MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tož vybrousil jsem ty největší linie prasklého tmelu fortunkou a malou frézkou, ale jako plech pod tím nebyl nijak dotčený, tak to možná nebylo to zásadní. Asi bych tedy víc na příčinu typoval tu mufnu, protože kupodivu ta nebyla zašroubovaná na lepidle, tmelem je to jen oplácané z vnějšku a závit to mělo mírně orezlý. Ten jsem tam zašrouboval zpět, ale namazal jsem ho tmelem. S tím tmelem jsem to ani nefotil, protože v tom úzkém žlábku ho prstem aplikovat je zárukou slušně estetického hnusu ..... Jak to zaschlo, tak jsem to celé prolil voskem. Namontoval lištu a hagus a uvidíme
Další věc, do které jsem se pustil, v šoférových dveřích poslední dobou vnitřní klička šla mechanicky nějak tfujky. Drhla a pocitově tak, jako kdyby se zámek měl rozsypat. Tak jsem absolvoval slušného ježka v kleci a zámek vykuchal ven. Řádně jsem ho promazal, pak i všechny mechanismy kolem kliky. Namazal jsem lišty okýnka a dveře stříknul sajrajtem do dutin s olejem. Chodí to teď krásně.... libově....
No a aby nebylo všechno růžové, poslední měsíc sleduji jeden neduh - i bez klimy se po zahřátí sepne sahara a už se nevypne, dokud auto nevychladne. Vysledoval jsem, že sepne při 100°C, ale teplota se pak drží kolem 103°C kdy začne topit horní hadice do chladiče. Jako ten termostat v KV6, to je vážně zpropadená věc. Máme jet do Sýkořic a jsem mírně nervózní. Motor se zahřívá tak nějak běžně. Dokonce je opravdu cítit že až kolem 100°C se pustí teplá voda do chladiče. Ale jestli se ten termostat nechce otevřít úplně, nebo co? Při jízdě to kolísalo kolem těch 103°C, tož asi to budu muset hlídat a dát bacha... ale jako že bych měl opět po půl roce řešil termostat, to se mi kurde nechce! Ne a ne a ne!
Další věc, do které jsem se pustil, v šoférových dveřích poslední dobou vnitřní klička šla mechanicky nějak tfujky. Drhla a pocitově tak, jako kdyby se zámek měl rozsypat. Tak jsem absolvoval slušného ježka v kleci a zámek vykuchal ven. Řádně jsem ho promazal, pak i všechny mechanismy kolem kliky. Namazal jsem lišty okýnka a dveře stříknul sajrajtem do dutin s olejem. Chodí to teď krásně.... libově....
No a aby nebylo všechno růžové, poslední měsíc sleduji jeden neduh - i bez klimy se po zahřátí sepne sahara a už se nevypne, dokud auto nevychladne. Vysledoval jsem, že sepne při 100°C, ale teplota se pak drží kolem 103°C kdy začne topit horní hadice do chladiče. Jako ten termostat v KV6, to je vážně zpropadená věc. Máme jet do Sýkořic a jsem mírně nervózní. Motor se zahřívá tak nějak běžně. Dokonce je opravdu cítit že až kolem 100°C se pustí teplá voda do chladiče. Ale jestli se ten termostat nechce otevřít úplně, nebo co? Při jízdě to kolísalo kolem těch 103°C, tož asi to budu muset hlídat a dát bacha... ale jako že bych měl opět po půl roce řešil termostat, to se mi kurde nechce! Ne a ne a ne!
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak já už kurnik fakt nevím..... opět nateklo na GPS CD mechaniku..... kudmááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!?????????
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak to je k nasrání. Kolik vody nateklo?
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ono to není tragicky moc. Když to teklo tím těsněním kolem dveří kufru, tak to bylo schopné z rezervy udělat bazén, toto je relativně pár kapek. Ale kape to do místa, kde je elektronika a hlavně kdo chce, aby se mu mezi plechy proháněla i kapka vody. Samozřejmě je otázka, kolik toho tam odchytím a kolik tam toho reálně proteče jinam, kde to nevidím. Ale já nechci aby se to dělo, protože tohle jsou pak důvody, proč vyhnívají prahy a lemy, protože až tam pak ty kapky doputují.
Zkusím oblepit ploutvičku na střeše. Ale to se mi moc nezdá, protože kdyby kolem ní protékalo, tak nevěřím tomu, že to steče nějak po plechu až do takových míst.....
Zkusím oblepit ploutvičku na střeše. Ale to se mi moc nezdá, protože kdyby kolem ní protékalo, tak nevěřím tomu, že to steče nějak po plechu až do takových míst.....
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Voda je sviňa. Na předchozím bytě nám při prudkým dešťu zatíkalo do kuchyně. Firma prolezla střechu a nic. Pak se zjistilo, že byla dírka ve sváru na plechách, ale až na vedlejším bytě!!!!
Tak u tebe to může týct po drátech, plechách odkudkoli. Hlavně abys to našel.
Tak u tebe to může týct po drátech, plechách odkudkoli. Hlavně abys to našel.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jojo, tak nějak....
Ale co je děs, že tohle je obecný neduh Tourerů už leta. Většina z nich má korozi v CD mechanice, což je právě přesně tento důvod. Ta voda tam vyvěrá v tom rožku bočního okna a tohle se řeší právě i v té diskuzi na anglickém fóru, Make to řeší a jsem si téměř jist, že tam teče většině aut, akorát kdo nemá navigaci, tak o tom třeba ani neví.
A to, že to anglán vyřešil přetmelením linie spojů plechů, to beru jako naprosto logický závěr. Obzvlášť v tom ohybu plechů, kde to přechází ze střechy ke dveřím, ty plechy nebudou lícovat a pak je individuální to, jestli se jim podařilo tmel přes to aplikovat tak, že to těsní. Nicméně u mě to logiku nemá, protože si jsem celkem dost jistý tím, že jsem to přetmelil dobře, navíc ještě zalil voskem a ono se i tak nic nezměnilo.
Co je na prd je to, že i když leje, tak tam ta voda prosákne až po delší době vydatného deště a tak si nejsem jistý, že bych třeba poléváním hadicí toto nasimuloval. Jenže tím bych ale byl schopný to lokalizovat. Tímto způsobem jsem to zatím nezkoušel, protože jsem si byl vždy celkem jistý tím, že ten zdroj znám. Teď už ale fakt nevím, takže to budu muset zkusit takto.
Ale co je děs, že tohle je obecný neduh Tourerů už leta. Většina z nich má korozi v CD mechanice, což je právě přesně tento důvod. Ta voda tam vyvěrá v tom rožku bočního okna a tohle se řeší právě i v té diskuzi na anglickém fóru, Make to řeší a jsem si téměř jist, že tam teče většině aut, akorát kdo nemá navigaci, tak o tom třeba ani neví.
A to, že to anglán vyřešil přetmelením linie spojů plechů, to beru jako naprosto logický závěr. Obzvlášť v tom ohybu plechů, kde to přechází ze střechy ke dveřím, ty plechy nebudou lícovat a pak je individuální to, jestli se jim podařilo tmel přes to aplikovat tak, že to těsní. Nicméně u mě to logiku nemá, protože si jsem celkem dost jistý tím, že jsem to přetmelil dobře, navíc ještě zalil voskem a ono se i tak nic nezměnilo.
Co je na prd je to, že i když leje, tak tam ta voda prosákne až po delší době vydatného deště a tak si nejsem jistý, že bych třeba poléváním hadicí toto nasimuloval. Jenže tím bych ale byl schopný to lokalizovat. Tímto způsobem jsem to zatím nezkoušel, protože jsem si byl vždy celkem jistý tím, že ten zdroj znám. Teď už ale fakt nevím, takže to budu muset zkusit takto.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Budeš to muset vzadu celý odstrojit zavřit se tam a rodina umývat auto
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No, Honzo, to už mám ale za sebou
Jeden den slušně pršelo, měl jsem tam odstrojené sloupky a rozdělané boky, tak jsem si tam vlezl a koukal, jak to kape..... a pak, když přestalo pršet, tak jsem musel volat Věrce, ať mě jde otevřít, protože jsem se tam samozřejmě zabouchnul a nevím o tom, že by tam byla v kufru nějaká možnost si ho otevřít
Ale jo.... budu to muset absolvovat i s tou hadicí, ale tentokrát tam asi zavřu synka
Jeden den slušně pršelo, měl jsem tam odstrojené sloupky a rozdělané boky, tak jsem si tam vlezl a koukal, jak to kape..... a pak, když přestalo pršet, tak jsem musel volat Věrce, ať mě jde otevřít, protože jsem se tam samozřejmě zabouchnul a nevím o tom, že by tam byla v kufru nějaká možnost si ho otevřít
Ale jo.... budu to muset absolvovat i s tou hadicí, ale tentokrát tam asi zavřu synka
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
jo to znám moc dobře... už rok mi teče do baráku kolem komína a nikdo mi to nemůže opravit... novostavba...Keksin píše: ↑úte srp 04, 2020 8:41Voda je sviňa. Na předchozím bytě nám při prudkým dešťu zatíkalo do kuchyně. Firma prolezla střechu a nic. Pak se zjistilo, že byla dírka ve sváru na plechách, ale až na vedlejším bytě!!!!
Tak u tebe to může týct po drátech, plechách odkudkoli. Hlavně abys to našel.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Trundo, z kufru se dostaneš. Myslím že když odklopíš dekl teojuhelníku, tak tam jse vymáčknout kousek plastu s lankem a otevřeš si.
Jinak kolem dvd jsem všechno prolil voskem na nechaniku dal plastovou krabici, která dělá střechu... šak to v Sýkořicích uvidíš...
Jinak kolem dvd jsem všechno prolil voskem na nechaniku dal plastovou krabici, která dělá střechu... šak to v Sýkořicích uvidíš...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG [emoji6]
Jasné, střechu a do kufru vyvrtat odtok ... ne, to není řešeni
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
U rezervy mám sucho, tam je pohoda. Žlábek nahoře už sem taky přetěsňoval a nic. A boční vokno fakt vyndávat nechci.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ono to není množství, které by bylo tak velké, aby proteklo do rezervy. Je to "pár" kapek. Ale i to je blbé a možná blbější o to víc, že to je plíživé a člověk si toho nevšimne a tudíž neřeší, přičemž škody to je schopné napáchat bolestivé.
Boční okno si nechal kontrolovat Make a řekli mu, že tím to nebude. Mě se to taky nezdá, protože jsem ho oblepil a nic to nezměnilo.
Ještě mě napadá, nad dveřmi je taková lišta.... nevím jakým způsobem je upevněná, jestli za ní není něco nepěkného.
Navíc a to by chtělo zjistit, pořád se nevyloučilo to, že to má souvislost se střešním oknem. Neslyšel jsem o nikomu, komu tam teče a neměl střešní okno.
Jinak bych rád, ať se tu do diskuze zapojí více lidí a určitě vítám jakékoli smysluplné podněty vedoucí k odhalení této záhady
Boční okno si nechal kontrolovat Make a řekli mu, že tím to nebude. Mě se to taky nezdá, protože jsem ho oblepil a nic to nezměnilo.
Ještě mě napadá, nad dveřmi je taková lišta.... nevím jakým způsobem je upevněná, jestli za ní není něco nepěkného.
Navíc a to by chtělo zjistit, pořád se nevyloučilo to, že to má souvislost se střešním oknem. Neslyšel jsem o nikomu, komu tam teče a neměl střešní okno.
Jinak bych rád, ať se tu do diskuze zapojí více lidí a určitě vítám jakékoli smysluplné podněty vedoucí k odhalení této záhady
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
ja to hadicou s rozprasovacom nasimulujem celkom rychlo, striekam vodu na strechu, na dvere kufra a po par minutach voda kvapka dnu, takmer rovnako na oboch stranach. Stekala niekde cez zadne stlpiky a vyviera z rohov zadnych okien tam kde su spojene plechy. Okna to niesu, oknar ich testoval vzduchom a aj vodou, ak sme liali vodu len na okna zo vsetkych stran tak nic nepretekalo, az ked sa liala voda na cele auto.
Do rezervy sa mi dostava len malo vody, ale vidno ako voda presakuje cez tesnenie a aj stoji v tesneni a hrdzavie cela spodna hrana kufra.
Koli tomu som podozrieval aj hranu pod tesnenim na bokoch, kde su medzeri medzi plechmi (vidno na fotke), ale zalepil som to paskou a voda dalej veselo zateka.
Stresne nosice a listy som vybral, ale pod nimi nic viditelne nieje, ani tak popraskany tmel.
Do rezervy sa mi dostava len malo vody, ale vidno ako voda presakuje cez tesnenie a aj stoji v tesneni a hrdzavie cela spodna hrana kufra.
Koli tomu som podozrieval aj hranu pod tesnenim na bokoch, kde su medzeri medzi plechmi (vidno na fotke), ale zalepil som to paskou a voda dalej veselo zateka.
Stresne nosice a listy som vybral, ale pod nimi nic viditelne nieje, ani tak popraskany tmel.
Rover 75 2.5 V6 Saloon + 2.0 CDTi Tourer
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Z toho lemu dveří to nebude, ale ano, ten si ošetři a těsnění tam dej zpět na nějakém tmelu tak, ať do něj voda nezateče. Já jsem ten lem jen stříknul dočasně voskem a už jen to na to zabralo. Nicméně to zatékání u okénka musí mít zdroj někde blízko střeše. Co si budeme povídat... chtělo by to sundat střešní tapec, jenže jak se ho dotknu, tak z něj definitivně odpadne čalounění