VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
No prostě to ladění moderních, byť sportovních aut, už není tak naturalistické... kecá do toho elektronika a zpětná vazba řidiči není přímá... na ježdění do práce proč ne, ale když si chceš užít auto, tak to chce co nejvíc těch blbostí vyházet pryč
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Tak nějak a abych nezapoměl, má to takovej všelijakej-nijakej zvuk a to se nelíbí ani majiteli
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Jo, jo. Z toho rizeni je obcas divny pocit a to je jedno z '-'. Druhe je zvuk - je dost spatny - naprosto zadne drama ani s plnym kotlikem, vytocenou 3, 5.000 otacek, 140 km/h po vesnici - a v aute klidek, pohoda, slysis pipnuti mobilu, ze dochazi baterka...
Ale - zkusil jsem pak klikate hodne ostre ulicky. Do smyku to jde fakt cele a rovnou bokem. Jde to svihnout tak, ze podjede predek, ale taky jde jet do zatacky, ze se to vali bokem a nemusis to uplne prehanet s rychlosti
Co se tyce te elektroniky (ktera je dokonalejsi zase v novejsich autech - tohle ma prece jenom 7 let), tak existuje jeste vybava pro 'S', kde je tlacitko na prepnuti SPORT rezimu. To ma zmenit charakter pedalu plynu a rizeni. Tady to neni a je to teda bud cele NEsport anebo nejaky kompromis. Na druhou stranu ale, diky elektronice v techle autech, to tam lze snadno dodelat - koupit tlacitko a kabel z vrakace a povolit prepinani tech dvou rezimu na diagnostice.
Ty dnesni auta jsou neuveritelne skladacky - chces tempomat - OK - dokup panylek na volant a kabliky a povoli se v diagnostice... nebo - chces dojezdy vsech oken vcetne stresniho a ne jen ridicova - OK - neni treba nic kupovat jen se povoli v diagnostice... chces denni sviceni na hlavnich svetlometech - pokud neni primo v menu v aute - stejne OK - povoli se v diagnostice... Samozrejme to nechce jet do BMW, ale tipek ma doma tu diagnostiku, ze kterou si pohral.
Jeste k tomu rizeni - sice '-' elektronicky posilovac, ale zase treba '+' rameno neni ke kastli vpredu ulozeno v silentbloku, ale v kulaku - kulak na tehlici a naproti tomu na rameni kulak do pomocneho ramu - takze pri bocnich silach na kolo v zatacce to neni vubec o zadne deformaci gumoveho silentbloku...
Ale - zkusil jsem pak klikate hodne ostre ulicky. Do smyku to jde fakt cele a rovnou bokem. Jde to svihnout tak, ze podjede predek, ale taky jde jet do zatacky, ze se to vali bokem a nemusis to uplne prehanet s rychlosti
Co se tyce te elektroniky (ktera je dokonalejsi zase v novejsich autech - tohle ma prece jenom 7 let), tak existuje jeste vybava pro 'S', kde je tlacitko na prepnuti SPORT rezimu. To ma zmenit charakter pedalu plynu a rizeni. Tady to neni a je to teda bud cele NEsport anebo nejaky kompromis. Na druhou stranu ale, diky elektronice v techle autech, to tam lze snadno dodelat - koupit tlacitko a kabel z vrakace a povolit prepinani tech dvou rezimu na diagnostice.
Ty dnesni auta jsou neuveritelne skladacky - chces tempomat - OK - dokup panylek na volant a kabliky a povoli se v diagnostice... nebo - chces dojezdy vsech oken vcetne stresniho a ne jen ridicova - OK - neni treba nic kupovat jen se povoli v diagnostice... chces denni sviceni na hlavnich svetlometech - pokud neni primo v menu v aute - stejne OK - povoli se v diagnostice... Samozrejme to nechce jet do BMW, ale tipek ma doma tu diagnostiku, ze kterou si pohral.
Jeste k tomu rizeni - sice '-' elektronicky posilovac, ale zase treba '+' rameno neni ke kastli vpredu ulozeno v silentbloku, ale v kulaku - kulak na tehlici a naproti tomu na rameni kulak do pomocneho ramu - takze pri bocnich silach na kolo v zatacce to neni vubec o zadne deformaci gumoveho silentbloku...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
ale to vše jen do cca 2006 pak je to horší už toho moc v menu nenajdeš
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Aha...
Worry mi rikal, ze to Ondra (a toho jeste neznam) vsechno umi... A je fakt, ze Worry ma snad 2001 a o 2. generaci zacina mit zkusenosti az s mym autem
Tak se uvidi, az to jednou napojime. Doufal jsem, ze tam pujde nastavit napr. i Hill Holder (kdyz to ma ABS a stabilizaci, tak by tam mel hardware byt). Takova drobnost celkem prijemna a navic pro pritelkyni. Meli jsme pujcene auto z 2008 a tam to bylo ve vybave (se spoustou dalsich veci ktere mi chybi - napr. CD nemam , svetylek je v tom mene atd).
Worry mi rikal, ze to Ondra (a toho jeste neznam) vsechno umi... A je fakt, ze Worry ma snad 2001 a o 2. generaci zacina mit zkusenosti az s mym autem
Tak se uvidi, az to jednou napojime. Doufal jsem, ze tam pujde nastavit napr. i Hill Holder (kdyz to ma ABS a stabilizaci, tak by tam mel hardware byt). Takova drobnost celkem prijemna a navic pro pritelkyni. Meli jsme pujcene auto z 2008 a tam to bylo ve vybave (se spoustou dalsich veci ktere mi chybi - napr. CD nemam , svetylek je v tom mene atd).
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
No Ondra bude na MiniRace Day, ale s tím nastavováním to končí někde v 2005, od 2006 si to BMW uvědomilo a leccos v HW motoru ap. prostě už nejde.
Protosi všichni kupují kompresor 2004-2005.
Jinak se teším na Tvé srovnání s "Cooperem" BMW po závodě, až se ti rozsvítí cestou domů celá palubka
a budou ti svítit symboly které si nikdy neviděl - ABS EDS EBD brzdovka motormanagement diferák olej tlak teplota lambda
takhle to popisují ti s Cooper S a JCW, ono to vydrží trochu méně než MG.
Vzpomeň si jak si odrovnal borec to MItsubishi v 2011 odjížděl a crčela mu voda brzdovka a oleje odevšad nechával čtyři čůrky za sebou.
Protosi všichni kupují kompresor 2004-2005.
Jinak se teším na Tvé srovnání s "Cooperem" BMW po závodě, až se ti rozsvítí cestou domů celá palubka
a budou ti svítit symboly které si nikdy neviděl - ABS EDS EBD brzdovka motormanagement diferák olej tlak teplota lambda
takhle to popisují ti s Cooper S a JCW, ono to vydrží trochu méně než MG.
Vzpomeň si jak si odrovnal borec to MItsubishi v 2011 odjížděl a crčela mu voda brzdovka a oleje odevšad nechával čtyři čůrky za sebou.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Tak to jsou hororove vyhledy...
MG je zatim zaparkovano na zahrade a pomalu dodelavam resty za posledni 2 roky (drobnosti jako napr. uchyceni rezervy, coz resili na STK nebo vymena plastovych kolicku na uchyceni odchlipavajiciho se calouneni dveri atd.). Na prodej se nespecha a jestli by melo 'S' tohle predvest, tak si nemuze byt jisto, zda nepujde brzo z domu...
MG je zatim zaparkovano na zahrade a pomalu dodelavam resty za posledni 2 roky (drobnosti jako napr. uchyceni rezervy, coz resili na STK nebo vymena plastovych kolicku na uchyceni odchlipavajiciho se calouneni dveri atd.). Na prodej se nespecha a jestli by melo 'S' tohle predvest, tak si nemuze byt jisto, zda nepujde brzo z domu...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Mirasi, prosím, kdes kupoval ty gumy co máš kol světel, jak jsi nám ukazoval loni na MRDu
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Cao
Tady maji spoustu profilu http://www.gumex.cz/pryzove-profily/. Normalne pres e-shop tam slo koupit treba i 1 metr.
Rozmeril jsem mezery, ktere jsem chtel zakryt, vymyslel jak by to bylo nejlepsi nasadit a pak hledal podobny profil.
Tady maji spoustu profilu http://www.gumex.cz/pryzove-profily/. Normalne pres e-shop tam slo koupit treba i 1 metr.
Rozmeril jsem mezery, ktere jsem chtel zakryt, vymyslel jak by to bylo nejlepsi nasadit a pak hledal podobny profil.
