Problémy s mým "angličákem"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jo to vrzání asi znám, ale nevvim jestli se to neodstranilo když sem u obou měnil přední tlumiče. Každopádně vzadu to myslím dělá u obou aut pořád, když to zvedám heverem a pak pokládám, je znát i v kopci při zatahování ručky, jestli myslíš tenhle zvuk. Na tom předku už nevím, ale myslím že to dříve vrzalo a te´d už ne. Tenhle zvuk sem nějak neřešil, protože se to vyskytovalo jen když se to zvedalo heverem ymslím.
Jo a te´d si vzpomínám že se starejma předníma tlumičema to ymslím fakt vrzalo i za jízdy, když se třeba najelo na vysokej zbrždovací hrb z dlaždic, takže to je možná to co řešíš ty
Jo a te´d si vzpomínám že se starejma předníma tlumičema to ymslím fakt vrzalo i za jízdy, když se třeba najelo na vysokej zbrždovací hrb z dlaždic, takže to je možná to co řešíš ty
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
Na tlumiče mi to nepřijde, na test tlumičů jsem byl a "prý" jsou ok ale bůh ví .. vono to vrže za jízdy při malých nerovnostechm zvlnění na cestě nebo zatáčení ale jak je nějaká velká ďoura a nestihnu se vyhnout tak to ani nepípne.. Ani když za jízdy volantem šiju rychle levé-pravá-levá-.... tak taky nic ale když stojím tak vrže
Jak píšeš s to uručkou, je to +- podobný zvuk ale dost hlasitější
Jak píšeš s to uručkou, je to +- podobný zvuk ale dost hlasitější
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Nevím jak to je u R600, ale u R75 jsem měl to stejný. Když se točilo volantem na místě, tak to vrzalo jak sviňa. A bylo to horní uložení tlumičů, takový to ložisko. Pak to přestalo a je klid.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
No na testus em byl taky a měl to vše v dobrejch hodnotách, ale musely bejt už v tu dobu v prdeli a o půl roku v zimě odešly už úplně, ale nemusí to bejt tím, mě to podle mého na hejbání volantem nemělo vliv.
A horní uložení šestistovka má jen gumy, žádné ložisko tam neni...
A horní uložení šestistovka má jen gumy, žádné ložisko tam neni...
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
Keskin: jo to vím že to na některých autech dělá ale R600 nemá ložisko v uložení.. Kdyby ano, byla by to "banální" oprava.
Snad to nejsou tlumiče, teď jsem chtěl měnit ložiska páč to huhuhuuuu mi taky leze krkem
Snad to nejsou tlumiče, teď jsem chtěl měnit ložiska páč to huhuhuuuu mi taky leze krkem
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Pokud to vrže i při houpání i točení do rejdu, většinou je to přidřený čep spodního nebo horního ramene, nebo i čepy řízení. Nejpravděpodobněji ale spodní čep - je manžetou nahoru a pokud je poškozená, teče do něj voda. Jde to zjistit, když někdo točí volantem a chytneš prstama ten čep, tak to vrzání je cítit i v prstech.
Re: Problémy s mým "angličákem"
To by odpovidalo, a jestli je to čep tak to rychle viměň už jsem viděl 3 prasklý a jeden vytrženej, z toho jeden na mym autě.Naštěstí při 20km/h. Jo a ještě sem jel kolem typka na silnici s accordem a vyvracenym kolem, byl to taky ten samej čep!
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jojo tu fotku jsem někde viděl jak ti to krouhlo kolo
Teď byl na technický a spodní čepy jsou prý dobrý.. Mno nestrašte mě, vrže to snad necelé 2roky.. cca od doby co jsem vystříkával spodek auta, podběhy, prostě komplet a chvíli na to to začlo dělat
Teď byl na technický a spodní čepy jsou prý dobrý.. Mno nestrašte mě, vrže to snad necelé 2roky.. cca od doby co jsem vystříkával spodek auta, podběhy, prostě komplet a chvíli na to to začlo dělat
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Na technické ti řeknou, že jsou spodní čepy dobré ve smyslu, že nemají vůli. Takže můžou označit za dobrý i takto vrzající čep, který nemá vůli, ale je suchý a rezavý, na což se metodou pohybování kolem vpřed/vzad a vlevo/vpravo nepřijde. Takže moc bych na to nespoléhal.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Asi tak nak, protoze ten co me se prestrih byl taky tuhej, protože žízení šlo ppo vyměně lehčeji.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Vono nejde vyměnit zadní ložisko samostatně ale je to nějaký celý po*ičený bazmek jako vepředu? No to snad né
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
To je právě pro fajnšmekry, že musíš měnit celej náboj a to už v peněžence pocejtíme Doufám, že ho nebudu potřebovat měnit
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
zpráskal bych toho co toto navrhoval.. měl bych měnit všechny ložiska, 10k jen tak, pfuuu.. však coo dyť vydělávám milióny
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
No ale je to docela tak často, můžem bejt rádi, že to neni potřeba měnit i s kotoučema, to by se pak brzdy ještě prodražily A přeci jen máš auto skoro za mega, tak nemůžeš čekat ceny Feličit
2x Rover 620ti
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s mým "angličákem"
Asi tak, jak píše Roman ... ale pokud ti to pomůže, tak to navrhovali v Japonsku, kucííí šikmoocííí.