Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od KDB » pon pro 09, 2013 11:41

Zkoušel jsem i různé oleje (10W-40,50,60 - Texaco, Gulf, Sunoco) a je to bez zásadního vlivu...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od JK Mini » pon pro 09, 2013 12:23

:oops: To jsem nechtěl slyšet.Jedna jednotka stojí kolem 18000 a to je už hromada.Mě se teda po výměně oleje zastudena povedlo docílit naprostý balady,ještě jsem se tátovi pochlubil,jak přede a po chvíli po ohřátym oleji zas klap,klap vzek: Snad to budou jen ty hydroštely,nebo zkusím i ten pítek,ale dřív jak za rok se to určitě nedozvim. hi:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od wrabesek » pon pro 09, 2013 17:11

V tom případě budu jezdit za 8 a 15 zároveň :D Jezdím po vesničkách a venku, normální rychlost mam 70, prostě proč to tlačit 90, sem v klidu, dokud nevidim v zrdcátku nebo předemnou auto, to mam najendou tendecni být prnví no :lol: Na jendu stranu silnější auto potřebuje míň, aby se dostalo na uroven slabšího, takže na jednu stranu by to mělo být narovno, na durhou je tam víc a dá se z toho víc vyždímat.. ;)
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od Trunda » pon pro 09, 2013 18:04

Kucí... o VVC asi pokračujte spíš tu http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=34&t=8098 .... Karle, napiš tam které to těsnění jsi vyměnil http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001201
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od KDB » pon pro 09, 2013 18:48

Je to v sadě pod číslem 22 - je to včetně Al pístu. Nevím, jestli se k tomu letos v zimě dostanu, ale rád bych se toho zvuku zbavil. Jsem přesvědčenej, že je to zakleté v tom ovládání.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od JK Mini » úte pro 10, 2013 0:05

Dobrá,nebudu už VVC řešit tady,kdyžtak založim nový vlákno.
wrabesek:Máš to v sobě,ale nepřeháněj to.Já taky tenkrát,kydyž jsem koupil prvního coopera,byl jsem nerychlejší.Mezi Plzní a Mostem,kde to dobře znám jsem postrašil ledacos i octa se čtyřma válcema nestačí i když turbo tlačí. :lol:
Jestli jsi aspoň trochu spokojenej jak ti to jede,tak si zkus na začátku sezóny,nebo koncem na okruh v Mostu.Jízda na 10 minut za 150,- a zkusíš si hranice svýho auta po všech stránkách.Ve druhej jízdě mi už skoro hořely brzdy a to jsem skoro nebrzdil,jen na cílovce.Podvozek 400 je perfektní a se slušnejma kolama jsem byl v zatáčkách docela rychlej,jen jsem potřeboval sílu VVC! Za zatáčkou bylo po srandě. :x
Tam byl i favorit naturbenej. vzek:
Šetři na ZRo vvc/200Vi a neřeš spotřebu,tenhle motor pokud bude fungovat jak má,tak právě při rozumnej jízdě bude úspornej a při zátěži se ukáže jako dravec,proto ho britští inženýři vyvinuli,aby to byl ideální kompromis mezi emisema a choutkama závodníků.
Nedávno mi musel soused,ač nerad,půjčit svýho Accorda type-R 1998 2,2 V-tec,vezl jsem ho na technickou.
K-serie je pro mě výbornej motor,lehkej a s dostatkem výkonu s žízní po otáčkách,ale tohle :shock: Musim japonci uznat,že při spolupráci angličanovi asi ukázal cestu kam se dát.Nebo spíš naopak. ;)
Dost věcí je shodnejch s Roverem.Ale ten motor mě málem sežral.Kolem 4000 kopanec a kolem 6000 další,sakra,to auto na to,že víc stojí,než jezdí,tak když už po něm chceš magi,dává ho po loužích msm:
OK,zase tu pouštím off toppic.Pardon.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od AnderN » úte pro 10, 2013 0:31

No ale čtivej off-topic ;) Úplně jsem to auto cítil pod zadkem :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět