NESTARTUJE po vymene tesneni pod hlavou

kubas
Příspěvky: 30
Registrován: stř dub 22, 2009 14:09
Bydliště: praha horní počernice

VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od kubas » ned pro 20, 2009 18:05

Zdravim, asi pred tremi mesici sem zjistil ze mi fouklo tesneni pod hlavou ale nebyli finance tak sem se snazil porad jezdit az to vubec nejelo... rikal sem si ze to poslu do nejakýho servisu ne jen ke znamimu a kdyz to rozebral oznamil mi ze musi udelat celej motor atd.. pak mi oznamil ze hlava nejde srovna takze ve finale sem koupil "novy" motor ale ten mi to po cca 5000 udelal znova ale uz se mi nechce davat takovejch penez tak sem si to rozebral sam... ale par veci se mi nezda... musim to nechavat rovnat (hlavu) ? nic by sni byt nemnelo vypada to jen na tesneni... nekdo rika ze nemusim a nekdo ze jo, kdyz to neudelam tak to za tyden budu delat znova... nechapu a mrzi me ze je to uz podruhe pritom se k nemu chovam hezky je to muj prvni rover a nechci nabyt dojmu ze to nejsou zrovna dobry auta... mam ho rok a moc sem snim nejezdil porad neco opravuju... hlavne kdyz se mi to podari vsechno poskladat tak bych potreboval moment na HLAVOVY SROUBY... dekuju moc za vsechny prispevky... :roll: :roll:


kubas
Příspěvky: 30
Registrován: stř dub 22, 2009 14:09
Bydliště: praha horní počernice

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od kubas » ned pro 20, 2009 18:38

to bylo ped tim kdyz sem motor udelal doslo mi ze to nebylo nejlepsi ale jakto ze ten druhej udelal to same


Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od Roman620ti » ned pro 20, 2009 20:12

kubas píše:Zdravim, asi pred tremi mesici sem zjistil ze mi fouklo tesneni pod hlavou ale nebyli finance tak sem se snazil porad jezdit az to vubec nejelo... rikal sem si ze to poslu do nejakýho servisu ne jen ke znamimu a kdyz to rozebral oznamil mi ze musi udelat celej motor atd.. pak mi oznamil ze hlava nejde srovna takze ve finale sem koupil "novy" motor ale ten mi to po cca 5000 udelal znova ale uz se mi nechce davat takovejch penez tak sem si to rozebral sam... ale par veci se mi nezda... musim to nechavat rovnat (hlavu) ? nic by sni byt nemnelo vypada to jen na tesneni... nekdo rika ze nemusim a nekdo ze jo, kdyz to neudelam tak to za tyden budu delat znova... nechapu a mrzi me ze je to uz podruhe pritom se k nemu chovam hezky je to muj prvni rover a nechci nabyt dojmu ze to nejsou zrovna dobry auta... mam ho rok a moc sem snim nejezdil porad neco opravuju... hlavne kdyz se mi to podari vsechno poskladat tak bych potreboval moment na HLAVOVY SROUBY... dekuju moc za vsechny prispevky... :roll: :roll:
Když koupíš kvalitní těsnění (např od Elringu), máš tam momenty a postup dotahování a přetahování na lístečku :wink:
2x Rover 620ti

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od Zakar » ned pro 20, 2009 20:41

Ty se divíš,že druhý motor udělal to samé ale co jsi o něm věděl když jsi ho kupoval ? Stáří nebo km. Hlavu nedávej zbytečně rovnat,protože pak jí zahodíš.Je třeba ji přeměřit a pokud nerovnost přesahuje 0,05 mm tak teprve potom bych ji nechal lehce přebrousit ale pouze u firmy,která opravuje hlavy a ne u souseda který pracuje v dílně místního družstva a vyšlo by to tam levněji. Velmi důležité je také prověřit jestli vlivem používání nevhodné nemrznoucí směsi nedošlo ke korozi bloku motoru a pohybu vložek.Nové šrouby a těsnění od osvědčené firmy je samozřejmost.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

pbin
Příspěvky: 9
Registrován: úte zář 30, 2008 18:23
Bydliště: Praha 6 - Řepy

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od pbin » ned pro 20, 2009 22:25

Výměnu těsnění už mám za sebou, nechával jsem ji dělat preventivně při cca 115000 km. Celou sadu včetně šroubů jsem koupil na ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0388604207
Včetně dopravy (24 L) přišla na cca 1800,-, výroba Made in Germany.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od Trunda » pon pro 21, 2009 11:57

