Pomoc!400 je na tom zle.
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Velebnosti, co použít http://translate.google.cz/
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
No ani se nedivim, že se to potká, neni to zrovinka malokompresní a tupej bezvýkonej motor Asi tam takmoc místa nebude, ještě jsou projistotu vůči pístu na 16ti ventilu šikmo a nemít píst vybrání, asi si popovídaj rovnou
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Tak balík by měl dorazit v pátek
Tak koukej makat, ať to tam pak jenom hodíš a jeto
Tak koukej makat, ať to tam pak jenom hodíš a jeto
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
TVL a já zatim stihnul nachcípat,zabalim se do deky a pujdu šroubovat.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Jéééééžiš, tos měl stihnout právě, až při sundavání hlavy, to máte z toho lítání v práci v triku vevnitř 20 venku -20
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Hele,hele,nasadim Rychlou Univerzální Medicínu a šrouby budou lítat.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Tak jsem nechal hlavu srovnat a natlakovat(pro jistotu).Odešly ty silikonový kroužky a pustilo to olej/voda.Všude samá srač..
Ale bylo to štěstí v neštěstí,podpálenej ventil na 3. válci,to bych ten motor časem rozsekal celej.
Pak jsem teda udělal další věci jako vyčištění a namazání startéru,natření víka převodovky no a novej chladič a termostat a .......
Tak už mi Angličáku pěkně služ.
Ale bylo to štěstí v neštěstí,podpálenej ventil na 3. válci,to bych ten motor časem rozsekal celej.
Pak jsem teda udělal další věci jako vyčištění a namazání startéru,natření víka převodovky no a novej chladič a termostat a .......
Tak už mi Angličáku pěkně služ.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Ten ventil neni moc hezkej
Jentak mimo, dneska jsme v práci rozebrali htp najeto 85tkm, přeskočily rozvody, upadly talířky ventilů, dříky propíchali píst a ohla se ojnice. Už se vesele jelo pro jinej motor
Jentak mimo, dneska jsme v práci rozebrali htp najeto 85tkm, přeskočily rozvody, upadly talířky ventilů, dříky propíchali píst a ohla se ojnice. Už se vesele jelo pro jinej motor
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Týjo, ještě jsem nikdy neviděl, jak takový podpálený ventil vypadá....
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Tohle je extrém, muselo to jezdit hodně dlouho netěsný, bejvaj podpálený taky jen tak, že prostě netěsní a stačí je zabrousit
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
NJN u HTP,hlavně u těch prvních běžná věc,tam je hlavně smrt když auto parkuje přes kvalt a majitelé prdí na olej.A katy taky a tím i ventily.Ríkala mi jedna holka v práci,že jí taky padlo a pak z ní vylezlo,že za 70000km vyměnila 3x olej a fitr nikdy.
Dívný,že mě to taky nechalo v 85000km.
Dívný,že mě to taky nechalo v 85000km.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
No muselo to bejt dlouho,vzhledem k tomu tak je talířek upálenej,i ten druhej netěsnil,ale jak píše Johny,ten by stačilo zalapovat a šel by dál.
Makal normálně,jen při studenym motoru takovej tvrdší chod,ale pak žádnej problém,jen to moc netáhlo,tak už vim,čim to bylo.
Makal normálně,jen při studenym motoru takovej tvrdší chod,ale pak žádnej problém,jen to moc netáhlo,tak už vim,čim to bylo.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Tojo měl jsi pěknej tříapůlválec
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Tak jsem si se sundanou hlavou pohrál a kanály trochu polepšil,tak 20 hodin práce. Po včerejším několikaterém převařování chladící kapaliny jsem se do toho pustil a vyškub NOVEJ termostat.Ještě jsem naposledy propláchnul malej okruh s blokem a hlavou a pak šel vyzkoušet ten termostat.Dal jsem novej a ta svi.. francouzsko-arabská dlouho neotvírala,až se nakonec probrala. Pomohl jsem mu 1 mm vrtákem kvůli odvzdušnění a Johnyho radě ohledně šokovýho chladnutí hlavy a voiala jde líp jak předtím i ukazatel chlazení se nedostane na půlku.A topí jak kráva.Doporučuju!
Konečně,včera už když jsem bral na benzince druhej kanystr s destilkou ,měl cukání radši vzít 10 l benzínu a sirky.
Tak až si jednotka načte adaptační hodnoty,ale pocitově,se mu jde líp za plynem,neřekl bych,že je to dělo,ale ten podpálenj ventil musel bejt znát a kanály a slícovaný potrubí ho trochu oživily.
Hrozný,jaký jsou sedla na 16-ce,je tam 1 mm přesah u obou kanálů a svody jsou sice vařený zevnitř,což je super,ale grot jak kráva.
Konečně,včera už když jsem bral na benzince druhej kanystr s destilkou ,měl cukání radši vzít 10 l benzínu a sirky.
Tak až si jednotka načte adaptační hodnoty,ale pocitově,se mu jde líp za plynem,neřekl bych,že je to dělo,ale ten podpálenj ventil musel bejt znát a kanály a slícovaný potrubí ho trochu oživily.
Hrozný,jaký jsou sedla na 16-ce,je tam 1 mm přesah u obou kanálů a svody jsou sice vařený zevnitř,což je super,ale grot jak kráva.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Koukám fakt jsi to pojal jako tréning na VVC ... jojo, ty svody jsou hrozná ostuda. Však už to taky brousím ven Co jsi to měl za termostat? řešilo se tu, že kterési tu na trhu jsou šmejdy a ověřeně dobré jsou ty od Vernetu, co mají v Elitu.
Tu dírku jsi navrtal kam?
Tu dírku jsi navrtal kam?