MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Z krámu se vzduchotechnikou, jestli maj i černý jsem neřešil, je měkčí než ta origo na odvětrávání, ale neměl by bejt problém, zese je ohebnější. Mají k tomu i ty šroubení s rychlospojkama co mám na tý nádobě. Krámek tak 3 x 3 metry, ale není tam k hnutí, co tam toho maj...
Na černou se můžu zeptat.
Na černou se můžu zeptat.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Paráda sledovat tohle vlákno
Jen tak dál 


-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Lidi, komu se po nastartování automaticky zapne vyhřejvání zadního skla? Mně to udělá skoro pokaždý, možná jednou z 20 nastartování nezapne. Sem myslel, že to dělá podle venkovní teploty, ale ee, dneska bylo 8 nad a stejně to zaplo... Je to normální?
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Ano je to normalni podle venkovni teploty
,to mas na aute v poradku 


-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Myslíš jakože když je venku 8 nad nulou, že to je normální?????lenham3 píše:Ano je to normalni podle venkovni teploty,to mas na aute v poradku
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Počkej si na 15 st.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Díky, Kua to je chytrý auto...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
stejně to mají už osmikila z poloviny 90 let
samozřejmě jen ty, které mají automatickou klimatizaci 


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Tak jsem dneska řešit hadičku u zadního ostřikovače a koukal jsem na to okno pátejch dveří, kudy zatejká do auta. Asi to bude zralý celý rozloupnout a slepit znova. Myslím sklo a ten rám pod ním...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
No co chvila na to taky koukám co s tím provedu... moc se mi nechce věřit, že by to teklo jen kolem toho ostřikovače. Já mám zevnitř na skle už celkem usazenou cestičku od toho, jak mi tam pravidelně voda teče. Možná to sklo zkusím shora provizorně zatmelit, jestli to přestane. Ostřikovač taky plácnu na tmel.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
No u mně to je evidentně i jinde. tohle je pohled z boku, je normálně vidět mezi tím rámem a sklem dovnitř...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Tak lehká rekapitulace funkčnosti lapače oleje:
Tenhle jsem namontoval 24 února (nájezd cca 30 km denně) na odvětrávací hadičku, která je zapojená do sání za klapkou. Na další fotce je množství nachytanýho sajrajtu. Ta nádobka má průměr cca 5 cm, takže touhle větví nejde skoro nic...
Na druhou větev, která ústí před klapku sání jsem dal provizorní pixlu, která nachytá za cca 2 týdny provozu tohle:
Je to tak 1:1 voda a olej. A přesto co se tam nachytá, vypadá sání po sundání vzduchovýho filtru takhle:
To je ještě olej v záhybech hadice z filtru do sání...
Nějak nechápu, kudy se tam ten olej ještě dostává. Ten lapač na větvi za klapkou jsem zrušil a zapojil obě nádoby do série za sebe, prvně velkou, pak tu malou a uvidím co kde bude...
Je to provizorka, tak prosím neřešte jak to vypadá
Tenhle jsem namontoval 24 února (nájezd cca 30 km denně) na odvětrávací hadičku, která je zapojená do sání za klapkou. Na další fotce je množství nachytanýho sajrajtu. Ta nádobka má průměr cca 5 cm, takže touhle větví nejde skoro nic...
Na druhou větev, která ústí před klapku sání jsem dal provizorní pixlu, která nachytá za cca 2 týdny provozu tohle:
Je to tak 1:1 voda a olej. A přesto co se tam nachytá, vypadá sání po sundání vzduchovýho filtru takhle:
To je ještě olej v záhybech hadice z filtru do sání...
Nějak nechápu, kudy se tam ten olej ještě dostává. Ten lapač na větvi za klapkou jsem zrušil a zapojil obě nádoby do série za sebe, prvně velkou, pak tu malou a uvidím co kde bude...
Je to provizorka, tak prosím neřešte jak to vypadá

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Trošku jsem ZTT umyl, teď přeleštit a bude oslňovat

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
No koukám že je to fakt brácha se vším všudy
Taky bys potřeboval trošku laku, ťukanečky, koukám výfuk stejný origo tichučký, že?
... ale hlavně že jezdí 