Chjo.... to uz je tu za tyden druhy ten samy pripad :-( To je fakt k placi, co jsou ti servisaci zac... Zakare, pomalu k Tobe zacinam vzhlizet jak k panu prezidentovi. Verim tomu, ze Ty by sis takovyhle zhovadilosti nikomu nedovolil na aute provest

Podle mne dostacujici postup pro repas motoru je to, co jsem absolvoval ja... Hlavu na "rentgen", pripadne zakriveni nechat zbrousit, zkontrolovat vlozky, krouzky, pak samozrejme ventily, vacky a ostatni kravinky... ale vymenovat motor je rozhodne loterie... osobne mam radeji repas, pac pak vim, co mam pod kapotou a nemusim mit strach, ze mi tam zas neco vybouchne... a samozrejme tohle vsechno nechavat delat od cloveka, ktery ma nalezite znalosti a zkusenosti. Vubec repasi motoru bych asi spis sveril mechanikovi, ktery se venuje jen teto oblasti a nenechaval bych to delat mechanika, ktery vetsinu casu jen vymenuje oleje a rozvody a s motory ma zkusenosti akorat z praxe ve skole... Muj mechanik to tak udelal... proste rekl, ze se na to neciti a tak cely motor poslal k jednomu starsimu panovi, ktery se cely zivot zabyva jen motory... a jsem spokojen ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon pro 21, 2009 14:07

me v Barum servisu nevymenily ani lambda sondu. a to tam pry delaj vyfuky a brzdy atd.

Sem hodinu cekal, pak tam najel, "mechanik" na to cuci a pak se me pta jak to ma vymenit. :-D tak sem mu to vysvetlil a on ze to neudela. Ze nema kleste na ten dratek (univerzalni LS)
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od mixal » stř pro 23, 2009 14:59

pbin píše:Výměnu těsnění už mám za sebou, nechával jsem ji dělat preventivně při cca 115000 km. Celou sadu včetně šroubů jsem koupil na ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0388604207
Včetně dopravy (24 L) přišla na cca 1800,-, výroba Made in Germany.
mozes mi povedat ako to mam odtial objednat.

pbin
Příspěvky: 9
Registrován: úte zář 30, 2008 18:23
Bydliště: Praha 6 - Řepy

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od pbin » sob pro 26, 2009 14:59

Kdo potřebuje těsnění pod hlavu, tady odkaz na novou aukci na ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/Rover-200-214-216 ... 35a5b3f957

Po jejím ukončení hledejte ve zboží u prodejce tigger5190 , má tam stálou nabídku sad těsnění.

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od mixal » ned pro 27, 2009 12:35

pbin píše:Kdo potřebuje těsnění pod hlavu, tady odkaz na novou aukci na ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/Rover-200-214-216 ... 35a5b3f957

Po jejím ukončení hledejte ve zboží u prodejce tigger5190 , má tam stálou nabídku sad těsnění.
Pocul som ze tieto tesnenia (leskle blede)dlho nevzdrzia.Predavaju sa 2 druhy cierne a tieto blede.Osobne to nemam odskusane ale vrvel mi to mechanik v DS.
Tieto su aj na 400? :admin:

pbin
Příspěvky: 9
Registrován: úte zář 30, 2008 18:23
Bydliště: Praha 6 - Řepy

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od pbin » ned pro 27, 2009 13:33

Je to na Rovery s motorem série K (14K, 16K, 18K od rv 1995). S černým těsněním nemám zkušenosti, v originále jsem měl lesklý typ. Doporučená výměna je po cca 120000km. Když pravidelně nevaříš, vydrží asi i déle.

kubas
Příspěvky: 30
Registrován: stř dub 22, 2009 14:09
Bydliště: praha horní počernice

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od kubas » ned led 03, 2010 16:08

tesneni sem tam dal byli tam dva kousky na planku byli oba nejdriv tesneni na blok a pak jeste pod hlavu jenom takový plýšek je pogumovaný na strene hlavy tak uvidimne...

kubas
Příspěvky: 30
Registrován: stř dub 22, 2009 14:09
Bydliště: praha horní počernice

Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU

Příspěvek od kubas » stř led 13, 2010 20:24

pomozte mam jeste problém cele sem to poskladal ale nemuzu nastartovat uz sem vyresil nefunkcni privod paliva ale porad motor nechce naskocit... prosim o radu

Odpovědět