletní těsnost sání a výfuku.
V dalším stupni vačkové hřídele( + doladění průběhu vstřikování), tvar spalovacích prostor......to je další krok, který změní opravdu výkon motoru....
S výkonem takhle moc neuděláš, změníš ale průběh Mk - většinou ho posuneš výš. Upřímně, úpravy výfuku přinesou hlavně větší rámus, často vyšší spotřebu, výkon a Mk nepatrně, někdy ho i sníží.
Jedinej důvod proč to dělat, tak je zvuk. To, že spalinám "uvolníš" cestu neznamená automaticky jen zlepšení, protože v spalovacím procesu hraje zásadní roli pulzování směsi, jak nasáváné, tak vyfukované - a to hraje roli při výpočtu délky, průměru, ohybů, přepážek jak sání, tak výfuku....nic jednoduchého.
Pro výkon víc udělá čistej filtr, funkční svíčky a kabely, kompletní těsnost sání a výfuku.
V dalším stupni vačkové hřídele( + doladění průběhu vstřikování), tvar spalovacích prostor......to je další krok, který změní opravdu výkon motoru....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
... při poslední prohlídce jsem se dozvěděl, že od novoty (dřív než jsem auto koupil) je Megi bez katalyzátoru. Netuším ale, zda byly udělány i nějaké jiné úpravy, aby Megi jezdila, ale bez katalyzátoru jezdí. Teda skoro. Jak se psal výš.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory VVC
Jo to je pravda neni to tak jednoduchý, jenom to potom jde líp do otáček díky tomu posunu krouťáku A zapoměl jsem napsat že u aut kde máš ještě lambdu za katem to přestane ject když tam dáš trubku musíš to ještě oblbnout