R75 2.5 klepání motoru??
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Jo a ještě jedno. Díky vlastním zkušenostem jsem dospěl k názoru, že některé vylágrované KV6 má na svědomí olejová pumpa, a osobně by to spolu s rozvody byla první věc, kterou bych na koupeném autě preventivně vyměnil .
Další, co mě napadá je olejový filtr - některé levné mají ošizený zpětný ventil - oleji pak po startu trvá déle, než se dostane kam má.
Další, co mě napadá je olejový filtr - některé levné mají ošizený zpětný ventil - oleji pak po startu trvá déle, než se dostane kam má.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: R75 2.5 klepání motoru??
tak v servisu a otec mi taky řekli ,že mám vyměnit olej a najet na to pár km...a hydroštely řešit až když se to zhoršíKDB píše:Jo a ještě jedno. Díky vlastním zkušenostem jsem dospěl k názoru, že některé vylágrované KV6 má na svědomí olejová pumpa, a osobně by to spolu s rozvody byla první věc, kterou bych na koupeném autě preventivně vyměnil .
Další, co mě napadá je olejový filtr - některé levné mají ošizený zpětný ventil - oleji pak po startu trvá déle, než se dostane kam má.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Pročítám internet a techničák a trochu mi nesedí pár věcí...
Na autě je přední sklo z roku 2000 a zbytek je tam jen číslo 9...nevím zda to znamená rok 1999 nebo 2009...
Potom druh motoru označení
KV6 se vyráběl 02/99 - 10/01 (129kw)
25K4F sevyráběl 10/01 - 05/05 (130kw)
V techničáku mám napsáno 25K4F 130kw ale podle techničáku je první registrace podle původního Holanskýho techničáku je 26.06.2000 ale v tom roce 25K4F nebyl ne?
To třeba prý tam je LPG koltec od výroby ale platnost nádrže je do 07/2014
Nezdá se to trošku zvláštní?Hlavně ty kody motoru?
Na autě je přední sklo z roku 2000 a zbytek je tam jen číslo 9...nevím zda to znamená rok 1999 nebo 2009...
Potom druh motoru označení
KV6 se vyráběl 02/99 - 10/01 (129kw)
25K4F sevyráběl 10/01 - 05/05 (130kw)
V techničáku mám napsáno 25K4F 130kw ale podle techničáku je první registrace podle původního Holanskýho techničáku je 26.06.2000 ale v tom roce 25K4F nebyl ne?
To třeba prý tam je LPG koltec od výroby ale platnost nádrže je do 07/2014
Nezdá se to trošku zvláštní?Hlavně ty kody motoru?
Re: R75 2.5 klepání motoru??
sklo už třeba není původní, to se stává.
Kdy se vyráběly jaké motory ti řekne někdo jiný, ale třeba byl původní motor KO. Výměna motoru taky není neobvyklá.
S tím LPG, hmm tak asi tam byl namontován později.
Kdy se vyráběly jaké motory ti řekne někdo jiný, ale třeba byl původní motor KO. Výměna motoru taky není neobvyklá.
S tím LPG, hmm tak asi tam byl namontován později.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Jak jsi prisel na ty kody ze je to spatne? KV6 je oznaceni serie motoru kod je 25k4f to znamena ze je to 2,5lka 20k4f je 2,0 moc ctes
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: R75 2.5 klepání motoru??
tak protože když hledám náhradní díly napríklad autokelly tak tam na mě vybafnou tyto dve označení...u toho jiný data výroby a já nevím podle jakeho označení případně koupit NDlenham3 píše:Jak jsi prisel na ty kody ze je to spatne? KV6 je oznaceni serie motoru kod je 25k4f to znamena ze je to 2,5lka 20k4f je 2,0 moc ctes
Jestli podle roku výroby a nebo typu motoru protože oboje se neschoduje
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Na kastli podle roku výroby, na motor podle označení. Přední sklo dostalo šutr a bylo vyměněno, lhostejno kdy, na skladě bylo sklo z roku 2000. Jaký typ motoru je zapsán v TP je v podstatě u našich exotů jedno, najdi si číslo motoru a na netu určitě bude někde rozkódování.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Jojo, co je v Elitu a v Kelly, to je celkem sumak, protoze tam v tom maji trosku binec.... Minimalne je fajn se vzdycky na ten dil podivat na Rimmerbros.co.uk jak vypada a pro jake rocniky a rozsahy serii se jaky dil delal a podle toho pak shanet
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: R75 2.5 klepání motoru??
elit a ani kelly katalog nedela..je postaven na katalogu www.tecdoc.com
-peace and love-
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Tempomat a režim převodovky
Mohu se zeptat kde by mohl byt problém když nejde tempomat a přepínat režimy převodovky?Na poistky sem koukal sou v poradku...
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Doporučuju diagnostiku třeba u Maredy.
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04