MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jojo ten vršek je špatnej na to moje popojíždění
Zítra jdu přihlásit Turbáka z depozitu a už se těším jak se s ním projedu, v sobotu jsem ho byl "vzkřísit", vrátil jsem do něj ECU, imo ECU, cívku ima a po aplikování nabitý baterky po 4ech měsících chytil na 3tí otočení motoru, jak kdyby bežel naposledy včera
Má ještě jednu pneu prázdnou, a nemá SPZ, pak už mu nic nebrání v rozletu
Musím říct, že už za plynem na neutrál jde líp než ZS
Zítra jdu přihlásit Turbáka z depozitu a už se těším jak se s ním projedu, v sobotu jsem ho byl "vzkřísit", vrátil jsem do něj ECU, imo ECU, cívku ima a po aplikování nabitý baterky po 4ech měsících chytil na 3tí otočení motoru, jak kdyby bežel naposledy včera
Má ještě jednu pneu prázdnou, a nemá SPZ, pak už mu nic nebrání v rozletu
Musím říct, že už za plynem na neutrál jde líp než ZS
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak aspoň zase oživíš tohle téma, trochu ti zapadlo
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=8&t=7745
Ale jinak souhlasím, je to vždycky fajn pocit, když po delším čase zastartuješ a motor krásně běží
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=8&t=7745
Ale jinak souhlasím, je to vždycky fajn pocit, když po delším čase zastartuješ a motor krásně běží
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Po včerejší docela brutální projíždce, kdy jsem se snad 5x uřadil, jsem konečně, při krásně zahřátym a projetym oleji, hned po projížďce vypustil olej ze skříně a nechal přs noc pořádně vykapat. Dneska mělo bejt nalito, ale lila tak akorát voda, takže snad zítra. Doufám, že to pomůže, olej byl neskutečnej hnus...
Uvidíme řekl slepý. Zítra naleju a projedu
Jinak jsem konečně ušetřil dvě pneu na předek, místo těch přestárlejch a spuchřelejch PZer. Jsou to sice 215/45/17, ale zadarmo neber to CSC 5 s cca 4mm
Uvidíme řekl slepý. Zítra naleju a projedu
Jinak jsem konečně ušetřil dvě pneu na předek, místo těch přestárlejch a spuchřelejch PZer. Jsou to sice 215/45/17, ale zadarmo neber to CSC 5 s cca 4mm
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
gratulace
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
K čemu? k nedořazenejm kvaltům
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To jsi ten olej odpravil po kolika kilometrech, že je to humus
Jinak s tím uřazením problém nemám, ale podle tebe jezdím piánko
Jinak s tím uřazením problém nemám, ale podle tebe jezdím piánko
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No já tam nalil ten původní právě, protože když jsem viděl ten černej nános už na výpustním šroubu, nevěděl jsem jestli nebude úplně vháji převodovka, tak jsem jí chtěl jen ozkoušet, případně do ní hodit samoser
Ale asi se osvědčila, nehučí, tak nějak řadí, když teda nejedeš palbu
A olej je fakt humus hroznej, teď jsem ho vylejval do sudu a v tý nádobě po něm zbylo černý dno.
Ještě jdu odvzdušnit brzdy, mám ještě zbytek závodní brzdovky SRF a nejspíš vyzkouším jak to jezdí na slickách, krásně to pálí
Ale asi se osvědčila, nehučí, tak nějak řadí, když teda nejedeš palbu
A olej je fakt humus hroznej, teď jsem ho vylejval do sudu a v tý nádobě po něm zbylo černý dno.
Ještě jdu odvzdušnit brzdy, mám ještě zbytek závodní brzdovky SRF a nejspíš vyzkouším jak to jezdí na slickách, krásně to pálí
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No tak to jo pokud ten olej byl původní, já se lekl, že šel do kytek po pár tisících když jsi ten motor skládal.
