MG 6
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG 6
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG 6
... no teda to fakt zadnej zazrak neni.. 5ti rychlostni manual mozna v anglii staci, ale v evrope ani nahodou... - velke minus, malej kroutak a velka vaha - minus... no ja nevim, ale na tom aute nevidim nic moc vyhodneho 

- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG 6
Nesrovnávej takový hlouposti.Každej kouká jen na spotřebu a na cenu.A Mg může sakra konkurovat. 

Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG 6
spotreba => na tu aby zakaznik naletel, musi bejt blbej jak troky... turbovy motory maj vzdycky papirove malou spotrebu, ale realita je krute jina...
cena => tahle cena nezakryje fakt, ze oproti konkurenci budou servisy a dily hure dostupnejsi
... podle meho nazoru jediny, cim by mohli konkurovat, je kvalita... ale pokud kvalita bude nevalna, tak to moc slavne nevidim...
cena => tahle cena nezakryje fakt, ze oproti konkurenci budou servisy a dily hure dostupnejsi
... podle meho nazoru jediny, cim by mohli konkurovat, je kvalita... ale pokud kvalita bude nevalna, tak to moc slavne nevidim...
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG 6
Jenže spotřebu budou mít úměrně vyšší všichni stejně v tý kategorii.To já nesrovnávám 1,2HTP a 1,8T.
Cena?Když bude auto levný a dobrý tak se bude prodávat a servisy porostou.Co už jinýho by mělo být lepší než cena?to přeci nejde,aby bylo auto drahý a čekalo se co se bude dít.
Kvalita?Pokud je težký tak to o něčem svědčí.Logan to není.A dělat závěry z fotek přeci nejde.Nechme tomu průběh.Ale pokud už to budou všichni hanit hned od začátku,tak si to dobrý jméno nevytvoří.Propagace je důležitá,ikdyž se třeba někomu nelíbí.Fabie se u nás prodává jen kvůli tomu,že to je ŠKODA,kdyby to byla třeba Honda tak si jí nikdo nekoupí,protože je to auto neskutečně ošklivý a nezajímavý auto.
Cena?Když bude auto levný a dobrý tak se bude prodávat a servisy porostou.Co už jinýho by mělo být lepší než cena?to přeci nejde,aby bylo auto drahý a čekalo se co se bude dít.
Kvalita?Pokud je težký tak to o něčem svědčí.Logan to není.A dělat závěry z fotek přeci nejde.Nechme tomu průběh.Ale pokud už to budou všichni hanit hned od začátku,tak si to dobrý jméno nevytvoří.Propagace je důležitá,ikdyž se třeba někomu nelíbí.Fabie se u nás prodává jen kvůli tomu,že to je ŠKODA,kdyby to byla třeba Honda tak si jí nikdo nekoupí,protože je to auto neskutečně ošklivý a nezajímavý auto.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG 6
V krátkosti :
Parametry jsou někdy dost zavádějící.....když se lépe podíváš, zjistíš, že MG má i přes tady uváděnou handicapovou váhu a výkon velmi slušné zrychlení a spotřebu, takže spíš je někde v údajích zakopanej pes.
Papírový výkon není vše. Doma máme 1.4TSI od WV a ač je na tom papírově lépe než K 1.8 MPi (90Kw/215Nm - 88Kw/165Nm) reálně je to chcíplá mrcha. Opravdu zabere až kolem 4000 a v 5300 už ztrácí dech, MPi zatáhne už od 2500 a jede do 5500, potom ztrácí drajw, nicméně pořád ještě s chutí doběhne k omezovači.U TSI už mám nad 5500 pocit trápení a neochoty.
A šestikvalt je v podstatě východisko z nouze pro vylepšení spotřeby. Jediný plus je, že i benzín točí na 6tku při 140 nějakých 2500ot - ticho a o něco meší spořeba.
Dá se říct, že K, díky pružnosti si bohatě vystačí s 5Q. Jedině na dálnici by to byl přínos.....ale osobně ho klidně oželím.
Parametry jsou někdy dost zavádějící.....když se lépe podíváš, zjistíš, že MG má i přes tady uváděnou handicapovou váhu a výkon velmi slušné zrychlení a spotřebu, takže spíš je někde v údajích zakopanej pes.
Papírový výkon není vše. Doma máme 1.4TSI od WV a ač je na tom papírově lépe než K 1.8 MPi (90Kw/215Nm - 88Kw/165Nm) reálně je to chcíplá mrcha. Opravdu zabere až kolem 4000 a v 5300 už ztrácí dech, MPi zatáhne už od 2500 a jede do 5500, potom ztrácí drajw, nicméně pořád ještě s chutí doběhne k omezovači.U TSI už mám nad 5500 pocit trápení a neochoty.
A šestikvalt je v podstatě východisko z nouze pro vylepšení spotřeby. Jediný plus je, že i benzín točí na 6tku při 140 nějakých 2500ot - ticho a o něco meší spořeba.
Dá se říct, že K, díky pružnosti si bohatě vystačí s 5Q. Jedině na dálnici by to byl přínos.....ale osobně ho klidně oželím.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG 6
Ještě k převodovkám.....pro mě osobně je 6Q od WV zklamání a marketingový tah. Nesedí mi odstupňování, schema řazení....a abych nebyl podezírán z staromilství...když jsem se intenzivně věnoval škodovkám (do r.v. 1990) tak ihned, jak to bylo dostupné, jsem implantoval 5Q místo 4Q. Byl to totiž praktický přínos. Tady, když srovnám klady a zápory, vychází mi mínus.
Převodovka musí být vždycky naladěna k charakteru a charakteristice motoru, využití a zaměření auta jako takového .A to jestli je, nebo není, se z marketingových letáků nikdy nedovíme.
Převodovka musí být vždycky naladěna k charakteru a charakteristice motoru, využití a zaměření auta jako takového .A to jestli je, nebo není, se z marketingových letáků nikdy nedovíme.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG 6
... no ja mam ale overene, ze v anglii, kde maji mensi povolene rychlosti a to na dalnici o hodne vic jak tu, jsou prevodovky v Roverech naladene optimalne... i na dalnici ta petka staci... ale tu mi na dalnici petka chybi jak sul... to ze v nekterych aute jsou 6ky o nicem, to je fakt (jel jsem treba s Lexusem IS200 a to zprevodovani byla teda docela katastrofa a sestka se od petky nedala poznat)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG 6
A další perly ... značku MG koupil Nanjing, pokud je mi známo, a ten pán se jmenoval McPherson. Koncem minulého roku se taky mluvilo o tom, že výroba MG TF byla ukončena pro nezájem zákazníků, takže žádná výroba po 16 letech.auto.cz píše:... SAIC společně se značkou MG získala i .................. MacPherson ...
Těm údajům v tomhle novinářském slintu bych moc nevěřil. Kupříkladu deklarovaná max. rychlost se mi zdá až podezřele nízká a nemyslím, že by to bylo převodovkou.
Re: MG 6
Ondro, oni mysleli 16 let od debutu...
... aby auto-novinar napsal MacPherson... to je fakt ulet
Ta maximalka se mi taky nezda... jenze on je to stejne vzdycky zavadejici udaj... takze na tom nesejde...
... kazdopadne jsem ale myslel, ze se MG bude snazit spis konkurovat sportovnejsim verzim techto aut (Octavia RS, Focus RS, atd.) Navic tim by v Anglii oslovili mnohem vic, jak tuctovym autem... me tohle auto proste zadnym nadsenim nenaplnuje
... budu doufat, ze prekvapi a to pozitivne.
... aby auto-novinar napsal MacPherson... to je fakt ulet

