
Rover 827 Si, r.v. 1995
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
OK zkusím se na to odpoledne podívat 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Takže po vytažení celé kosti se to jeví takto:
Oko má vnitřní průměr 56 mm a jeho šířka je 35 mm
vevnitř vložený silentblok (ježek) má v nejširším místě 52 mm a v něm zalisovaná vložka je na šroub M12.
Ten ožvejkaný ježek jde úplně lehounce vytáhnout což by podle mě asi neměl
.
Po nastartování a vytočení motoru je jeho výkyv skoro stejný jako s kostí
Oko má vnitřní průměr 56 mm a jeho šířka je 35 mm
vevnitř vložený silentblok (ježek) má v nejširším místě 52 mm a v něm zalisovaná vložka je na šroub M12.
Ten ožvejkaný ježek jde úplně lehounce vytáhnout což by podle mě asi neměl

Po nastartování a vytočení motoru je jeho výkyv skoro stejný jako s kostí

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak a tohle bych tam nechal a docpal to polyuretanem a mas to vyresene. Neni to zas takova prasecina... Nebal bych se toho.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Karle, našel jsem toto:
naskenovaný náčrt s rozměry (podstatné rozměry červeně zakroužkovány): To oko z kterého to šlo mírně ztuha vymáčknout normálně v ruce (a tak to má i jít, na rozdíl od silentbloku v druhém oku - tam je potřeba lis) má vnitřní průměr 60 mm a šířku 40 mm. Ty sice píšeš, že máš oko široké 35 mm, ale když koukám na tu fotografii, tak zase silentblok více vylézá ven (ty disková čela na něj nepřiléhají), takže bude zřejmě stejně široký. Změř ještě jeho šířku (té zavulkanizované ocelové vložky s dírou na šroub), jestli je 60 mm.
Jinak fígl konkrétně tohoto provedení "ježka" spočívá jednak v určité poddajnosti gumy, dané složením směsi, a dále v tom, že styčná plocha s okem je jen na části povrchu. Dosahuje se tak určitého naladění - potlačení přenosu určitého frekvenčního spektra. To provedení co mám já asi nebude v tomto směru mít stejné parametry, ale pravděpodobně bude někde blízko.
Řešení které nabízí Trunda bude samozřejmě také fungovat, a ani to nebude nějaká prasečina, ovšem asi se na výsledném útlumu vibrací podstatně více promítne fakt, že styk polyuretanové hmoty bude na maximální možné ploše. Taktéž závisí i na samotných tlumicích vlastnostech použitého polyuretanu.
nafoceno v mizerné kvalitě - málo světlanaskenovaný náčrt s rozměry (podstatné rozměry červeně zakroužkovány): To oko z kterého to šlo mírně ztuha vymáčknout normálně v ruce (a tak to má i jít, na rozdíl od silentbloku v druhém oku - tam je potřeba lis) má vnitřní průměr 60 mm a šířku 40 mm. Ty sice píšeš, že máš oko široké 35 mm, ale když koukám na tu fotografii, tak zase silentblok více vylézá ven (ty disková čela na něj nepřiléhají), takže bude zřejmě stejně široký. Změř ještě jeho šířku (té zavulkanizované ocelové vložky s dírou na šroub), jestli je 60 mm.
Jinak fígl konkrétně tohoto provedení "ježka" spočívá jednak v určité poddajnosti gumy, dané složením směsi, a dále v tom, že styčná plocha s okem je jen na části povrchu. Dosahuje se tak určitého naladění - potlačení přenosu určitého frekvenčního spektra. To provedení co mám já asi nebude v tomto směru mít stejné parametry, ale pravděpodobně bude někde blízko.
Řešení které nabízí Trunda bude samozřejmě také fungovat, a ani to nebude nějaká prasečina, ovšem asi se na výsledném útlumu vibrací podstatně více promítne fakt, že styk polyuretanové hmoty bude na maximální možné ploše. Taktéž závisí i na samotných tlumicích vlastnostech použitého polyuretanu.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jasné... jde samozřejmě o metodu pokus/omyl, ale taky se tím nic nezkazí. Je potřeba vzít měkčí polyuretan a prostě pak uvidí, jestli nějak pozná, jestli se vibrace přenášejí do karoserie. Není problém to pak kdyžtak vydloubnout a nahradit originálem
Záleží jen na tom, jestli je to teď ve stavu, kdy se to řešit musí.

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak vyměněno, vyzvednul jsem si dnes u mechanika stejný silentblok jako vyfotil olson, trošku jsem ho flexou ubral a je to.
Pohyb motoru je zase tak jak má být.
Pohyb motoru je zase tak jak má být.

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Taky řešení 
Prosím tě, jak jsi dopadl s tou zadní těhlicí? Je tedy křivá? Co geometrie?

Prosím tě, jak jsi dopadl s tou zadní těhlicí? Je tedy křivá? Co geometrie?
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Zatím dál neřešeno .Po výměně tlumičů se odklon kola dost zlepšil, ale nějaký tam stále je. Víc než odklon mě štve to hučící ložisko v kole
Těhlici co jsem měl odloženou z dárce od MH se nepodařilo časově vymontovat a auto je teď majetkem jednoho sběratele cca 350 km daleko, ale jsme v kontaktu, tak to třeba dopadne

Těhlici co jsem měl odloženou z dárce od MH se nepodařilo časově vymontovat a auto je teď majetkem jednoho sběratele cca 350 km daleko, ale jsme v kontaktu, tak to třeba dopadne

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Aha... snad to není ten sběratel, co myslím 

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jestli myslíš toho samého co já tak je 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
A on to jako fakt nechá jako dárce orgánů? 

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Fajn. Vyřešeno. Přenos vibrací subjektivně stejný?Karel825 píše:Tak vyměněno, vyzvednul jsem si dnes u mechanika stejný silentblok jako vyfotil olson, trošku jsem ho flexou ubral a je to.
Pohyb motoru je zase tak jak má být.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Hlavně že ho zachránil před lisem, co s ním udělá dál záleží na němTrunda píše:A on to jako fakt nechá jako dárce orgánů?

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Včera jsem objednal nové zapalovací kabely, protože motor nemá při volnoběhu pravidelný chod
takže pak dám vědět jak to bude s vibracemi 


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
A svíčky?
Jasné... byla by škoda, aby padl v niveč. Já jen že darebák osmikilo rozebere a že by něco dal z XW, to ne
Jasné... byla by škoda, aby padl v niveč. Já jen že darebák osmikilo rozebere a že by něco dal z XW, to ne