Ono rozdíl na klasické gumě a slicku (semislicku) je fakt hodně znát ,jel bych se taky ještě projet, ale v zatáčkám už mi vynechával motor jak je tam málo benzínu a taky musím dělat i něco jiného než se hrabat v autě
Ono rozdíl na klasické gumě a slicku (semislicku) je fakt hodně znát ,jel bych se taky ještě projet, ale v zatáčkám už mi vynechával motor jak je tam málo benzínu a taky musím dělat i něco jiného než se hrabat v autě
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nechtělo se mi tam lejt novej, když jsem nevěděl jestli to vůbec bude řadit...
Tojo rozdíl je to obrovskej a troufám si říct, že skoro stejnej rozdíl jako je mezi sériovou pryží a semislickou, je mezi semislickou a slickou okruhovou Tu už jentak nepřehřeješ
Jak ho můžeš takhle trápit ??? Čtvrt nádrže je minimum
Tojo rozdíl je to obrovskej a troufám si říct, že skoro stejnej rozdíl jako je mezi sériovou pryží a semislickou, je mezi semislickou a slickou okruhovou Tu už jentak nepřehřeješ
Jak ho můžeš takhle trápit ??? Čtvrt nádrže je minimum
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Neboj hned jsem mu dotankoval za 200,-Kč a jel domů ten výpadek byl skoro neznatelnej
Jinak rozdíl semislick a slick bych si chtěl někdy zkusit nejlépe na okruhu a s někým
Jinak rozdíl semislick a slick bych si chtěl někdy zkusit nejlépe na okruhu a s někým
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Dneska jsem fakt spokojenej, maximálně, za odměnu jsem mu dopřál nadstandartní péči o interiér
Převodovka začala převodovat, tak jak má neuvěřitelná změna, jen díky oleji a to tam byl jenom 127tkm
Brzdy začali líp brzdit
Slicky pekelně seděly!
Vypadá to na nich nebezpečně, posuďte sami
A motor jel, jak má ject
Před projížďkou dostal ještě NGK BKR6EIX, aby to tam pěkně hořelo
Racer mod: A otázka za deset bludišťáků, co jsem vám to zatajil
Převodovka začala převodovat, tak jak má neuvěřitelná změna, jen díky oleji a to tam byl jenom 127tkm
Brzdy začali líp brzdit
Slicky pekelně seděly!
Vypadá to na nich nebezpečně, posuďte sami
A motor jel, jak má ject
Před projížďkou dostal ještě NGK BKR6EIX, aby to tam pěkně hořelo
Racer mod: A otázka za deset bludišťáků, co jsem vám to zatajil
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
že sis pořídil pořádné křídlo a budeme mu říkat Blue Bird
Jiank kdyby jsi měl takto nazbrojeno v Mostě tak jsi neměl moc konkurentů, vypadá fakt parádně a pokud vše začíná fungovat lépe a lépe tak to potěší a gratuluji k tomu olejovému upgradu
Turbo je stále původní T 25, že?
Jiank kdyby jsi měl takto nazbrojeno v Mostě tak jsi neměl moc konkurentů, vypadá fakt parádně a pokud vše začíná fungovat lépe a lépe tak to potěší a gratuluji k tomu olejovému upgradu
Turbo je stále původní T 25, že?
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jasněže
Od mostu se něco málo i změnilo no, přibyl tlak turba začalo to řadit, brzdit (v mostě ještě nebyly asi ani zajetý).
Ale stejně by mi dávali, výkonu je pořád pomálu
Od mostu se něco málo i změnilo no, přibyl tlak turba začalo to řadit, brzdit (v mostě ještě nebyly asi ani zajetý).
Ale stejně by mi dávali, výkonu je pořád pomálu
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Přibyl tlak turba , tys to ještě trochu přifouknul, kolik teď tlačíš
Buď rád že jsi ty brzdy v Mostě nezajel špatně, všechno chce svoje
Buď rád že jsi ty brzdy v Mostě nezajel špatně, všechno chce svoje
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
1,15bar
Všechno chce čas i tlak
Všechno chce čas i tlak