Pomoc!400 je na tom zle.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » pon led 27, 2014 20:23

Velebnosti, co použít http://translate.google.cz/ ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » pon led 27, 2014 21:27

No ani se nedivim, že se to potká, neni to zrovinka malokompresní a tupej bezvýkonej motor :lol: Asi tam takmoc místa nebude, ještě jsou projistotu vůči pístu na 16ti ventilu šikmo a nemít píst vybrání, asi si popovídaj rovnou hi:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » úte led 28, 2014 8:11

Tak balík by měl dorazit v pátek :P :P :P :P
Tak koukej makat, ať to tam pak jenom hodíš a jeto 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » úte led 28, 2014 11:57

TVL a já zatim stihnul nachcípat,zabalim se do deky a pujdu šroubovat. met:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » úte led 28, 2014 18:27

Jéééééžiš, tos měl stihnout právě, až při sundavání hlavy, to máte z toho lítání v práci v triku hi: vevnitř 20 venku -20 :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » stř led 29, 2014 11:14

Hele,hele,nasadim Rychlou Univerzální Medicínu a šrouby budou lítat. SMOKE:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv úno 06, 2014 18:50

Tak jsem nechal hlavu srovnat a natlakovat(pro jistotu).Odešly ty silikonový kroužky a pustilo to olej/voda.Všude samá srač.. vzek:
Ale bylo to štěstí v neštěstí,podpálenej ventil na 3. válci,to bych ten motor časem rozsekal celej. :roll:
Pak jsem teda udělal další věci jako vyčištění a namazání startéru,natření víka převodovky no a novej chladič a termostat a .......
Tak už mi Angličáku pěkně služ. drive:
Přílohy
ventil.jpg
hlava2.jpg
hlava.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » čtv úno 06, 2014 20:52

Ten ventil neni moc hezkej :lol:
Jentak mimo, dneska jsme v práci rozebrali htp najeto 85tkm, přeskočily rozvody, upadly talířky ventilů, dříky propíchali píst a ohla se ojnice. Už se vesele jelo pro jinej motor :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » čtv úno 06, 2014 21:11

Týjo, ještě jsem nikdy neviděl, jak takový podpálený ventil vypadá....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » čtv úno 06, 2014 21:15

Tohle je extrém, muselo to jezdit hodně dlouho netěsný, bejvaj podpálený taky jen tak, že prostě netěsní a stačí je zabrousit :-D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv úno 06, 2014 21:19

NJN u HTP,hlavně u těch prvních běžná věc,tam je hlavně smrt když auto parkuje přes kvalt a majitelé prdí na olej.A katy taky a tím i ventily.Ríkala mi jedna holka v práci,že jí taky padlo a pak z ní vylezlo,že za 70000km vyměnila 3x olej a fitr nikdy. :roll:
Dívný,že mě to taky nechalo v 85000km. weed:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » pát úno 07, 2014 7:01

No muselo to bejt dlouho,vzhledem k tomu tak je talířek upálenej,i ten druhej netěsnil,ale jak píše Johny,ten by stačilo zalapovat a šel by dál.
Makal normálně,jen při studenym motoru takovej tvrdší chod,ale pak žádnej problém,jen to moc netáhlo,tak už vim,čim to bylo. hi:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » pát úno 07, 2014 7:57

Tojo měl jsi pěknej tříapůlválec drive:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » stř úno 26, 2014 22:10

Tak jsem si se sundanou hlavou pohrál a kanály trochu polepšil,tak 20 hodin práce. :lol: Po včerejším několikaterém převařování chladící kapaliny jsem se do toho pustil a vyškub NOVEJ termostat.Ještě jsem naposledy propláchnul malej okruh s blokem a hlavou a pak šel vyzkoušet ten termostat.Dal jsem novej a ta svi.. francouzsko-arabská dlouho neotvírala,až se nakonec probrala. vzek: Pomohl jsem mu 1 mm vrtákem kvůli odvzdušnění a Johnyho radě ohledně šokovýho chladnutí hlavy a voiala jde líp jak předtím i ukazatel chlazení se nedostane na půlku.A topí jak kráva.Doporučuju!
Konečně,včera už když jsem bral na benzince druhej kanystr s destilkou ,měl cukání radši vzít 10 l benzínu a sirky. :twisted:
Tak až si jednotka načte adaptační hodnoty,ale pocitově,se mu jde líp za plynem,neřekl bych,že je to dělo,ale ten podpálenj ventil musel bejt znát a kanály a slícovaný potrubí ho trochu oživily. stupo:
Hrozný,jaký jsou sedla na 16-ce,je tam 1 mm přesah u obou kanálů a svody jsou sice vařený zevnitř,což je super,ale grot jak kráva. met:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » stř úno 26, 2014 22:23

Koukám fakt jsi to pojal jako tréning na VVC :lol: ... jojo, ty svody jsou hrozná ostuda. Však už to taky brousím ven ;-) Co jsi to měl za termostat? řešilo se tu, že kterési tu na trhu jsou šmejdy a ověřeně dobré jsou ty od Vernetu, co mají v Elitu.
Tu dírku jsi navrtal kam?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět