... tak ono to asi bude oboje.... jak přenos materiálem, tak indukcí... ale nějaký izolační mezikus by pomohl, ale to už by byl fakt velký zásah...
No, opět, je to o pocitu, ale pocit je dnes dobrý

.... ještě aby né, když jsem to ráno napráskal Nissanu 350Z

... no nevím jak on na to dupal (spíš asi ne nějak zprudka), ale za dvouproudým kruháčem vystartoval živě a neměl jsem problém se ho držet a nakonec aj předjet (to už to ale vzdal)...
Bych i řekl, že reakce na plyn je opravdu ostřejší... dnes jsem z něj měl lepší dojem - měl jsem problém, že se motor nestihl vytočit tolik, abych stihl optimálně před klesnutím otáček zařadit a pustit spojku... dnes dělal to, co jsem chtěl

Ještě mám v rukávu jeden "trumf".... nezdá se mi odtrh na svíčkách. Svíčky které tam byly po výměně motoru měly asi přehnaně velký odtrh a při volnoběhu otáčky kolísaly... dal jsem jiné s menším odtrhem a kolísání přestalo (možná i lépe startují), ale neubránil jsem se pocitu, že motor přestal jít tolik agresivně do otáček.... takže zkusím ještě výměnu zpět
