Rover 414 z Itálie

Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6976
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od AnderN » stř úno 26, 2014 15:34

No mě taky vyfakovaly všechny ME v Brně, že na ZT diesel neumí změřit emise. Včetně té, kam to pak odvezli z DS servisu, když jsem jim dal za úkol provést STK. Tak jezdím jinam ...

Zkrátka jako v každém oboru jsou rovněž STK/ME kvalitní i nekvalitní.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 16:34

Tak ja nevim, prase aby se v tom vyznalo :( Takze myslis, ze mam zkusit jeste poobjizdet ruzne STK?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Hombre » stř úno 26, 2014 16:44

Xcriss píše:Zdravim vas panove.

Koupili jsme nedavno Rovera 414si z Italie. Dnesk jsem chtel na dovozni STK a tam mi rekli, ze mi v papirech chybi nejake udaje, a ze tudiz STK nemuzou udelat, takze musim na Dekru, tam jim vysolit 2000,- a oni mi vystavy nejaky posrany vypis. Nema nekdo radu nebo nejakou zkusenost na tohle? Uz me to nebavi a neuveritelne sere, proste Dekra stoji za hovno a nema v datbazi pomalu nic nez koncerny a ja jim jeste za tu neschopnost budu platit??? Pomozte nekdo prosim nebo se z toho zblaznim...

Diky
Abych ti to trochu vysvětlil:

- Ty jsi žadatel a dovezl sis auto, které chceš pro sebe přihlásit. Proto jseš povinnen doložit všechny údaje pro přihlášení do provozu a povinně vyplňované údaje v TP, protože je auto z Itálie, kde spousta těchto údajů chybí, musíš je sehnat jinde.
- Dekra nemá nic v databázi: asi myslíš databázi vozidel, schválených do provozu v ČR, tak ty má Dekra v databázi všechny do jednoho, je jich okolo 200 tisíc (typů aut) a je tam i spousta Roverů 414Si, ale ke ztotožnění musí souhlasit všechny hmotnosti a ještě pár dalších údajů, což bohužel z Itálie někdy nesouhlasí (i u koncernů), protože v Itálii se prostě schvalují auta jiných variant a verzí. Tuto databázi mají k dispozici i STK (pozor, STK není Dekra, STK je soukromá firma a Dekra je jen jejich odborný dozor), pak má ještě Dekra svou rozsáhlou databázi aut, které už schvalovali a protože byly z Německa, Rakouska, nebo měly COC list, mají k nim všechny povinné údaje. Za ten jejich výpis účtujou STKčku za 1900, takže stovka je provize pro STK.
Takže můžeš zaplatit na STK 2000 a oni to elektronicky pošlou na Dekru, odkud většinou do hodiny až dvou přijde protkol z chybějícími údaji. Nebo můžeš nadávat na Dekru, jak jsou neschopní a týden si dopisovat s autorizovaným zástupcem výrobce (Helpregem), kde zaplatíš stejně. Jen bych dodal, že u většiny výrobců to nestojí 2 ale 5-7 tisíc.

Jo a manuál se použít může, ale v Italském TP chybí hluk vozidla za jízdy a tento údaj bohužel není ani v manuálu, takže to nic neřeší.

Když mi pošleš fotku štítku a toho italského TP, můžu se podívat, jestli je problém na STK, nebo opravdu není toto auto v české databázi.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 19:51

Ahoj,
stitek a foto poslu, hned jak prijdu z nocni domu :)
Prave mi vrta hlavou, ze by nemeli toho Rovera v databazi, jak mi tvrdili na 2 STK... Rover 414 prece byl zcela jiste pro provoz v CR schvalen, tak by tam mel byt...

Diky za osvetu, treba pomuze :wink: Jen mi prijde dost natvrdle, ze dovezu auto z EU a maji s tim problemy... Stejne moc nechapu, k cemu v TP polovina udaju je... :roll:
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 20:22

Jeste bych mel jeden dotaz - auto cuka, obcas proste jakoby uplne vypnul motor... Nekdy vice, nekdy mene. Nejake tipy, cim to muze byt?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » stř úno 26, 2014 20:24

Zkontroluj kabely k baterce, ukostření, případně pak kabely zapalování....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Austin » stř úno 26, 2014 21:21

Xcriss píše:Planuju bud komplet vymenu interieru nebo to necham profesionalne vycistit :)
hlavně si nenech čistit vnitřek párou, odlepí se ti střecha a tapecírunk za pár měsíců
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od JK Mini » stř úno 26, 2014 21:33

Hombre:Tak to jsem hustil tady ve dvou příspěvcích Xcrissovi a nechtěl to pochopit.Jsem kolega jen ne K-technik,tak zas problematiku nemam tolika zvládnutou,ale z IT byl vždycky problém s přihlášením.Moje 400 byla z Německa a tam stačil manuál.
Snad to jednou bude o výrobci,typu,VIN a barvě. weed:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 21:34

Trunda: Diky za tip :wink:
Austin: To uz vsechno planda takze to je jedno :lol: Vyplne dveri asi zkusim precalounit sam (ma tady s tim nekdo zkusenosti?), strechu zatim necham plandat asi a casem necham precalounit...

Jinak ten manual mam, myslite, ze by jim to fakt mohlo stacit? oo: Akorat je teda cely in italiano espresso :lol:
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Austin » stř úno 26, 2014 21:55

Skoč si do LIDlu, právě tam prodávají lepidlo ve spreji, tím přilepíš stropnice.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 21:56

Bude to drzet? Slysel jsem, ze ty levnejsi stoji za pendrek...Ne ze bych neveril Lidlu... :mrgreen: Myslis, ze by to zvladlo i to calouneni dveri? Koukal jsem, ze lidi davaji chemopren ve spreji atd. ... Mam v planu tam dat normalne nejakou autolatku a pod to mozna 3-5mm molitan...
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od lenham3 » stř úno 26, 2014 22:06

Vymen palec a vicko rozdelovace

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » stř úno 26, 2014 22:07

No já jsem si před rokem koupil to lepidlo ve spreji z Lídlu, použil jsem ho na dočasnou vysprávku bočního čalounění na Kupéčku a po pár týdnech se to odlepilo a ta styčná plocha byla lepkavá -- tedy lepidlo nevytvrdlo, ale... mohlo to být tím, že jsem pořádně neočistil oba povrchy od starého lepidla... ten chemopren by byl asi lepší.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 22:14

Prave. Asi zvolim chemopren, to se zda byt jistota. Jen si nejsem jisty, co udela chemopren s molitanem? :? A taky si rikam, aby to prosaklu pres tu latku, to by pak vypadalo hnusne... Ale tak kdyz to fungovalo jinym, tak snad i mi :)
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od lenham3 » stř úno 26, 2014 22:18

Je potreba koupit latku i z molitanem pak to neprosakne kdyz das lepidlo primo na latku tak vetsinou to prosakne

Odpovědět