Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Jj, ET 38 je tak nějak akorát i pro zlepšení trakce
.... 1500,- je pěkná cena. A do těchto kol by se asi vlezly i 282mm brzdy 
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Pěkné, dokonce vypadají podobně jako ty moje i ta šířka ráfku a ET je +- stejné 
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Tak sem domontoval wideband controller na jeho misto, dopojil zas par veci k palubce, a hlavne cidlo venkovni teploty, a nafotil nejaky to foto.. Tak se kochejte 
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No ta kabeláž je brutální 
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Nainstalována druha lambda, ale koukam ze mam ty poniky nejaky dost podvyziveny... Pritlačit na regulatoru paliva? Na adaptace jednotky sem zatim nekoukal, ale lambdy pendlujou obe, takze fungujou... A par fotek..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
J0hny
- Příspěvky: 2127
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
To máš ještě dobrý, aspoň kousek turba máš černej od sazí, já to mám komplet bílý od ventilů po střední díl vejfuku 
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
A co ta prasklina na turbu, ta asi taky není normální 
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No spíš bych řekl, že to normální je, protože málo kdo to takto prasklé nemá 
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Aha, tak už vím, proč to nemám nikdy rozdělávat 
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
J0hny
- Příspěvky: 2127
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No, tahle už je špatná, nesmí to bejt prasklý až k vrtulce, jako jsem to měl já
už mi o kompresorovku i dřela
už mi o kompresorovku i dřela
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
To teda. Tak ja to mam praskly jen trochu a s vymenou turba bude po problemu... Ty vanoce me tenhle rok bavi
tyhle darky rozbaluju nejradej..
jinak zkoumam to chovani afr, a asi to mam vazne chudy... Pri akceleraci to pada k 11.2, za bezny jizdy s lehkou nohou to je kolem 15-16... Mam video, ale ma snad 150mb za 30 vterin.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
J0hny
- Příspěvky: 2127
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
To bude normalni se seriovou jednotkou, je to kvuli spotrebe. Hlavne ze pri nafouklym turbu to mas dost bohaty.
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
jojo, prozkoumám jak bohatý se to drží kolem plnýho boostu kolem vrcholu točivýho momentu, ale zdá se že to leze i pod jedenáct... takže by to bylo ok... při běžnej jízdě to málokdy sleze pod 14...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
J0hny
- Příspěvky: 2127
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Kolem 11ti to je úplně vcajku se sériovym nastavením
Taky by mě ale zajímalo co mi tam lítá za hodnoty
Taky by mě ale zajímalo co mi tam lítá za hodnoty
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
jinak musím doplnit, v nádrži je stále čerpadlo z 214i. to původní, páč pro výměnu se musí demontovat nádrž, a na to nemám chuť, chtěl sem udělat čerpací zkoušku, nastavit regulátor na 4 bar, a odměřit kolik za minutu protlačí zpátečkou zpět / jakou má ještě rezervu. pokud to dá alespoň 50l / h, mělo by to být ok. v případě že to bude otrochu míň, mám v plánu zkusit externí napájení čerpadla. sposta aut má totiž k napájení použitý dráty o průřezu 0,75mm, což moc nejni, na to že vede přez třičtvrtě auta, úbytek napětí může dosahovat i 2V, jejich posílení není na škodu, a mohlo by to výkonu čerpadla docela pomoct.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
