MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No teda hooooodně pěkně si s tím vyhrál , ono plnící tlak 3,4 a ty ostatní údaje v podstatě co hodnota, to pro smrtelníka nevídaná a nepředstavitelná věc, ale výkonová hmotnost 1,1 kg/1 koně to je mazec největší já mám papírových 6 kg/koně a myslím si co nemám docela by mě zajímala hodnota této přestavby
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jeden rally závodník si takovýho colta taky postavil, dal do něj 1milion, no...nakonec asi po půl roce byl rád, že ho z toho vyndali živýho
Slyšet je kvůli tomu otevřenýmu sání, žádná věda
Slyšet je kvůli tomu otevřenýmu sání, žádná věda
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak na rallye takový výkon je k ničemu, vzpomeňme třeba skupinu B a kolik tam bylo smrťáků při výkonech řádově 600 koní, on je teda dost k ničemu i normálně, spíš výzva nebo i trochu frajeřina.
Jinak Johny, měl jsi už možnost přestavěné ZS zvážit? Jen pro porovnání obou motorizací
Jinak Johny, měl jsi už možnost přestavěné ZS zvážit? Jen pro porovnání obou motorizací
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
On to měl na srandaakce, ale stejně to dopadlo špatně Ne zatím jsem to nevážil, ale orčitě na to dojde, ovšem mám takovej pocit, že tohle bude težší. Ten blok s hlavou je neuvěřitelně těžkej
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nafoukanče.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
ale notak ..JK Mini píše:Nafoukanče.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
K té váze, byl jsem včera přezouvat a dost mě překvapilo, že při zvednutí auta na dílenském zvedáku nebylo v rovině, ale fakt těžce přepadávalo dopředu, tam musí být dost velký nepoměr v rozložení váhy přední a zadní nápravy, ale na cestě se to chová dobře
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
ale notak .. [/quote]
To nebylo myšleno ve zlym.Adresováno k motoru,ne majiteli.
To nebylo myšleno ve zlym.Adresováno k motoru,ne majiteli.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já to pochopil Hele to tak prostě u aut který nemaj motor "uprostřed" je chce to vzadu diferák poloosy, kardan
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jistá mnichovská značka to tak už léta praktikuje, dokonce i akumulátor kvůli tomu mají vzadu a rozložení hmotnosti se jim daří prakticky vždy 50:50 (plus minus možná procento) ... ovšem hmotnost posádky to pak stejně může rozhodit kdo ví jak
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No mám živě v paměti, jak jsem minulý rok na MRDu při honbě za co nejmenší vahou vyházel z auta vše, co se dalo.... a v první zatáčce jsem se potkal s krutou realitou toho, že mi zadek vůbec nedržel na asfaltu.... hned jsem do kufru vracel rezervu
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Podobně, ale sofistikovaněji na to šla kdysi Alfa Romeo s typem 75 a pohonem transaxle tedy motor vepředu napodél a vzadu převodovka s rozvodovkou, taky kultovní vozidloAnderN píše:Jistá mnichovská značka to tak už léta praktikuje, dokonce i akumulátor kvůli tomu mají vzadu a rozložení hmotnosti se jim daří prakticky vždy 50:50 (plus minus možná procento) ... ovšem hmotnost posádky to pak stejně může rozhodit kdo ví jak
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ano ano, A75 je taky legenda. V cem sofistikovanejsi? BMW ma stejnou koncepci.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Počkej BMW má převodovku u zadní nápravy společně s rozvodovkou - to je transaxle?
Já myslím, že je převodovka vepředu hned za motorem!
Já myslím, že je převodovka vepředu hned za motorem!
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To nebylo myšleno ve zlym.Adresováno k motoru,ne majiteli. [/quote]JK Mini píše:ale notak ..
Oki teď si bude foukat...