... kazdopadne jsem ale myslel, ze se MG bude snazit spis konkurovat sportovnejsim verzim techto aut (Octavia RS, Focus RS, atd.) Navic tim by v Anglii oslovili mnohem vic, jak tuctovym autem... me tohle auto proste zadnym nadsenim nenaplnuje

- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG 6
Já myslím,že 6-kvalt je dobrej tak akorát na snížení spotřeby na dálnici o 0,2l .Jinak pohodová jízda s ním určitě není,když musíte pořád přeřazovat jak o život.Já bych se svojím ZS na šestku kopec na dálnici asi nevyjel,jak mám malej výkon v nízkých otáčkách.
Články se nemůžou nikdy brát doslova.
Články se nemůžou nikdy brát doslova.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG 6
Pri 140kmh mam 4000 otacek, takze snizeni o pul tisice by bodlo, protoze v tech otackach je vykon nejoptimalnejsi vzhledem ke spotrebe... a do kopca by to bylo akorat...
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG 6
Mg 6 měl být Rover,z něho pak mohlo vzniknout MG.
Octávia RS,Focus RS mají taky základ v běžným autě,protože jinak jsou to hrozně neekonomický auta,když se jich proti normálním verzím prodá mnohokrát méně.
MG,ale přeci řeklo,že se chce jednou zase dostat ke sportovním kořenům,jen prostě potřebujou peníze na začátek,aby mohli něco uspokojivýho vytvořit.
Octávia RS,Focus RS mají taky základ v běžným autě,protože jinak jsou to hrozně neekonomický auta,když se jich proti normálním verzím prodá mnohokrát méně.
MG,ale přeci řeklo,že se chce jednou zase dostat ke sportovním kořenům,jen prostě potřebujou peníze na začátek,aby mohli něco uspokojivýho vytvořit.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG 6
Já mám při 4000ot. 150 km/h nebo 155 km/h teď nevím.
3500ot. mám při 130 myslím a do kopců mám co dělat,abych to udržel na 130 a neměl pedál plynu na podlaze.
3500ot. mám při 130 myslím a do kopců mám co dělat,abych to udržel na 130 a neměl pedál plynu na podlaze.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG 6
... jenze anglani jsou za takovy auta ochotni platit... chapu, ze je to o penezich, ale kdyby si aspon udrzeli osobitost, kterou MG melo... tohle auto se v zaplave Hnujdaju, Kij, Fordu a dalsich levnych plecek strati... obavam se, ze se za takovym autem nebudou lidi otacet jak za tvym ZSkem...