cca 242.000 km
Tak jsem v sobotu stihli udělat jen jednu stranu.... ale snad to nejhorší je ošetřeno... na druhé straně to nevypadá, že by to bylo durch... resp. vyvařovat nechcu ani za nic
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
..... byla to drbačka a příště to nechám profíkovi... naštěstí to není pohledový plech, tak hlavně že to nebude dál hnít....
Jak jsem psal, vyvařili jsme zadních cca 75 cm... celý lem jsem pořádně okartáčoval a natřel dvěma vrstvami oné mega supr trupr základovky od Lenhama
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
..... musím říct, že základovka drží neskutečně... potřebovali jsem odřít kousek pro kostru na svářečku... a ono to nešlo vůbec dolů
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
... jako dost hrubou sílu jsme na to museli vynaložit... a pod barvou krásně čisté, takže evidentně tam proběhla i nějaká chemická vazba (po okartáčování jsem tím napatlal všechno, co kde na podvozku kvetlo
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
). Po překitování zavařené části jsem aplikoval ochranný nástřik od Dinitrolu a to opět v několika vrstvách. A po zaschnutí jsem opět sajrajtem od Dinitrolu vystříkal dutiny pravé půlky auta.... pořídil jsem si na to půlmetrovou hadičku s rozprašovačem. No a poučení? Já vůl, že jsem každý rok před zimou nebyl ochotný dát tři stovky za sajrajt a věnovat čtvrt hodinu tomu prostříknout všechny dutiny.... teď by bych dozajista ušetřen většiny boje s korozí
Pár fotek....
![Obrázek](https://lh3.googleusercontent.com/-crTFOTkxxnQ/UpUDbaFgNVI/AAAAAAAALqM/IBHalyBs36s/s640/PB232833.JPG)