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
díky moc
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
No Austin vyjádřil stejnou obavu, jako já předtím jinými slovy... obecně, od roku 2005 se tak neskutečně změnily (zpřísnily) normy pro výrobce, že auta všech značek, co se týká složitosti a tedy náchylnosti na problémy, se stala enormě náročná na údržbu a provoz. Jinak řečeno, auta jsou po záruce velice těžko udržitelná v provozu.
A o to horší to pak bude s takovým autem ve sportovním nasazení. Ono ne že by moderní "sportovní" auta byly vysloveně špatný, ale když už s něma chce někdo na okruh, tak se z nich musí vyházet polovina věcí a další polovina vyměnit za takové, které takové nasazení zvládnou...
Míro, upřímně řečeno, spíš bych se smířil s tím, že pokud dáš ZRo dál, tak se na okruhu nesvezeš tak, jak jsi se vozil do teď. Buď to bude násobně dražší sranda, nebo ne taková.... ale vyzkoušej a uvidíš. Třeba se škaredě pleteme a jsou to jen hloupé předsudky
A o to horší to pak bude s takovým autem ve sportovním nasazení. Ono ne že by moderní "sportovní" auta byly vysloveně špatný, ale když už s něma chce někdo na okruh, tak se z nich musí vyházet polovina věcí a další polovina vyměnit za takové, které takové nasazení zvládnou...
Míro, upřímně řečeno, spíš bych se smířil s tím, že pokud dáš ZRo dál, tak se na okruhu nesvezeš tak, jak jsi se vozil do teď. Buď to bude násobně dražší sranda, nebo ne taková.... ale vyzkoušej a uvidíš. Třeba se škaredě pleteme a jsou to jen hloupé předsudky
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Jasnacka
Uvidime. Nevim, jak to ti kluci rvou. Jestli to ohrivaji a pak dochlazuji atd.
Ja jsem i s MG dal max treba 8 kol a pak odpocinek. Tohle max 2x za den a zavod je na 2-3 kola, ze = 2-3 minuty. To se snad nestihne rozsypat
Jinak bezne jezdeni do 8.000 km rocne, takze to auto nedostavalo na prdel a krome sem tam okruh by spis starlo vekem.
O jednom z problemu navych aut jsem se bavil s JOhnym. Tohle 'S' ma vyplnenou servisni knizku, ale to by radeji clovek nevidel... ma to pres 90.000 km, takze:
1. kontrola ve 30.000 jakoze coze - novy sportacek, asi to nekdo, kdo da pres kolem 650.000 CZK nema potrebu setrit a BMW to chce videt az v 30.000... to je dost smutne...
2. kontrola v 60.000 a samozrejme 3. v 90.000...
Takze za 7 let a 90.000 km to auto bylo na vymenach kapalin a kontrolach pouze 3x... V tom bude vezet asi cast zakopaneho psa...
Uvidime. Nevim, jak to ti kluci rvou. Jestli to ohrivaji a pak dochlazuji atd.
Ja jsem i s MG dal max treba 8 kol a pak odpocinek. Tohle max 2x za den a zavod je na 2-3 kola, ze = 2-3 minuty. To se snad nestihne rozsypat
Jinak bezne jezdeni do 8.000 km rocne, takze to auto nedostavalo na prdel a krome sem tam okruh by spis starlo vekem.
O jednom z problemu navych aut jsem se bavil s JOhnym. Tohle 'S' ma vyplnenou servisni knizku, ale to by radeji clovek nevidel... ma to pres 90.000 km, takze:
1. kontrola ve 30.000 jakoze coze - novy sportacek, asi to nekdo, kdo da pres kolem 650.000 CZK nema potrebu setrit a BMW to chce videt az v 30.000... to je dost smutne...
2. kontrola v 60.000 a samozrejme 3. v 90.000...
Takze za 7 let a 90.000 km to auto bylo na vymenach kapalin a kontrolach pouze 3x... V tom bude vezet asi cast zakopaneho psa...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Zaregistrovan toz doufam ze bude MGcko v cajku
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Super.
Trochu jsme odvedli tema v mezicase nekam jinam...
Trochu jsme odvedli tema v mezicase nekam jinam...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: VII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 14.6.2014
Ty jo, aj Dendy jede na MRD.... chjo... v noci se budím hrůzou, že tam nebudu