NESTARTUJE po vymene tesneni pod hlavou
VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
Zdravim, asi pred tremi mesici sem zjistil ze mi fouklo tesneni pod hlavou ale nebyli finance tak sem se snazil porad jezdit az to vubec nejelo... rikal sem si ze to poslu do nejakýho servisu ne jen ke znamimu a kdyz to rozebral oznamil mi ze musi udelat celej motor atd.. pak mi oznamil ze hlava nejde srovna takze ve finale sem koupil "novy" motor ale ten mi to po cca 5000 udelal znova ale uz se mi nechce davat takovejch penez tak sem si to rozebral sam... ale par veci se mi nezda... musim to nechavat rovnat (hlavu) ? nic by sni byt nemnelo vypada to jen na tesneni... nekdo rika ze nemusim a nekdo ze jo, kdyz to neudelam tak to za tyden budu delat znova... nechapu a mrzi me ze je to uz podruhe pritom se k nemu chovam hezky je to muj prvni rover a nechci nabyt dojmu ze to nejsou zrovna dobry auta... mam ho rok a moc sem snim nejezdil porad neco opravuju... hlavne kdyz se mi to podari vsechno poskladat tak bych potreboval moment na HLAVOVY SROUBY... dekuju moc za vsechny prispevky...
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
to bylo ped tim kdyz sem motor udelal doslo mi ze to nebylo nejlepsi ale jakto ze ten druhej udelal to same
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
Když koupíš kvalitní těsnění (např od Elringu), máš tam momenty a postup dotahování a přetahování na lístečkukubas píše:Zdravim, asi pred tremi mesici sem zjistil ze mi fouklo tesneni pod hlavou ale nebyli finance tak sem se snazil porad jezdit az to vubec nejelo... rikal sem si ze to poslu do nejakýho servisu ne jen ke znamimu a kdyz to rozebral oznamil mi ze musi udelat celej motor atd.. pak mi oznamil ze hlava nejde srovna takze ve finale sem koupil "novy" motor ale ten mi to po cca 5000 udelal znova ale uz se mi nechce davat takovejch penez tak sem si to rozebral sam... ale par veci se mi nezda... musim to nechavat rovnat (hlavu) ? nic by sni byt nemnelo vypada to jen na tesneni... nekdo rika ze nemusim a nekdo ze jo, kdyz to neudelam tak to za tyden budu delat znova... nechapu a mrzi me ze je to uz podruhe pritom se k nemu chovam hezky je to muj prvni rover a nechci nabyt dojmu ze to nejsou zrovna dobry auta... mam ho rok a moc sem snim nejezdil porad neco opravuju... hlavne kdyz se mi to podari vsechno poskladat tak bych potreboval moment na HLAVOVY SROUBY... dekuju moc za vsechny prispevky...
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 1098
- Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
Ty se divíš,že druhý motor udělal to samé ale co jsi o něm věděl když jsi ho kupoval ? Stáří nebo km. Hlavu nedávej zbytečně rovnat,protože pak jí zahodíš.Je třeba ji přeměřit a pokud nerovnost přesahuje 0,05 mm tak teprve potom bych ji nechal lehce přebrousit ale pouze u firmy,která opravuje hlavy a ne u souseda který pracuje v dílně místního družstva a vyšlo by to tam levněji. Velmi důležité je také prověřit jestli vlivem používání nevhodné nemrznoucí směsi nedošlo ke korozi bloku motoru a pohybu vložek.Nové šrouby a těsnění od osvědčené firmy je samozřejmost.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
Výměnu těsnění už mám za sebou, nechával jsem ji dělat preventivně při cca 115000 km. Celou sadu včetně šroubů jsem koupil na ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0388604207
Včetně dopravy (24 L) přišla na cca 1800,-, výroba Made in Germany.
Včetně dopravy (24 L) přišla na cca 1800,-, výroba Made in Germany.
