

Další věc, do které jsem se pustil, v šoférových dveřích poslední dobou vnitřní klička šla mechanicky nějak tfujky. Drhla a pocitově tak, jako kdyby se zámek měl rozsypat. Tak jsem absolvoval slušného ježka v kleci a zámek vykuchal ven. Řádně jsem ho promazal, pak i všechny mechanismy kolem kliky. Namazal jsem lišty okýnka a dveře stříknul sajrajtem do dutin s olejem. Chodí to teď krásně.... libově....
No a aby nebylo všechno růžové, poslední měsíc sleduji jeden neduh - i bez klimy se po zahřátí sepne sahara a už se nevypne, dokud auto nevychladne. Vysledoval jsem, že sepne při 100°C, ale teplota se pak drží kolem 103°C kdy začne topit horní hadice do chladiče. Jako ten termostat v KV6, to je vážně zpropadená věc. Máme jet do Sýkořic a jsem mírně nervózní. Motor se zahřívá tak nějak běžně. Dokonce je opravdu cítit že až kolem 100°C se pustí teplá voda do chladiče. Ale jestli se ten termostat nechce otevřít úplně, nebo co? Při jízdě to kolísalo kolem těch 103°C, tož asi to budu muset hlídat a dát bacha... ale jako že bych měl opět po půl roce řešil termostat, to se mi kurde nechce! Ne a ne a ne!