MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » čtv úno 06, 2014 17:06

No teda hooooodně pěkně si s tím vyhrál oo: oo: , ono plnící tlak 3,4 a ty ostatní údaje v podstatě co hodnota, to pro smrtelníka nevídaná a nepředstavitelná věc, ale výkonová hmotnost 1,1 kg/1 koně to je mazec největší já mám papírových 6 kg/koně a myslím si co nemám :lol: docela by mě zajímala hodnota této přestavby mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv úno 06, 2014 18:24

Jeden rally závodník si takovýho colta taky postavil, dal do něj 1milion, no...nakonec asi po půl roce byl rád, že ho z toho vyndali živýho :roll:
Slyšet je kvůli tomu otevřenýmu sání, žádná věda
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » čtv úno 06, 2014 19:11

Tak na rallye takový výkon je k ničemu, vzpomeňme třeba skupinu B a kolik tam bylo smrťáků při výkonech řádově 600 koní, on je teda dost k ničemu i normálně, spíš výzva nebo i trochu frajeřina.
Jinak Johny, měl jsi už možnost přestavěné ZS zvážit? Jen pro porovnání obou motorizací 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv úno 06, 2014 20:48

On to měl na srandaakce, ale stejně to dopadlo špatně :D Ne zatím jsem to nevážil, ale orčitě na to dojde, ovšem mám takovej pocit, že tohle bude težší. Ten blok s hlavou je neuvěřitelně těžkej :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » čtv úno 06, 2014 21:23

Nafoukanče. met: :lol:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

paci
Příspěvky: 428
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od paci » čtv úno 06, 2014 21:57

JK Mini píše:Nafoukanče. met: :lol:
ale notak .. :o

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pát úno 07, 2014 6:34

K té váze, byl jsem včera přezouvat a dost mě překvapilo, že při zvednutí auta na dílenském zvedáku nebylo v rovině, ale fakt těžce přepadávalo dopředu, :arrow: tam musí být dost velký nepoměr v rozložení váhy přední a zadní nápravy, ale na cestě se to chová dobře :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » pát úno 07, 2014 7:04

ale notak .. :o[/quote]
To nebylo myšleno ve zlym.Adresováno k motoru,ne majiteli. :roll:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát úno 07, 2014 7:55

Já to pochopil :lol: Hele to tak prostě u aut který nemaj motor "uprostřed" je :( chce to vzadu diferák poloosy, kardan :P
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » pát úno 07, 2014 10:22

Jistá mnichovská značka to tak už léta praktikuje, dokonce i akumulátor kvůli tomu mají vzadu a rozložení hmotnosti se jim daří prakticky vždy 50:50 (plus minus možná procento) ... ovšem hmotnost posádky to pak stejně může rozhodit kdo ví jak :)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát úno 07, 2014 12:00

No mám živě v paměti, jak jsem minulý rok na MRDu při honbě za co nejmenší vahou vyházel z auta vše, co se dalo.... a v první zatáčce jsem se potkal s krutou realitou toho, že mi zadek vůbec nedržel na asfaltu.... hned jsem do kufru vracel rezervu :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pát úno 07, 2014 12:25

AnderN píše:Jistá mnichovská značka to tak už léta praktikuje, dokonce i akumulátor kvůli tomu mají vzadu a rozložení hmotnosti se jim daří prakticky vždy 50:50 (plus minus možná procento) ... ovšem hmotnost posádky to pak stejně může rozhodit kdo ví jak :)
Podobně, ale sofistikovaněji na to šla kdysi Alfa Romeo s typem 75 a pohonem transaxle tedy motor vepředu napodél a vzadu převodovka s rozvodovkou, taky kultovní vozidlo 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » pát úno 07, 2014 14:02

Ano ano, A75 je taky legenda. V cem sofistikovanejsi? BMW ma stejnou koncepci.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pát úno 07, 2014 14:18

Počkej BMW má převodovku u zadní nápravy společně s rozvodovkou - to je transaxle?
Já myslím, že je převodovka vepředu hned za motorem!
Přílohy
alfa_romeo_75_a1253516413b3042149_5_orig.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

paci
Příspěvky: 428
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od paci » pát úno 07, 2014 16:27

JK Mini píše:ale notak .. :o
To nebylo myšleno ve zlym.Adresováno k motoru,ne majiteli. :roll:[/quote]
Oki mir: teď si bude foukat...

Odpovědět