R75 2.5 klepání motoru??

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od KDB » čtv kvě 09, 2013 16:54

Jo a ještě jedno. Díky vlastním zkušenostem jsem dospěl k názoru, že některé vylágrované KV6 má na svědomí olejová pumpa, a osobně by to spolu s rozvody byla první věc, kterou bych na koupeném autě preventivně vyměnil .
Další, co mě napadá je olejový filtr - některé levné mají ošizený zpětný ventil - oleji pak po startu trvá déle, než se dostane kam má.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od richardbalvin » čtv kvě 09, 2013 19:08

KDB píše:Jo a ještě jedno. Díky vlastním zkušenostem jsem dospěl k názoru, že některé vylágrované KV6 má na svědomí olejová pumpa, a osobně by to spolu s rozvody byla první věc, kterou bych na koupeném autě preventivně vyměnil .
Další, co mě napadá je olejový filtr - některé levné mají ošizený zpětný ventil - oleji pak po startu trvá déle, než se dostane kam má.
tak v servisu a otec mi taky řekli ,že mám vyměnit olej a najet na to pár km...a hydroštely řešit až když se to zhorší

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od richardbalvin » pát kvě 10, 2013 19:15

Pročítám internet a techničák a trochu mi nesedí pár věcí...
Na autě je přední sklo z roku 2000 a zbytek je tam jen číslo 9...nevím zda to znamená rok 1999 nebo 2009...
Potom druh motoru označení
KV6 se vyráběl 02/99 - 10/01 (129kw)
25K4F sevyráběl 10/01 - 05/05 (130kw)
V techničáku mám napsáno 25K4F 130kw ale podle techničáku je první registrace podle původního Holanskýho techničáku je 26.06.2000 ale v tom roce 25K4F nebyl ne?

To třeba prý tam je LPG koltec od výroby ale platnost nádrže je do 07/2014

Nezdá se to trošku zvláštní?Hlavně ty kody motoru?

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od berryj » pát kvě 10, 2013 19:26

sklo už třeba není původní, to se stává.
Kdy se vyráběly jaké motory ti řekne někdo jiný, ale třeba byl původní motor KO. Výměna motoru taky není neobvyklá.
S tím LPG, hmm tak asi tam byl namontován později.

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od lenham3 » sob kvě 11, 2013 1:15

Jak jsi prisel na ty kody ze je to spatne? KV6 je oznaceni serie motoru kod je 25k4f to znamena ze je to 2,5lka 20k4f je 2,0 moc ctes list:

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od richardbalvin » sob kvě 11, 2013 7:26

lenham3 píše:Jak jsi prisel na ty kody ze je to spatne? KV6 je oznaceni serie motoru kod je 25k4f to znamena ze je to 2,5lka 20k4f je 2,0 moc ctes list:
tak protože když hledám náhradní díly napríklad autokelly tak tam na mě vybafnou tyto dve označení...u toho jiný data výroby a já nevím podle jakeho označení případně koupit ND
Jestli podle roku výroby a nebo typu motoru protože oboje se neschoduje

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od roman_mg » sob kvě 11, 2013 10:03

Na kastli podle roku výroby, na motor podle označení. Přední sklo dostalo šutr a bylo vyměněno, lhostejno kdy, na skladě bylo sklo z roku 2000. Jaký typ motoru je zapsán v TP je v podstatě u našich exotů jedno, najdi si číslo motoru a na netu určitě bude někde rozkódování. :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od Trunda » sob kvě 11, 2013 12:01

Jojo, co je v Elitu a v Kelly, to je celkem sumak, protoze tam v tom maji trosku binec.... Minimalne je fajn se vzdycky na ten dil podivat na Rimmerbros.co.uk jak vypada a pro jake rocniky a rozsahy serii se jaky dil delal a podle toho pak shanet ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od richardbalvin » sob kvě 11, 2013 16:35

diky

Uživatelský avatar
mara00
Příspěvky: 562
Registrován: čtv srp 20, 2009 18:41
Bydliště: Svitavy

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od mara00 » sob kvě 11, 2013 20:42

elit a ani kelly katalog nedela..je postaven na katalogu www.tecdoc.com
-peace and love-

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Tempomat a režim převodovky

Příspěvek od richardbalvin » ned kvě 12, 2013 17:42

Mohu se zeptat kde by mohl byt problém když nejde tempomat a přepínat režimy převodovky?Na poistky sem koukal sou v poradku...

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 421
Registrován: pon zář 17, 2007 15:39
Bydliště: Libřice

Re: R75 2.5 klepání motoru??

Příspěvek od Jarda » pon kvě 13, 2013 12:01

Doporučuju diagnostiku třeba u Maredy.
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04

Odpovědět