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
Chjo.... to uz je tu za tyden druhy ten samy pripad To je fakt k placi, co jsou ti servisaci zac... Zakare, pomalu k Tobe zacinam vzhlizet jak k panu prezidentovi. Verim tomu, ze Ty by sis takovyhle zhovadilosti nikomu nedovolil na aute provest
Podle mne dostacujici postup pro repas motoru je to, co jsem absolvoval ja... Hlavu na "rentgen", pripadne zakriveni nechat zbrousit, zkontrolovat vlozky, krouzky, pak samozrejme ventily, vacky a ostatni kravinky... ale vymenovat motor je rozhodne loterie... osobne mam radeji repas, pac pak vim, co mam pod kapotou a nemusim mit strach, ze mi tam zas neco vybouchne... a samozrejme tohle vsechno nechavat delat od cloveka, ktery ma nalezite znalosti a zkusenosti. Vubec repasi motoru bych asi spis sveril mechanikovi, ktery se venuje jen teto oblasti a nenechaval bych to delat mechanika, ktery vetsinu casu jen vymenuje oleje a rozvody a s motory ma zkusenosti akorat z praxe ve skole... Muj mechanik to tak udelal... proste rekl, ze se na to neciti a tak cely motor poslal k jednomu starsimu panovi, ktery se cely zivot zabyva jen motory... a jsem spokojen
Podle mne dostacujici postup pro repas motoru je to, co jsem absolvoval ja... Hlavu na "rentgen", pripadne zakriveni nechat zbrousit, zkontrolovat vlozky, krouzky, pak samozrejme ventily, vacky a ostatni kravinky... ale vymenovat motor je rozhodne loterie... osobne mam radeji repas, pac pak vim, co mam pod kapotou a nemusim mit strach, ze mi tam zas neco vybouchne... a samozrejme tohle vsechno nechavat delat od cloveka, ktery ma nalezite znalosti a zkusenosti. Vubec repasi motoru bych asi spis sveril mechanikovi, ktery se venuje jen teto oblasti a nenechaval bych to delat mechanika, ktery vetsinu casu jen vymenuje oleje a rozvody a s motory ma zkusenosti akorat z praxe ve skole... Muj mechanik to tak udelal... proste rekl, ze se na to neciti a tak cely motor poslal k jednomu starsimu panovi, ktery se cely zivot zabyva jen motory... a jsem spokojen
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
me v Barum servisu nevymenily ani lambda sondu. a to tam pry delaj vyfuky a brzdy atd.
Sem hodinu cekal, pak tam najel, "mechanik" na to cuci a pak se me pta jak to ma vymenit. tak sem mu to vysvetlil a on ze to neudela. Ze nema kleste na ten dratek (univerzalni LS)
Sem hodinu cekal, pak tam najel, "mechanik" na to cuci a pak se me pta jak to ma vymenit. tak sem mu to vysvetlil a on ze to neudela. Ze nema kleste na ten dratek (univerzalni LS)
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
mozes mi povedat ako to mam odtial objednat.pbin píše:Výměnu těsnění už mám za sebou, nechával jsem ji dělat preventivně při cca 115000 km. Celou sadu včetně šroubů jsem koupil na ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0388604207
Včetně dopravy (24 L) přišla na cca 1800,-, výroba Made in Germany.
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
Kdo potřebuje těsnění pod hlavu, tady odkaz na novou aukci na ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/Rover-200-214-216 ... 35a5b3f957
Po jejím ukončení hledejte ve zboží u prodejce tigger5190 , má tam stálou nabídku sad těsnění.
http://cgi.ebay.co.uk/Rover-200-214-216 ... 35a5b3f957
Po jejím ukončení hledejte ve zboží u prodejce tigger5190 , má tam stálou nabídku sad těsnění.
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
Pocul som ze tieto tesnenia (leskle blede)dlho nevzdrzia.Predavaju sa 2 druhy cierne a tieto blede.Osobne to nemam odskusane ale vrvel mi to mechanik v DS.pbin píše:Kdo potřebuje těsnění pod hlavu, tady odkaz na novou aukci na ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/Rover-200-214-216 ... 35a5b3f957
Po jejím ukončení hledejte ve zboží u prodejce tigger5190 , má tam stálou nabídku sad těsnění.
Tieto su aj na 400?
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
Je to na Rovery s motorem série K (14K, 16K, 18K od rv 1995). S černým těsněním nemám zkušenosti, v originále jsem měl lesklý typ. Doporučená výměna je po cca 120000km. Když pravidelně nevaříš, vydrží asi i déle.
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
tesneni sem tam dal byli tam dva kousky na planku byli oba nejdriv tesneni na blok a pak jeste pod hlavu jenom takový plýšek je pogumovaný na strene hlavy tak uvidimne...
Re: VÝMĚNA TĚSNĚNÍ POD HLAVOU
pomozte mam jeste problém cele sem to poskladal ale nemuzu nastartovat uz sem vyresil nefunkcni privod paliva ale porad motor nechce naskocit... prosim o radu