Downgrade V6

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Petr.stefl » úte led 18, 2011 21:27

Důkaz místo slibů :lol:
MG ZS 180 2,5l V6
Obrázek

Bohužel jedinou informaci co o něm píše je,že má pořád stejnou spojku,tak počítám že i motor je originál met: a prý jezdí pořád.
Jóo a pozor je to v mílích!! list: msm:
Snad to někomu pomůže nebo aspoň udělá radost,tak jako mě mir:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

max80

Re: Downgrade V6

Příspěvek od max80 » stř led 19, 2011 11:49

.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Petr.stefl » čtv led 20, 2011 11:12

Nedá mi to pořád spát našel jsem na ebay tohle:

http://cgi.ebay.co.uk/mg-zs-180-oil-coo ... 19c28548a2

Nemá to třeba taky nějakou souvislost?Mají všechny 2,5l V6 stejný chlazení oleje jako ma ZS-o? list:

Přidávám ještě jeden poznat z anglickeho fóra který jsem nechal přeložit:

Moje teorie je tato ..

vysoký kilometrový výkon motorů, které nebudou po službě, jsou až do olejových filtrů beinf předplněné před montáži a techniků nastartování motoru, aniž by se připravovat olejový systém první na startéru, jak Rallymatt.

Také se zdá, že více problémů s chladičem oleje používané s zt než ZS.

Pár, který s nesprávným postupem službou a věřím, že to je lež, kdy otázky.

Koupil jsem si 3 mg zt `s, které mají všichni propadli po službě a její byly ojniční zvuky, které initally způsobil problém.

I prodat více motorů Zt `s, než zs`s nebo freelanders.

Freelanders Zdá se, že trpí HGF s KV6 ... takže myslím, že je tu problém s chladící systém, než motor.

ZS `s neúspěchy jsou velmi vzácné, což je bonus .. list:


tento text byl pod těmito obrázky.Jedná se o MG ZT 190 :cry:
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Z toho plyne zdali nesehnat motor ze ZS?Nebo ten olejový chladič?
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Trunda » čtv led 20, 2011 11:19

Smankote... dej sem puvodni anglicky text :-) Toto je hrozny...
Taky bych premyslel o hledani vyhod v ZS motorovem komplexu... Je fakt, ze na ZSo jsem nikdy stiznosti neslysel... V cem se tam lisi chlazeni?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Petr.stefl » čtv led 20, 2011 11:32

Trunda píše:Smankote... dej sem puvodni anglicky text :-) Toto je hrozny...
No jo no jo,jsem to chtěl trošku ulehčit :lol:

My theories are this..

high mileage engines which fail after a service are down to the oil filters not beinf prefilled before fitment, and technicians starting the engine up without priming the oil system first on the starter as Rallymatt.

Also there seems to be more issues with the oil cooler used with the zt than the zs.

Couple that with incorrect service procedure and i believe thats where the issues lie.

I have purchased 3 mg zt`s that have ALL failed after a service and its been big end noises that initally caused the issue.

I sell more engines for Zt`s than zs`s or freelanders.

Freelanders seem to suffer HGF with the KV6... so i guess theres an issue with the cooling system than the engine.

Zs`s failures are very rare which is a bonus..
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

max80

Re: Downgrade V6

Příspěvek od max80 » čtv led 20, 2011 11:59

.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Tommi_82 » čtv led 20, 2011 12:10

Obrázek
Refrén:
Maxíku těš se. Tomíku načpak?
Až z tvýho motoru, zbyde jen sra*čka.
Maxíku těš se. Tomíku načpak?
Až budeš svůj motůrek, v bedýnce mít.

Refrén 2x
Obrázek

(Troška provokace. :lol: )
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

max80

Re: Downgrade V6

Příspěvek od max80 » čtv led 20, 2011 12:16

.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Trunda » čtv led 20, 2011 12:21

:lol: :lol: :lol: Tommi tak to je pisnicka roku ml:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Trunda » čtv led 20, 2011 12:32

No to je nejaky negramot... jak kdyby to nekdo prekladal z cinstiny do anglictiny translatorem... no a pak to Petr prelozi zpet do cestiny, toz to je pak maglajz dvojnasobny :-D

