Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Oukej.... tak třeba taky časem vyzkouším
Jen tak poznámka mimo.... dneska jsem se svezl v Chevrolet Camaro Z28 ..... no V8 5,7l .... randál jak prase. Kolega si to pujčil od kamaráda, tak jsme čtyři jeli na oběd... akorát že to po dvou km zdechlo a šmitec Majitel byl na cestě, tak jsem v mezičase koumal, jak on tam zbastlil těsnění pod víko elektrického benzínového čerpadla a že to evidentně netahalo benzín... přišel týpek a zrovna jistotou nehýřil jak by to opravil, tak jsem mu musel poradit jak to rozsekaný těsnění nahradit... tož jsem to kusem vystřižené duše podložili a jelo se dál .... klučina hleděl jak jakejsi neznámej ajťák mu opravil auto .... ale fakt bomba.... říkám kolegům, vidíte, jak jsou tyhle starý křápy skvělý - když se něco podělá, tak to aj na ulici opravíš a jedeš dál
Jen tak poznámka mimo.... dneska jsem se svezl v Chevrolet Camaro Z28 ..... no V8 5,7l .... randál jak prase. Kolega si to pujčil od kamaráda, tak jsme čtyři jeli na oběd... akorát že to po dvou km zdechlo a šmitec Majitel byl na cestě, tak jsem v mezičase koumal, jak on tam zbastlil těsnění pod víko elektrického benzínového čerpadla a že to evidentně netahalo benzín... přišel týpek a zrovna jistotou nehýřil jak by to opravil, tak jsem mu musel poradit jak to rozsekaný těsnění nahradit... tož jsem to kusem vystřižené duše podložili a jelo se dál .... klučina hleděl jak jakejsi neznámej ajťák mu opravil auto .... ale fakt bomba.... říkám kolegům, vidíte, jak jsou tyhle starý křápy skvělý - když se něco podělá, tak to aj na ulici opravíš a jedeš dál
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak a já se jdu vrhnout na repasování spodních lemů na prazích....
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... tak je to horší, než jsem myslel .... máme rozdělanou zatím jen pravou stranu, kde už to bylo evidentně prolezlé durch.... a v podstatě zadních 75 cm v šířce cca 5 cm jsme museli vyříznout ... jednak to tam bylo špatně vystříkané, takže i shora tam voda nateklá ze střešních žlábku hlodala a zatékala do spoje plechů, což je vlastně ten spodní lem... a to, že jsem nechával zvenčí ten lem odrbaný a orezlý zase způsobovalo, že voda vzlínala nahorů... no co, blbé su já, že jsem tomu nevěnoval pozornost
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 242.000 km
Tak jsem v sobotu stihli udělat jen jednu stranu.... ale snad to nejhorší je ošetřeno... na druhé straně to nevypadá, že by to bylo durch... resp. vyvařovat nechcu ani za nic ..... byla to drbačka a příště to nechám profíkovi... naštěstí to není pohledový plech, tak hlavně že to nebude dál hnít....
Jak jsem psal, vyvařili jsme zadních cca 75 cm... celý lem jsem pořádně okartáčoval a natřel dvěma vrstvami oné mega supr trupr základovky od Lenhama ..... musím říct, že základovka drží neskutečně... potřebovali jsem odřít kousek pro kostru na svářečku... a ono to nešlo vůbec dolů ... jako dost hrubou sílu jsme na to museli vynaložit... a pod barvou krásně čisté, takže evidentně tam proběhla i nějaká chemická vazba (po okartáčování jsem tím napatlal všechno, co kde na podvozku kvetlo ). Po překitování zavařené části jsem aplikoval ochranný nástřik od Dinitrolu a to opět v několika vrstvách. A po zaschnutí jsem opět sajrajtem od Dinitrolu vystříkal dutiny pravé půlky auta.... pořídil jsem si na to půlmetrovou hadičku s rozprašovačem. No a poučení? Já vůl, že jsem každý rok před zimou nebyl ochotný dát tři stovky za sajrajt a věnovat čtvrt hodinu tomu prostříknout všechny dutiny.... teď by bych dozajista ušetřen většiny boje s korozí
Pár fotek....
Tak jsem v sobotu stihli udělat jen jednu stranu.... ale snad to nejhorší je ošetřeno... na druhé straně to nevypadá, že by to bylo durch... resp. vyvařovat nechcu ani za nic ..... byla to drbačka a příště to nechám profíkovi... naštěstí to není pohledový plech, tak hlavně že to nebude dál hnít....
