MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No a nepůjde to vážně lépe, když to bude celé venku? Když povolíš ty dvě malé matice tak tlumič vykýveš i s držákem a podle všeho, tam při výměně tlumičů právě ten držák špatně zasadili a voda jde kolem něj.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jasan, jestli to budu řešit, tak s tlumičem venku....
Nechápu jak myslíš, že by ten držák byl špatně uložený? Ta vlhkosta tam půjde tím průchodem v držáku, protože ta guma, kterou to prochází, není horní miskou stlačená...
Nechápu jak myslíš, že by ten držák byl špatně uložený? Ta vlhkosta tam půjde tím průchodem v držáku, protože ta guma, kterou to prochází, není horní miskou stlačená...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tady je to video. Jsem si vzpoměl až teď.Trunda píše:....Keksine, za to video ale budu rád
https://www.youtube.com/watch?v=rW8mFEa ... A&index=46
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
To se mu to vyměňuje když vytahuje v podstatě novou pružinu. Nechal bych ho dloubat šroubovákem ty zbytky prasklé pružiny z toho plastu, zvlášť když ti dojdou pružiny bez něj a ty ho potřebuješ vrátit nazpět.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ok, díky... vyčetl jsem z toho podstatnou informaci, že pružina tlačí dál, než je délka tlumiče (trošku logické, aby pružina nevypadla ).
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
O víkendu jsme s Jendou udělali pár foteček
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Krása....
Rover 45, 1 796 ccm, 86 kW (117 PS) při 5500 ot./min.,160 Nm 2750 otáčky/min , Manual, 2001
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No skoro jako do žurnálu ... ta barva mu sluší.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Paradni!
Ono to takhle na pohled mozna uplne neni videt, ale ZR je trosku chudy pribuzny, kdyz se porovna co je pod plastem - provedeni prednich a zadnich naprav nebo technologie, kdy ZR skoncilo u airbagu s predpinaci a ABS (oproti navigaci, stabilizaci, tempomatu atd. tady)... Take jak si ukazoval fotky rozebraneho calouneni kufru, kde bylo videt dost tlumiciho materialu... To fakt nemam...
Ono to takhle na pohled mozna uplne neni videt, ale ZR je trosku chudy pribuzny, kdyz se porovna co je pod plastem - provedeni prednich a zadnich naprav nebo technologie, kdy ZR skoncilo u airbagu s predpinaci a ABS (oproti navigaci, stabilizaci, tempomatu atd. tady)... Take jak si ukazoval fotky rozebraneho calouneni kufru, kde bylo videt dost tlumiciho materialu... To fakt nemam...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
ZR je příbuzný jen co se týká vzhledových úprav, jinak je to úúúúúplně něco jiného. Hlavně technicky.... ZR vychází z Roveru RF, který se dělá někdy od roku 1995 a za tu dobu techniku nijak výrazně nezměnilo. Kdežto ZT je R75 s počátkem výroby v roce 1999, což je v automobilovém průmyslu rozdíl propastné 4 roky...
Na druhou stranu, co hrůza kravin je v ZT které se můžou potento... ZRo je proti tomu jednoduché zlatíčko.
Na druhou stranu, co hrůza kravin je v ZT které se můžou potento... ZRo je proti tomu jednoduché zlatíčko.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No, hlavne pro mne byl sok, ze mam auto z 2004, ale predni naprava je z Hondy Concerto od 1989... Viz - vyskyt produktu...
Tak nejak neco se stejnymi rameny vyjelo o 15 let drive... Mno....
Takze ke dnesku to mame 25 let... aha...
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... OjvjeeMA==
Tak nejak neco se stejnymi rameny vyjelo o 15 let drive... Mno....
Takze ke dnesku to mame 25 let... aha...
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... OjvjeeMA==
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ano... rok 1984 ... Rover 200 (SD3) http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_200_/_25
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Propastnější než ty čtyři roky je rozdíl několika tříd a zhruba dvojnásobku ceny nových vozů. Navíc každé z těch aut má úplně jiné zaměření, jiný charakter. To zkrátka vůbec nelze srovnávat.
Pokud jde o podvozek -- typ RF vznikal v první půlce 90. let na základě technologií, které už v automobilce měli. No a upřímně, když něco dobře funguje a dá se to jen vyladit, tak proč to zásadně měnit? Jistě, jde i o náklady. Ale platforma jako taková byla tenkrát nová.
Naproti tomu platforma RH je vlastně upravený základ BMW (zkrácená E39). Takže úplně jiná architektura. Do tohoto projektu angličané vložili zejména karoserii a motory K-series.
Pokud jde o podvozek -- typ RF vznikal v první půlce 90. let na základě technologií, které už v automobilce měli. No a upřímně, když něco dobře funguje a dá se to jen vyladit, tak proč to zásadně měnit? Jistě, jde i o náklady. Ale platforma jako taková byla tenkrát nová.
Naproti tomu platforma RH je vlastně upravený základ BMW (zkrácená E39). Takže úplně jiná architektura. Do tohoto projektu angličané vložili zejména karoserii a motory K-series.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Je putna, jak je to starý, důležitý je, jak to funguje, ne ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.