Pise tam cosi o tom, ze technici delaji chybu v tom, ze pri vymene filtru novy filtr pred namontovanim nenaplni olejem... tudiz pak asi chvilenku motor jede bez oleje, nez se ten filtr naplni a protece - no, uprimne, nezda se mi ze by ta sekunda mela nejaky fatalni vliv....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Tommi_82 » čtv led 20, 2011 12:41

Mě do toho je prd a ani nevím jak to tam je řešený ale taky se mi to nezdá jako primární důvod, to jedině může souviset s něčím dalším, jak to tam vůbec je s kanálkama, to ZS má oproti ZT trošku upravenej motor, ne(180 vs 190)?? V čem spočívaj všechny ty úpravy?
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Downgrade V6

Příspěvek od undy » čtv led 20, 2011 12:55

Ak si spomínate, moja KV 6 ka skončila pár sto km po výmene oleja+filtra. Niečo na tom možno bude, možno sa tie šálky za pár sekúnd nasucho načali...Ale to je len špekulatívntvrdenie. Len ma prekvapilo to, že tri motory mu odišli tesne po servise, ako písal.

citujem:I have purchased 3 mg zt`s that have ALL failed after a service and its been big end noises that initally caused the issue

mne to taktiež pár km po výmene začalo klepať, to sa postupne zhoršovalo, až som skončil tam, kde som skončil. Ak by to bolo možné, odteraz by som ten filter vždy naplnil olejom pri výmene. Ak to nepomôže, určite to neuškodí.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

max80

Re: Downgrade V6

Příspěvek od max80 » čtv led 20, 2011 13:43

.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Downgrade V6

Příspěvek od KDB » čtv led 20, 2011 15:24

Zatím všechny odkazy na diskuze i depresivní obrázky jsou mi víc jak rok důvěrně známé, ale jsem rád , že se tu rozjíždí diskuze na téma příčin. Víc hlav, víc ví. mir:
To s tím filtrem je samozřejmě dobrá věc, i když téměř nikdo to nedělá. Nesejde-li se víc faktorů (důkladně "vykapaný" motor, okamžitě po startu vytočený motor do otáček , nešťastné konstrukční řešení..), tak to nevadí a na životnost to nemívá vliv . Přiznám, že u KV6 pro jistotu filtr plním, přestože to normálně nedělám. Vždycky ale u jakékoliv výměny, nejdřív motorem pootáčím startérem, dokud nezhasne mazání a dosud jsem s tím neměl problém.
V souvislosti s mazáním jsem našel jen narážku na selhávající těsnění pod sacím košem olejové pumpy.
Měl jsem teorii v souvislosti s usazeninami, které se u KV6 vyskytují (výstižný důkaz má třeba JeyPee), které se provozem, nebo právě při výměně oleje, kdy mohou vznikat rázové tlakové vlny, uvolní a přiucpou mazací kanálky.
Bohužel v mém případě byl motor č.2 a zvlášť č.3 čistý zevnitř jako sklo, takže tady tahle teorie neplatí...

Obecně bych poznatky shrnul, že :

KV6 2.5 v 75/ZT - poruchy ložisek, velmi občas HGF

KV6 2.5 v 45/ZS - minimum poruch ložisek, HGF.

KV6 2.5 v Freelanderu - poruchy ložisek/HGF 1:1, spíš víc HGF

KV6 2.0 v čemkoliv - nic, nic, nic......... velmi, velmi vzácně ložiska, o HGF nemluvě
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Downgrade V6

Příspěvek od René » čtv led 20, 2011 18:10

Nevím, nikdy jsem se těmito motory nijak nezabýval, protože Rovříka jsem chtěl v naftě, ale uvízlo mi v paměti z nějakýho čtení, že u výměny rozvodů (přesně nevím jak to máte, km.), je silně doporučeníhodné výměna(krom jiného) i olejové čerpadlo! Pokud se čerpadlo nevymění a většinou se toto prý nekoná, čeká prý motor pomalá smrt. Ještě tam bylo k tomu samozřejmě o kvalitním oleji a jeho podstavu... Jinak i já plním olej. filtr vždy před montáží olejem, i když to je možná zbytečné, ale dělám to. Tak jen tak, krom jiných všech jiných vašich poznatků.
To co je na obr. od Petr Štefl ebay je nějaký výměník či co? Angl. nepanimaju :)
R 400 SDI 99

Odpovědět