Jak jsem psal, vyvařili jsme zadních cca 75 cm... celý lem jsem pořádně okartáčoval a natřel dvěma vrstvami oné mega supr trupr základovky od Lenhama ..... musím říct, že základovka drží neskutečně... potřebovali jsem odřít kousek pro kostru na svářečku... a ono to nešlo vůbec dolů ... jako dost hrubou sílu jsme na to museli vynaložit... a pod barvou krásně čisté, takže evidentně tam proběhla i nějaká chemická vazba (po okartáčování jsem tím napatlal všechno, co kde na podvozku kvetlo ). Po překitování zavařené části jsem aplikoval ochranný nástřik od Dinitrolu a to opět v několika vrstvách. A po zaschnutí jsem opět sajrajtem od Dinitrolu vystříkal dutiny pravé půlky auta.... pořídil jsem si na to půlmetrovou hadičku s rozprašovačem. No a poučení? Já vůl, že jsem každý rok před zimou nebyl ochotný dát tři stovky za sajrajt a věnovat čtvrt hodinu tomu prostříknout všechny dutiny.... teď by bych dozajista ušetřen většiny boje s korozí
Pár fotek....
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jééééje koróze to je neuvěřitelný svinstvo Musím se s ní taky opět poprat zase na čtyřkilu, ale je tam v menší míře
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Zlatá šestistovka, že jí dali plastové kryty prahů, ale otázkou je, co se ukrývá uvnitř. To je holt daň za staré auto
2x Rover 620ti
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Hele jako ty prahy, jako takové, byly naprosto v pohodě... moje blbost byla to, že jsem neošetřil zespoda ten lem, který byl zřejmě po projížďkách v hlubokém sněhu dost odrbaný a tak voda pomalu vzlínala dál a dál... no a shora mi do prahů teklo ze střešních žlábků ... kdybych si toto ohlídal, tak se jim nic nestalo... to horší jsou fakt zadní lemy. Mezi těma plechama to není dobře vytmelený a voda tam leze asi dost.... takže jsem se s tím neprděl a tou základovkou jsem ty škvíry mezi plechama hezky zaplnil...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No vono už bys to asi stejně nezachránil, to by ty dutiny člověk musel dělat pravidelně od nového auta a to většinou první majitelé nedělají, protože ví, že si za 4 roky koupěj novej model a my pak řešíme zbytečnou korozi. Hodně dělaj i neorigo servisy/pneuservisy, kteří zvedaj auto jak to výjde za hranu a tu tím zkurvěj, dělaj to i majitelé a pak ta hrana je zohýbaná s porušenou ochranou. Ale aspoň že to nemáš sežraný celý, to třeba slavnej Ford je většinou z tohodle ročníku prožranej celej
Mě takhle zaskočila na stříbrným koroze nad P předním plastovým podběhem, kdysi sem to měl rozdělaný, ale nějak moc tto neřešil a teď už sem tam po příchytce měl jen velkou díru, z jedné strany to hnilo od plastového podběhu a zdruhé strany byl humus od shnilého listí pod čelním sklem. Jsou tam různé dutiny, kam se člověk bez flexi nikdy nedostane...ale bordelu tam bylo hafo.
Mě takhle zaskočila na stříbrným koroze nad P předním plastovým podběhem, kdysi sem to měl rozdělaný, ale nějak moc tto neřešil a teď už sem tam po příchytce měl jen velkou díru, z jedné strany to hnilo od plastového podběhu a zdruhé strany byl humus od shnilého listí pod čelním sklem. Jsou tam různé dutiny, kam se člověk bez flexi nikdy nedostane...ale bordelu tam bylo hafo.
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jo, když už jsme u těch skrytejch dutin, mě teče do turbáka vpravo nad větrákem topení a k tomu se nedá dostat ani z podběhu ani z pod torpéda
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
... dneska pokračuje odrezovací kůra.... sic teda jsme na to dnes vzali spíš kit místo svářečky, bo to nebyla taková hrůza, zato jsme odkryli jiná smutná místa.... dám sem pak fotky...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Já měnil zadní ložisko na 400 a koukám,že spodek nadkolí/konec práhu měl dirku,tak jsem sundal kryty práhů a nakonec to skončilo povařováním direk na 50% práhů,prolil to rezistinem a uvidim jak dlouho to vyrží. Opravil jsem i spodek levýho blatníku a nastříkal.Nakonec mě na něj o 3 týdny později narval na kruháči zm.. s Tranzitem a ujížděl,ale já si ho chytil.
Tak mám lampu a blatní nový,ale made in Thaiwan na doporučení známýho.Světlo ještě ujde,ale blatník byl rachot dopasovat.
Tak mám lampu a blatní nový,ale made in Thaiwan na doporučení známýho.Světlo ještě ujde,ale blatník byl rachot dopasovat.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Když koukám na ty fotky|: NIKDY nedávejte auto jen na zvedák, ale i na kozy. Zvedáky do 1500,- jsou pěkný dreky. Jednou kdysi mi auto spadlo a to mi stačilo.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jooo když spadne kára, to je pěkná rána
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Takto jen na heveru ta mam max na chvilku... Po vetsinu casu, nebo kdyz pod auto lezu, tak to mam podlozene spalkama.... Ale budu muset poridit nejaky stojanky...
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Já jsem si jen tak cvičně schodil tu kasli 620Ti, bez motoru a stejně to byla prdajak hovado, nechtěl bych tam bejt