MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon dub 07, 2014 21:53

Jojo ten vršek je špatnej na to moje popojíždění :(
Zítra jdu přihlásit Turbáka z depozitu a už se těším jak se s ním projedu, v sobotu jsem ho byl "vzkřísit", vrátil jsem do něj ECU, imo ECU, cívku ima a po aplikování nabitý baterky po 4ech měsících chytil na 3tí otočení motoru, jak kdyby bežel naposledy včera :)
Má ještě jednu pneu prázdnou, a nemá SPZ, pak už mu nic nebrání v rozletu :lol:
Musím říct, že už za plynem na neutrál jde líp než ZS :admin:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon dub 07, 2014 21:59

Tak aspoň zase oživíš tohle téma, trochu ti zapadlo :lol:
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=8&t=7745
Ale jinak souhlasím, je to vždycky fajn pocit, když po delším čase zastartuješ a motor krásně běží msm:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát dub 25, 2014 22:22

Po včerejší docela brutální projíždce, kdy jsem se snad 5x uřadil, jsem konečně, při krásně zahřátym a projetym oleji, hned po projížďce vypustil olej ze skříně a nechal přs noc pořádně vykapat. Dneska mělo bejt nalito, ale lila tak akorát voda, takže snad zítra. Doufám, že to pomůže, olej byl neskutečnej hnus... :roll:
Uvidíme řekl slepý. Zítra naleju a projedu :)
Jinak jsem konečně ušetřil dvě pneu na předek, místo těch přestárlejch a spuchřelejch PZer. Jsou to sice 215/45/17, ale zadarmo neber to CSC 5 s cca 4mm msm:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob dub 26, 2014 6:41

gratulace ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 10:13

K čemu? :D k nedořazenejm kvaltům :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 12:35

To jsi ten olej odpravil po kolika kilometrech, že je to humus :?:
Jinak s tím uřazením problém nemám, ale podle tebe jezdím piánko :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 13:12

No já tam nalil ten původní právě, protože když jsem viděl ten černej nános už na výpustním šroubu, nevěděl jsem jestli nebude úplně vháji převodovka, tak jsem jí chtěl jen ozkoušet, případně do ní hodit samoser :)
Ale asi se osvědčila, nehučí, tak nějak řadí, když teda nejedeš palbu :lol:
A olej je fakt humus hroznej, teď jsem ho vylejval do sudu a v tý nádobě po něm zbylo černý dno.
Ještě jdu odvzdušnit brzdy, mám ještě zbytek závodní brzdovky SRF a nejspíš vyzkouším jak to jezdí na slickách, krásně to pálí 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 13:25

No tak to jo pokud ten olej byl původní, já se lekl, že šel do kytek po pár tisících když jsi ten motor skládal.
Ono rozdíl na klasické gumě a slicku (semislicku) je fakt hodně znát ,jel bych se taky ještě projet, ale v zatáčkám už mi vynechával motor jak je tam málo benzínu :lol: a taky musím dělat i něco jiného než se hrabat v autě ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 13:40

Nechtělo se mi tam lejt novej, když jsem nevěděl jestli to vůbec bude řadit...
Tojo rozdíl je to obrovskej a troufám si říct, že skoro stejnej rozdíl jako je mezi sériovou pryží a semislickou, je mezi semislickou a slickou okruhovou 8) Tu už jentak nepřehřeješ msm:
Jak ho můžeš takhle trápit ??? Čtvrt nádrže je minimum :!: ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 16:09

Neboj hned jsem mu dotankoval za 200,-Kč a jel domů ten výpadek byl skoro neznatelnej :P
Jinak rozdíl semislick a slick bych si chtěl někdy zkusit nejlépe na okruhu a s někým :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 18:18

Dneska jsem fakt spokojenej, maximálně, za odměnu jsem mu dopřál nadstandartní péči o interiér :P
Převodovka začala převodovat, tak jak má :) neuvěřitelná změna, jen díky oleji a to tam byl jenom 127tkm
Brzdy začali líp brzdit 8)
Slicky pekelně seděly! :-D
Vypadá to na nich nebezpečně, posuďte sami 8)
A motor jel, jak má ject :lol:
Před projížďkou dostal ještě NGK BKR6EIX, aby to tam pěkně hořelo met:

Racer mod:
IMAG0122.jpg
IMAG0121.jpg
IMAG0120.jpg
IMAG0119.jpg
IMAG0118.jpg
A otázka za deset bludišťáků, co jsem vám to zatajil 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 18:31

že sis pořídil pořádné křídlo a budeme mu říkat Blue Bird :lol: :lol: :lol:
Jiank kdyby jsi měl takto nazbrojeno v Mostě tak jsi neměl moc konkurentů, vypadá fakt parádně a pokud vše začíná fungovat lépe a lépe tak to potěší a gratuluji k tomu olejovému upgradu :mrgreen:
Turbo je stále původní T 25, že?
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 18:34

Jasněže :admin:
Od mostu se něco málo i změnilo no, přibyl tlak turba :lol: začalo to řadit, brzdit (v mostě ještě nebyly asi ani zajetý).
Ale stejně by mi dávali, výkonu je pořád pomálu :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 18:39

Přibyl tlak turba :shock: , tys to ještě trochu přifouknul, kolik teď tlačíš :?:
Buď rád že jsi ty brzdy v Mostě nezajel špatně, všechno chce svoje :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 18:45

1,15bar :lol:
Všechno chce čas i tlak msm:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět