
Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No tak to ty to máš parádní... jsem si říkal, jak to uchycení budeš řešit ty.... 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
já řesím jen dva, vlastně tři problémy, uchycení dělený poloosy, kterou jak známo 600 má vcelku, elektriku a chlazení 

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Nepochybuji, že s tvými schopnostmi a vůlí to vyřešíš a pak bude jen 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Momentálně čekám na balík od rmmb, převážně jen těsnění na motor - 8,5kkč 

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No jo, ale pak už budeš mít motor v cajku a cíl o kousek blíž 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Jedna fotka fotka z renovace brzdičů, snad to vydrží alespoň jednu zimu... materiál už mám, tak pak napíšu co bylo třeba upravit pro použití chlazených kotoučů místo plných... třmeny jsou z 620ti, a zdá se že po drobnej úpravě držáku pasují (obroušení asi 1mm materiálu, opíralo se to o náboj ložiska), a vejdou se dokonce i do 14" kol. koutouče už mi přišli, tam je zas jedna drobná odchylka ve středovej díře. plný mají 61mm, a chlazený 64,1mm, takže budu muset vyrobit středící vložky.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)


Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
... aha a koukám, že ty pleteš dohromady přední a zadní kotouče... takže, aby jsi to pochopil, udělám tabulku:
Rover XW/RF(except MG ZR 160)
Přední kotouč větraný/nevětraný - 262 mm/ 64,1mm
Zadní (pouze nevětraný ) - 239 mm / 61 mm
MG ZR 160, ZS 180
Přední kotouč větraný - 282 mm/ 64,1 mm
Zadní kotouč nevětraný - 260 mm/ 61 mm
... na té tvé fotce to vypadá, že teda jsou skutečně brzdiče z TIčka na 282 mm kotouč.... ale tohle opravdu do 14" nenacpeš... ani omylem...
Rover XW/RF(except MG ZR 160)
Přední kotouč větraný/nevětraný - 262 mm/ 64,1mm
Zadní (pouze nevětraný ) - 239 mm / 61 mm
MG ZR 160, ZS 180
Přední kotouč větraný - 282 mm/ 64,1 mm
Zadní kotouč nevětraný - 260 mm/ 61 mm
... na té tvé fotce to vypadá, že teda jsou skutečně brzdiče z TIčka na 282 mm kotouč.... ale tohle opravdu do 14" nenacpeš... ani omylem...
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Pánové, já sem to měl samozřejmě smontovaný než sem to lakoval
sranda je taková, že když 620TIčkovej třmen našroubuju na TIčkovou těhlici, tak je na 282mm kotouč. a když ten samej třmen namontuju na těhlici z XW, tak je na 262mm kotouč
a do originál rovráckýho plecháče 14" se to celý vejde, ikdyž mezi diskem a brzdičem je asi 3mm mezera
je to jen o usazení ok na těhlici. a jinak kotouče z XW který nejsou větraný a maj 239mm, maj díru vážně 61mm. viz třeba http://www.elitecat.cz/Brzdove-kotouce- ... k2MDUuMTA=
Budou fotky, nebojte



Budou fotky, nebojte

kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
ohledně drhnutí o náboj ložiska drhnul držák brzdových destiček o těhlici, nešlo to smontovat... stačila jen malá úprava, to taky vyfotím..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
.... v tom odkazu, co jsi teď poslal, je napsaný, že je to kotouč na zadní nápravu...
Ale! Já už vidím, v čem je zakopaný pes!
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002241
Ty máš XW vyrobený do roku 1995 a tam, hledím
, fakt byly vepředu tyhle prťavý kotouče s prťavou těhlicí..... ty vole 
Co z toho plyne? Budeš mít špatný radius desky, protože deska do tohohle TI třmenu má radius 282/2 mm ... takže se ti budou křivě sjíždět....
Další, že do tohohle náboje nenacpeš poloosu z diesla, potažmo Coupe Turbo, protože má malý průměr...
Řešení? Dát těhlici z jekéhokoli modelu mladšího jak ročník 1995 a nebo verze s ABS.... pak budeš mít třmen sedící opravdu na 282mm kotouč, ale s nutností těhlici vypodložkovat... a s tím, že na to nedáš 15" kola...
Ale! Já už vidím, v čem je zakopaný pes!
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002241
Ty máš XW vyrobený do roku 1995 a tam, hledím


Co z toho plyne? Budeš mít špatný radius desky, protože deska do tohohle TI třmenu má radius 282/2 mm ... takže se ti budou křivě sjíždět....
Další, že do tohohle náboje nenacpeš poloosu z diesla, potažmo Coupe Turbo, protože má malý průměr...
Řešení? Dát těhlici z jekéhokoli modelu mladšího jak ročník 1995 a nebo verze s ABS.... pak budeš mít třmen sedící opravdu na 282mm kotouč, ale s nutností těhlici vypodložkovat... a s tím, že na to nedáš 15" kola...
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Koukám, pes je zakopanej opravdu hluboko
jinak s rádiusama u destiček nebude problém, nevypadá to tak hrozně jako se to čte 
No prohlédl sem všechny možný katalogy dodavatelů dílů a ložiska a náboje v nich pro XW i RF, tak ano, podle katalogových čísel sou ty díly jiný, ale ať koukám, jak koukám, všude je vnitřní průměr ložiska 40mm, a počet drážek náboje 26.. sedí to i napříč poloosama. sem z toho trochu jelen. nemá někdo fotku toho dřážkování nábojů pro porovnání'? nebo by stačilo změřit průměr přez drážky na RF poloose, na starým XW to změřím já..


No prohlédl sem všechny možný katalogy dodavatelů dílů a ložiska a náboje v nich pro XW i RF, tak ano, podle katalogových čísel sou ty díly jiný, ale ať koukám, jak koukám, všude je vnitřní průměr ložiska 40mm, a počet drážek náboje 26.. sedí to i napříč poloosama. sem z toho trochu jelen. nemá někdo fotku toho dřážkování nábojů pro porovnání'? nebo by stačilo změřit průměr přez drážky na RF poloose, na starým XW to změřím já..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Ha..... tak opět změna! Náboj je stejný
..... ale těhlice je jiná... takže pokud chceš mít 282 mm brzdy, tak musíš vyměnit těhlici... no tak jak se to chystáš udělat, tak bych to nenechával.... jednak ta těhlice je slabší, takže na ten krouťák kdoví co řekně a pak mít větší brzdič na malém kotouči.... no, říkejme tomu bastl 


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Je to tak 260 kotouče to je nesmysl
i 280ky jsou málo 


Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Ano to můžu potvrdit, mě auto na origo 262mm taky jen zpomaluje a moc nebrzdí, ale zatím to přičítám tomu, že dlouho stálo
Možná to na jaře bude lepší
Nejlepší by byla úprava jako u vozidel pro Turbo Cup
325 mm od AP Racing, ale to už je cenově úplně jinde 




Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!